Lafo: die tweeling is eind mei 1 geworden, en jongen en een meid. Erg leuk om te zien. Zwangeren met kwaaltjes: doe rustig aan he? Zuurtje: ik hoop dat het voor jou snel gaat opschieten. En ik ben benieuwd hoe het met Vlinder gaat.
hier een foto van mijn lieve dametjes Het gaat hartstikke goed al wil Suze het dag en nachtritme nogal flink omdraaien, gelukkgi slaapt Roos overal doorheen
dit kreeg ik van mijn vader doorgestuurd misschien vinden jullie het wel leuk Goed om weten ...... Dit gebeurt maar één keer in een mensenleven : TE ONTHOUDEN DATUM : 27 augustus 2009 TWEE MANEN AAN DE HEMEL Kijk op 27 augustus aanstaande, om 30 minuten nà middernacht (00:30) naar de hemel. De planeet Mars zal de helderste zijn aan de sterrenhemel. Ze zal even groot zijn als de maan, alhoewel Mars zich op 34.65 miljoen kilometer van de Aarde zal bevinden. Zorg er voor dat je deze gebeurtenis niet mist. Met het blote oog zal het lijken alsof de Aarde 2 Manen heeft !!!... De eerstevolgende keer dat dit verschijnsel zich zal voordoen, is voorzien voor het jaar 2287. Verspreid dit bericht onder uw vrienden, want NIEMAND die vandaag in leven is zal dit nog een tweede keer meemaken.
ff snel.... nekplooi was heel keurig en uiteindelijk kwam er een kans van 1:2000 uit de combinatietest. Voor mij geen reden om verder onderzoek te laten doen; oftewel: we gaan ervan uit dat het goed zit en gaan lekker genieten van deze zwangerschap!
*Buddynieuws* Vlinder moet nog in het zh blijven.in ieder geval tot de 37 weken. Dan gaan ze kijken of ze kunnen ingrijpen.Vlinder rekent zelf op een keizersnede. Ze heeft ook aangegeven dat ze 37weken genoeg vind *Einde buddynieuws*
Hi meiden, Mag ik met jullie meekletsen? Zoals jullie aan mijn banner zien ben ik nog kort geleden bevallen van een mooi prinsesje. Maar moet wel zeggen dat het weer begint het kriebelen (schaam me er eigenlijk voor, haha). Maar het lijkt ons wel leuk om 2 kleintjes te hebben met een niet al te groot leeftijdsverschil. Ik ben weer begonnen met de pil en begin volgend jaar ga ik weer stoppen en dan zien we wel hoe snel het raak is
Bah voor Vlinder, ze was er al zo ongerust over dat ze naar het zkh zou moeten. Ze was nu toch wel ruim 36 weken dacht ik? Vlinder, als je dit leest, dikke knuf! Bri, fijn dat je zo'n goede combitest hebt gehad! Smiley, welkom!
Hier vanmiddag bezoek, de dames van de zw-gym van Jasmijn komen op bezoek (nou ja, bijna allemaal dan). En vanavond uitje met collega's. Zo maar eens even wat koffie klaarzetten en zo...
Jeetje vlinder dat ze je laten wachten...ze zullen wel hun redenen voor hebben maar zou wel flink balen! Gelukkig ben je in goede handen! Smiley welkom hier! Petra wat een knapperd en een donker koppie! Bri dat is een mooie uitslag! Boni veel plezier vandaag!
@ Petra leuke foto van je meisjes Echt lief!! @ vlinder balen meid dat je nog moet wachten!! heel veel sterkte!!
hoi meiden ben nieuw hier in dit topic, ik heb een kleintje van 13 maanden en nu weer zwanger 17 weken. nu ben ik soms heel erg onzeker over hoe ik het allemaal moet gaan doen straks met 2 kinderen in de luiers.... herkennen jullie dit gevoel of heb je misschien ervaring? ik hoor het graag van jullie. verder ben ik niet super actief met meeschrijven wel elke dag met lezen hoop dat jullie dat niet erg vinden. nickyz
Nee hoor Nicky, welkom hier en nog gefeliciteerd! Die onzekerheden herken ik wel hoor zeker als min dochter een drakenbui heeft dan denk ik weleens hoe moet dat straks...tijd zal het leren, maar zijn vele ons voorgegaan dus moet lukken!
Roos vind kiekeboe helemaal leuk! YouTube - Kanaal van petraandy @ Smiley en Nicky, van harte welkom hier en veel plezier. Het gaat hier gelukkig niet zo heel hard met schrijven omdat iedereen het erg druk heeft
smiley en nicky welkom wat een prachtig meisje die suze! Vlinder ik hoop dat je RR een beetje zal dalen int ziekenhuis en dat je er een beetje rustig onder mag blijven. (en dat je snel internet bij je bed mag krijgen ) Hier ons poppie vandaag bij opa en oma
Vlinder he wat vervelend! Toch waar je zo bang voor was, gelukkig ben je al 36 weken! Heel veel sterkte! Petra leuke foto van de kleine Suze ! Bri fijn dat de nekplooi goed was! Weer een heel geruststelling lijkt me! Smiley en Nickyz welkom! Tja en hoe gaat het hier soms redelijk en soms gewoon niet eigenlijk haha. Roos is een erg pittig wijffie, fijn voor later maar nu ff wat minder. Ze wil vaak niet slapen in de wieg, soms gaat het even goed en dan volgen weer dagen als gister en vandaag dat ze alleen maar wil slapen bij mij. Niet te doen natuurlijk met Ben die er ook nog is. Ben altijd erg blij als het weer weekend is en lief ook weer thuis is. Zal ook erg blij zijn als ze wat ouder is, ik ben niet zo'n baby-mama. Geef mij maar een peuter haha. Met Ben gaat het erg goed die is sinds een paar dagen druk aan het lopen. Hij is niet de snelste maar pikt het nu wel supersnel op, elke dag loopt ie meer. Nog heel even en ik denk dat hij bijna niet meer kruipt zoals het nu gaat. Nou ja als ik ooit weer eens een paar vrije minuten heb kom ik weer langs haha.
LaDi fijn dat je even laat weten hoe het met jullie gaat, jammer dat het allemaal niet vlekkeloos gaat, maar het zal z'n tijd nodig hebben om in het ritme te komen en meiden zijn erg pittig weet ik uit ervaring haha. Persoonlijk vind ik als ze een half jaar zijn geweest al een boel schelen, dan zijn ze niet zo baby baby meer zeg maar haha. Petra leuk filmpje en mooi huis ook zo te zien haha. Blondie hoe oud is jouw poppie? Leuke foto ook!