Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    leuk!!!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Jaaaaaaaa, kleine Roos loopt ook!!! Super

3. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    O wat fijn al die lopende kinderen. Ik ben er met deze warmte niet altijd blij mee. Keira heeft het wegrennen ontdekt en ik er maar achteraan met die toeter!!!

Leuke foto's weer Sab! Marloes ook!

Heb vanacht slecht geslapen. Had heel erg last van het zuur en kreeg daardoor ook nog een astma-aanval. Maarja, kan nu gen medicijnen nemen. Ga zo even leker liggen.

Petra: Blehh!! Heb het ook zo warm. Moest nog boodschappen doen ook. Ben om 9.00 uur gegaan, maar was evengoed veel te warm. Heb net maar een stengel bleekselderij en een liter water op. Dan hoop ik het vocht nog tegen te kunnen houden. Mooi met Keira in het zwembadje vanmiddag. Hebben gisteren eindelijk een goede parasol gevonden. Heerlijk!!!

Dames, die foto's van die fotoshoot willen maar neit gespamd worden. Ik ben er wel heel trots op, dus willen jullie even op m'n Hyves kijken???

www.juffie13.hyves.nl

Ik wil ook best nieuwe hyves-vriendjes hoor!!

Sjonnie Maximilliano echt fanatastisch. Wel jammer voor ons, want die hadden wij eigenlijk uitgekozen! Moet ik weer nieuwe proefdrukken laten maken.......CHIPS!!!

4. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Alloha,

Vlinder: spannend joh dat gesprek. Morgen is het al zover. Goed voor jezelf opkomen. Een ander haalt je wel weer onderuit zeg ik altijd maar. ;)
    Niet te druk maken natuurlijk, want je bloeddruk moet echt laag blijven hoor.

Sab: wat een stoere meid die Daimy, voor je het weet loopt ze sneller dan jij wil. ;)
    En wat heb je weer een heerlijke foto's van je meiden. :)

Petra: Roos aan de wandel, goed zeg. Ook al zo stoer. Scheelt wel een hoop tilwerk, vooral met zo'n dikke buik. Lekker buikie heb je zeg. Mooi. :)
    Sterkte met de hitte.

Tearke: meldplicht. Jij bent trouwens ook mijn buddy, maar heb niet eens een nummer van je, hi hi. Maar je hebt die van Sab he? En wanneer Sab er niet is, kan ze het mij wel smsen.

Booky: ook alles oke?

Tinetje ;) hoe is het met jou?

Lammetje: hoe gaat het meid?

Aylin: en met jou?

Sheila: heb je nog een testje gedaan?

Marloes: ook zo aan het genieten van de boys?

Pooh: hoe voel je je nu? Kun je je er al wat beter bij neerleggen?

Ladi: lekker aan het genieten?

Trouwens meiden, wij weten ook al wanneer we voor een derde gaan. Januari 2011 stop ik waarschijnlijk weer met de pil. M'n lichaam mag nu eerst wel ff weer rust hebben. Maar je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen.

Vanmiddag naar het cb. Spannend.

Eh... heb ik zo iedereen een beetje gehad?

5. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Gesprek is dindag pas, maar bedankt voor het steuntje in m'n rug! Kan m'n onderrug nu wel gebruiken.

6. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Vlinder, wat een mooie foto's zeg op je hyves!! Ech heel erg gaaf!

Hoe oud is Keira?

7. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    achterhoek
    Femmigje, alles helemaal ok hier :D. Gaat erg snel allemaal, al lijken deze weken te kruipen.....

OOh spannend alweer aan het denken voor een derde kindje :).
    Hoe was het op het cb?

8. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Booky: Ben zo blij dat ik nu "normaal" zwanger ben en niet het monster dat ik bij Keira was. Ben nu 15kg zwaarder. Toen 45!!
    Keira is 17 maanden. Echt een heel vrolijk kind. Dat zie je gelukkig ook op de foto's. Ze is 1,5 als de baby komt.

Femmigje: Probeer manlief ook nog steeds over te halen voor een derde........Hij vindt het echter niet verantwoord voor mijn lijf......Ik praat 'm nog wel om hihihi

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Sab leuk hoor dat daimy loopt! Tenminste oefent!! Vol trots!!

@ Petra leuk filmpje van Roos,en goed hoor!!

@ foto's leuk :D En wat gaat de tijd toch snel!

@ hier erg veel last van de warmte. Kleine meid. Ze kruipt sinds donderdag. Helemaal trots is ze!! Filmpje staat op me hyves, dus wie wil kijken... mag me toevoegen als vriendje...
    Angelique Profile - hyves.nl
    Verder gaat het wel, ff moeilijk gehad, maar heb het weer aardig op de rit zitten.
    Moet nu alleen rust houden ivm klachten rug en bekken.
    Dat is wel lastig, maar goed genoeg te doen op het net.
    Vind trouwens deze zwangerschap wel snel gaan, alweer bijna 14 weken, en voel de kleine ook al bewegen, of beter gezegd kriebelen.

10. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Leuke foto's gezien van Sab en een mooi filmpje van Roos! You go Roos!

Verder vandaag een babykamer gekocht! Super leuk dus.. deze is het geworden.

11. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    achterhoek
    Wauw Vlinder das nogal een verschil zeg 15 of 45 kilo!

Ja echt een lief vrolijk meisje. Leuk dan schelen onze kindjes straks ongeveer even veel van elkaar. Mats is 17 maanden als de kleine geboren wordt.

12. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pfff meiden wat heb ik het benauwd en warm, ben niet eens hoogzwanger!
    Gelukkig lekker koel in november bevallen...hoogzwangere meiden leef met jullie mee.
    Hoop dat jullie morgen de dag een beetje doorkomen, wij gaan morgen zwemmen.
    Daarna word het weer ietsje koeler!

13. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Moest best een hoop bijlezen en ben ook alweer de helft kwijt....

Femmigje en Sab wat een leuke foto's!!

Vlinder supermooie fotoshoot en gelukkig nog maar 15kg, jeetje 45 kilo is idd een hoop!

Sab wat super dat Daimy los loopt, straks heb je je handen helemaal vol kan ik je melden hihi.
    Daimy lijkt erg op mijn Amy, komt misschien door de krullen haha.

Pooh knuffel voor jou, rot om te stoppen met bv maar je hebt geen keus meid.

Petra meid wat een buikie, nog 6 dagen!! haha

Boni mooie kamer!

Verder dan dit kom ik niet....ga weer ff verder, zit 24 te kijken.

14. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Tearke en Petra, hoop dat jullie het idd nog een beetje vol kunnen houden zo... gelukkig wordt het vanmiddag alweer wat koeler!

15. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hey meiden

hier een nieuwe pc,dus even niet geweest.
    gisteren naar de gyn geweest,heb al vier cm ontsluiting!woohoow,sinds gisteren na het inwendig onderzoek wel veel harde,pijnlijke buiken.heel lang kan het nu niet meer duren he
    ik hou sab allesinds op de hoogte als ik ben bevallen met sms,dus die zet het hier dan wel

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Tearke Ik wens je iig alvast een voorspoedige bevalling!! Hopelijke duurt het nu niet meer zolang!

@ hier erg warm, pfff echt een bui van niks. dus alles open en ventilator aan :D beetje verkoeling zoeken...

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    gooooooooooo tearke... de eerste 4 heb je in je zak zitten meid...

18. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    achterhoek
    Wauw Tearke das lekker zeg :D. SPANNEND!!

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Tearke zet em op!!

20. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    zo tearke al 4 cm, dat is even lekker. hoop voor je dat je een goede bevalling gaat krijgen!

Share This Page