Weten jullie dit? Bij onderstaande voorbeeld buggy staat dat de ligstand 70 cm is? Wat betekent dit? Kun je hier je beebje inleggen ? Hoe lang zijn nestjes? Dus met andere woorden kan ik ook zo'n buggy nemen? Ik zag bv bij aktiebaby deze tandem buggy. tandem topmark deluxe aqua 209,99 Uitneembare en wasbare bekleding nbsp; Grote zwenkwielen voor nbsp; Beide rugleuningen verstelbaar nbsp; Inclusief zon/windkappen inclusief regenscherm 5 punt harnasgordel nbsp; Grote boodschappenmand Met afneembare voorbeugel nbsp; Ideaal vervoer voor baby en peuter nbsp; Maximaal gewicht per zitting 15 kg nbsp; Makkelijk compact inklapbaar nbsp; Ligstand achterste zitting is 70 cm
Hoi meiden, Even snel berichtje. Sophie is ziek en slaapt 's nachts weinig. Huilen, huilen, huilen, heel erg sneu voor haar en voor ons dus nogal slopend. Gelijk ook veel meer last van mijn klachten. Zat er vandaag echt even doorheen. Hopelijk vannacht beter! Verder heb ik vandaag weer een tijdje krom gelegen van de darmkrampen. Had ik vrijdag ook al de hele dag. Volgens vk kan het geen kwaad, maar ik moet echt aan weeën denken op die momenten. Ik zal hier snel ook weer even bijlezen. Zag net iets over duowagens. Wij hebben paar weken geleden duowagen van Topmark via marktplaats aangeschaft. Inclusief babynestje. Die zijn idd 70 cm. Dus je kindje kan daar de eerste maanden in en oudste kindje voorin. Als kleinste te oud voor babynestje dan gaat de oudste achterin en jongste voorin i.v.m. zwaartekracht. Bij babyboet zijn ze volgens mij het goedkoopst als je ze niet tweedehands koopt. Babynestje komt nog bij de prijs. Verder hebben wij de bugaboo en kopen we daar nog een meerijdplankje met stoeltje bij. In november zou er iets nieuws op de markt komen, de kid-sit geloof ik. En verder hebben we via marktplaats de baby bjorn aangeschaft, al zal ik die i.v.m. mijn nek/schouderklachten niet kunnen gebruiken. Voor boswandelingen nemen we de bugaboo mee en mijn man draagt dan de kleinste in de draagzak. xx Sophie
op ebay staan ook vaak nieuwe duo wagens van bambino world... niet helemaal modern en hip... maar wel goedkoop
oohw lammetje had vandaag der echo! heeft ze nog niets laten weten? ze houdt ons wel in spanning dan! ik duim en duim dat alles er goed uitzag!
pooh , lastig he, zoveel keuze in die wagens! zo achter elkaar is wel makkelijk in winkels enzo...maar als de oudste achterin gaat , ziet hij zo weinig lijkt mij...en daimy wil echt alles zien, nu al die topmark ziet er wel mooi en degelijk uit trouwens.... soms zie je van die dingen achter elkaar, dat lijken net van die poppenwagens vind het ook moeilijk hoor, kon je ze maar allemaal even een weekje testen ofzo he?(inclusief 2 kids )
Ja maar volgens mij moet de oudste in het begin lekker voorin en het nestje achterin...pfff moeilijk moeilijk! @ lammetje duim duim duim....was alles toch wel goed? [-o<
Dus jij hebt die topmark van op de foto gekocht! Bedankt voor je link! Ik ben straks erg benieuwd naar je ervaring ermee! Ik hoop dat je darmen snel rustiger zijn!
Ik zou dan deze zwarte voor 199 nemen! Nestjes zijn bij hun maar 35 euro!Dan ben ik voor 234 klaar Ik lees net dat hij bij babycare.nl maar 189 is
sophie ik heb een draagdoek en ben zwaar rugpatient maar geloof me dat is het einde tricot slen heet hij en je kan hem op allerlei manieren knopen het is zo super dat je de zwaartekracht verdeeld over je hele torso en niet alleen over banden zoals bij een bjorn ik voel niet eens dat ik haar draag zo super even voor de info ik kan niet eens romy nu 5 min dragen gewoon en met de doek sjouw ik haar uren mee echt een tip en kost niet veel! echo was goed alleen het was nog maar een waasje geeneens een stip en nog geen kloppend hartje was te verwachten maar ben nu nog niet gerustgesteld even wachten nog maar tot 28 nov heb ik de volgende echo sophie duim duim meid dat je snel een beetje een rustige buik krijgt en een rustige nacht!
@ lammetje ja is idd nog wel vroeg! Vervelend dat je nu nog niet gersutgesteld bent voordat je op vakantie gaat, maar ikw eet zeker dat alles goed is bij jullie! Wanneer vertrek je? Hele dikke knuffel XXXX
Lammetje, balen dat je nog even geduld moet hebben. Gelukkig vliegt de tijd. Bedankt voor de tip van de draagdoek! Ga je morgen met vakantie? Wat heerlijk Pooh, sorry wat stom van me. Idd babycare, daar moet je zijn. Had ze beiden in favorieten staan, maar verkeerde aan je doorgegeven Scheelt toch weer. Op marktplaats heb ik er eentje aangeschaft incl. babynestje voor 120 euro. Ziet er als nieuw uit. xx Sophie
misschien is achter elkaar toch wel fijn ivm, breedte. Kan die achterste dan wel helemaal plat, zodat ze er meteen in kunnen? En wat Sab ook zei, gaat de oudste achterin zich niet vervelen als hij niets ziet. Die van mij is ook een nieuwsgierig type... Je ziet hier ook veel die Phil en Ted, daar zitten ze boven elkaar. Het voordeel is dat je het formaat hebt van een enkele, maar ik denk dat degene die onder zit toch niet ideaal zit, die ziet helemaal niets! Ik maak me ook een beetje zorgen over hoe zwaar ze duwen. Ook hier zwaar rugpatient (heb de ziekte van bechterew, oftel reuma in de ruggegraat...). Van mijn eerste kinderwagen kreeg ik zoveel rugpijn, toen heb ik die urban jungle gekocht en dat was zo'n verademing, hij rijdt bijna vanzelf! Ik heb ook zo'n opklap simple buggy voor in de stad (openbaar vervoer enzo), en ook daar krijg ik snel rugklachten van. Zijn er ook van die driewielers achter elkaar? Ik ga maar eens googlen.. Het lijkt me wel erg rot als je niet een beetje op stap kunt met de twee kleintjes, ik ben bang straks gevangen te zijn thuis omdat ik geen fijne buggy heb en niet even naar de stad kan... Lammetje, sterkte met afwachten, komt allemaal goed!
@ Kaatje in die topmarktandem zit de oudste voor en is het achterste stoeltje helemala plat, zodat daar het babyneste van 70 cm kan liggen. Onze kinderwagenbak is ook zoiets volgens mij....ik ben ook bang voor te brede wagens. Maar het liefst zou ik natuurlijk ook een nieuwe urban jungle met reiswieg en zitje kopen maar dan ben ik bijna 1000 euro kwijt en voor in de winkels is hij wel breed denk ik....die tandem is in ieder geval smal...ook qua leeftijd moeilijk. Die van mij schelen straks 17 maanden
He he, Officiele nieuwe mama's: welkom. Lammetje: komt helemaal goed hoor met jullie kleintje. Wij hebben ook de Urban Jungle enkel en hebben nu via Marktplaats de dubbele gekocht. Hij is wel een stuk smaller, dus hij past gewoon door de deur. En er zat ook nog eens van alles bij, dus dat was helemaal mooi. Wij lopen volgend jaar dus ook met een kinderwagenbak en een buggy naast elkaar. Heb ik nu al zin in trouwens. Vrienden van ons hebben de dubbele wagen van Topmark. De kleinste ligt dan achter en de kleine voor, zodat ze alles goed in de gaten kan houden. Danio doet het trouwens erg goed, ik geniet zo van onze jongen, heeeeeeeeeeeeeerlijk.
hoi jorntenfemmigje, mag ik vragen hoeveel je betaald hebt op marktplaats voor die dubbele urban jungle? ik wil hem namelijk ook tweedehands kopen..
400 euro. Misschien best duur. Maar er zat ook van alles bij. 4 voetenzakken, twee parapluutjes, regenscherm en extra banden. Alles zag er nog prima uit.