O ja Sab das waar ook we zijn wel uit de naam heh. Wat werd het ook alweer? Iets met Milliano?? . Wauw wat goed dat Jenna zo lekker slaapt. Maaruh 34x eruit . Super knap dat Daimy zich nu zo aan het ontwikkelen is!! Kan me voorstellen dat jullie SUPER TROTS op die grote meid zijn
ja we hebben even getwijfeld he, maar ben je vergeten dat we voor hollands gingen? weet niet of het ik mag verklappen, maar Sjonnie maakte toch een grote kans?
OOH ja Sjonnie is DE naam. Dan Maximilliano maar als bizarre 2e naam! Geweldige foto´s trouwens van de meiden. Jenna heeft dezelfde blikken als Daimy heh? Leuk om te zien .
whahahhahahaha geweldige combi, Sjonnie Maximilliano ERG leuk ook bij Mats fijn dat je eruit bent he? ze kan idd dezelfde bekkies trekken als daimy ja haha, je ziet echt goed dat het zusjes zijn, al heeft Jenna toch ook wel een 'eigen' gezichtje, maar wel lekker wijs net als daimy
Sab, als ik jou niet had. Pff wel een opluchting hoor dat de namen nu vast staan! Ja idd wel een eigen gezichtje maar sommige uitdrukkingen zijn wel erg herkenbaar
whahaha... leuke namen Booky!!!! Sab, mooie foto's en super dat Daimy aan de wandel gaat! wat kun je dan trots zijn he. Boxkleed is wel zelf gemaakt, romper echt hema (2007) letters en shirtjes gaan echt goed ja!!! heb net mijn 23e bestelling binnen!
Wat leuk Marloes dat het allemaal zo lekker loopt. Misschien dat ik tegen de tijd dat het geboren is ook nog wel een bestelling plaats. Zag er allemaal erg leuk uit .
hallo hijg hijg puf puf wat is er aan de hand???????? een bevalling.....neee petra heeft het warm Roos is vandaag op het KDV dus voor mams een zorg minder. Gisteren was ik 39 weken en Roos is geboren met 39,6 dus ik verwacht nu nog geen baby. Als ik eind vd week beval dan schelen ze precies even veel als sab dr prachtige kindjes Het gaat nog wel redelijk hier Roos kan trouwens lopen! is zo een grappig gezicht met dr bolle beentjes en de handen in de lucht, heb er een filmpje van YouTube - Roos de Jong
Sterkte met de hitte vandaag Petra! Wat een geweldig filmpje van Roos . Knap zeg dat ze nu al loopt... OOh wordt echt spannend nu voor jou!