vandaag is wel een mooie dag voor babynieuws... j&femmigje... dan kunnen we in jan weer samen naar de kriebels. Wij gaan er dan ook weer voor.
Ramiro is vandaag alweer 4 maandjes, help wat gaat dat snel zeg. Op het cb was het oke. Niet veel last gehad van de prikjes. Hij is nu 66 cm en 7820 gram. Gaat lekker dus. En het is idd een mooie dag voor babaynieuws. Het is de 21ste. Tearke was ook een aprilmama.
tearke, zet 'm op meid! we zijn zoooo benieuwd naar de baby (jijzelf natuurlijk het meest). wat een fijne verrassing, dat je die eerste 4 cm er al op hebt zitten.
oh ja, tearke zet gewoon de 'traditie' voort van bevallen op de 21e! you go girl! femmigje, wat groeit Ramiro lekker!
voorlopig nog geen 21e baby nieuws,alles tamelijk kalm wel heeeel veel slijmverlies(mmmm lekker haha) ook nu en dan wat licht bloedverlies erbij maar de gyn zei dat dat normaal kon zijn door het inwendig onderzoek vandaag nog niks van harde buik gehad.je zou wel gek worden he ik hou jullie sowieso op de hoogte!xxxx
O tearke spannend!!! Ik hoop dat alles helemaal vlekkeloos gaat! Had gisteren een hele slechte dag. Had veel vocht in m'n voeten, enkels en handen. Maakte me al weer helemaal druk. Verder gelukkig geen hellp klachten......Was denk ik gewoon van de warmte. Ga vandaag hele dag chillen, misschien helpt het!!
Tearke meid jij en beeb houden wel van spanning! Hoop dat het vandaag toch een beetje nog doorzet, misschien vanavond wel in alle rust! Vlinder denk niet dat je de enige was gister met opgezette voeten...hier nog iemand met dikke voeten maar nu niet meer!
Lafo: Ik denk ook dat ik me voor niks druk maak. Zag alleen die voeten en enkels weer en die witte vlekjes op m'n benen........Ben nogal een doemdenker............Als dinsdag m'n bloeddruk weer een beetje ok is, zal ik weer wat positiever zijn. De angst voor het ziek worden en vooral opgenomen worden zit er zo in bij mij. Maarja, niet teveel aan denken.......
@ Vlinder ik duim voor je dat je bloeddruk weer ok is! @ Tearke ooooooooooooooooh meid spannend!!Ik wens je ene voorspoedige bevalling! Hier gaat alles ineens heel erg goed! Sinds afgelopen week bob in de swadlle me zomerversie laten slapen overdag (had ik bij sam ook maar dan de fleece winterversie) en hij slaapt nu hele dagen! Ik heb ineens tijd over gek he... Ook woensdag naar de osteopaat gegaan. Met sam ben ik daar geweest om dat die met de pomp was gekomen en nu bij bob wilde ik gewoon een check doen ook omdat hij binnen 2 uur geboren is. En we krijgen alles vergoed via de collectieve verzekering. Dat scheelt ookw eer..normaal 70 euro per behandeling. Gelukkig zijn we gegaan, want Bob had een beginnende voorkeursligging. Hij ligt ook in een banaanvormpje meestal naar links. Ik had dat wel eens gezien, maar dacht meer dat het was als zijn darmpjes vol zaten. Dus er wordt van alles losgemaakt. Het afbouwen gaat ook goed. Ik geef de helft van de voedingen al met de fles en het is goed vol te houden! Ik voel me er een stuk beter door en Bob is erg tevreden nu! Krampjes zijn hier sinds vorige week ook bijna helemaal weg...dat zal gewoon de leeftijd zijn...wel fijn hoor! Hier nog twee ftootjes van sam en bob. Sam is alleen 1 maand op de foto en bob 2 maandjes...leuk he...lijken ze op elkaar?
Pooh de eerste is Sam toch? haha Daar ben ik ook zooo nieuwsgierig naar of ze op haar zus lijkt of dat het een totaal ander kind is! Fijn dat alles goed gaat met jullie!
go go tearke meid zet hem op! heey femmigje nu al een datum gekozen en marloes voor nummer 3 leuk hoor! ik wil ook heel graag maar manlief echt niet meer en eerlijk is eerlijk het is af en toe zo druk dat ik ook wel blij ben als het straks een beetje gaat lopen en er weer rust is in huis beebjes zijn verslavend van de week op vakantie geweest en jeetje wat een gedoe zeg mat 3 kids en een vriendje en wat een boel zooi mee nemen zeg pfff
nog steeds niks wel een heel hevig kleintje en af en toe een heeeeeel gemene steek naar de uitgang toe nog even mijn buik van vandaag spammen