't was niet eens zo dat het zo enorm snel ging (nou ja, van 1 naar 10 cm in ongeveer 5 uur); maar ik ben pas weer gaan bellen toen het écht menens werd en de weeën er iedere 2-3 minuten waren; en heftig bovendien. Ik had niet zo'n zin om haar 's nachts te bellen en dat ik dan nog steeds pas op 4 cm zou zitten... bleek dat ik na een heeeeeel rustig begin een heel snelle ontsluiting had. Ik kan pijn goed verdragen en wil alles zelf doen zolang ik dat kan, vandaar... (daarna heb ik overigens bijna anderhalf uur geperst, dus er was tijd zat, maar dat kan de volgende keer dus wel eens heeeeeel anders gaan). Over 2 uurtjes mag ik naar het zkh voor de nekplooimeting en dan krijgen we gelijk de uitslag van de combitest. Ik hoop dat het een héél kleine kans is, dan kunnen we voor mijn gevoel echt gaan genieten van deze zwangerschap. Het gaat iets beter met de misselijkheid; het zou natuurlijk helemaal lekker zijn als ik me weer echt fit ging voelen! sorry dat ik verder niet reageer; heb alles gelezen en vind de kindjes allemaal prachtig; maar kan me niet zo goed concentreren...
En Bri hoe was de uitslag? Hier ook een krullenkop, ik had ze vroeger..helaas nu niet meer. Ja ik heb over Amy ook maar 4,5 uur gedaan dus idd is het oppassen geblazen want als de tweede nog sneller is dan mag ik wel heel snel naar het zh gaan, mag echt niet thuis bevallen! Hier nog steeds met vlagen erg benauwd...
*Buddynieuws* Vlinder is opgenomen in het zh met een veel te hoge bloeddruk (155/115). ze weten nog niet wat ze er mee gaan doen. als ik meer weet horen jullie het *Einde buddynieuws*
Och jeetje das shit nieuws zeg . Zal idd wel erg angstig zijn, hoop dat ze het kindje snel gaan halen. Succes meid.
@ Marloes wauw wat een mooie fotootjes!! Wat een mooi ventje!! @ Me2 jij ook al van die super mooie kindjes! Leuke fotootjes! @ Vlinder neeeeeeeee meid hier was je heel de tijd al bang voor. Hopelijk heb je je beebje snel in je handen en voel je je goed! Morgen reageer ik meer!
36 weken en 2 dagen... Zuurtje als je haar sms't, wens haar veel succes ik heb vandaag weer een mooie naam gemaakt: http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/PiPchroosroodadelisa.jpg
Marloes: crea bea hoor. Mooi. Super trouwens hoe je de lijst hebt bijgehouden. Staat wel leuk he dat we de kriebels weer hebben. Me2: leuk om weer eens van je te horen. En mooi dat het goed gaat. Lafo: hoe gaat het met jou? Bri: hoe was de uitslag? Mama25: ook alles oke? Zuurtje: hoe gaat het nu met jou? Neus: leuk om weer van je te horen. Duurt ook niet lang meer, spannend. Vanmiddag komt m'n nicht op bezoek met haar tweeling, gezellig.
@ Jorntenfemmigje Hier gaat t redelijk, alleen erg misselijk, blehhh!! Das minder. Ook wat last van me rug en bekken vooral als ik teveel gedaan heb. Verder geniet ik zoveel mogelijk... want voor ik t weet ben ik alweer bevallen!
marloes wil je voor mij ook zo een mooie namen maken pb me maar even hierover vlinder: niets meer gehoord, ik zal na de middag een berichtje sturen mijzelf: met mij gaat het goed, ben alleen het eiwachten beu zit op dag 53 ondertussen (dacht dat ei al was geweest maar blijkbaar toch nog niet) afvallen 1.9kg minder (ben nu mijn 11de dag bezig), gaat dus supergoed
Goed zo Zuurtje! Mooi crea Marloes! Femmigje ja hier gaat het wel af en toe benauwd en veel last van maagzuur, de bekende kwaaltjes! Hoe oud is die tweeling, zo schattig om te zien ook altijd een tweeling maar ben stiekem wel blij dat het er eentje is haha.