Hey dames, wat een vervelend nieuws lees ik van vlinderprecies waar ze al zo bang voor was hopelijk gaat alles goed en heb je de kleine snel in je armen, sterkte! bri, wat fijn dat je een goede uitslag had! Lekker hoog op die roze(of blauwe?) wolk nu heb je al een voorgevoel trouwens van het geslacht? Marloes, superleuk geworden die pipletters! ik ben ook weer crea geweest, dit keer een speelkleed gemaakt nieuwe meiden welkom, hopelijk zijn jullie snel weer zwanger! Blondie wat een lief mannetje is Luuk! Petra, geweldig zeg, die 2 meiden samen! gaat alles verder goed? Hoe reageerd Roos op Suze? Dames met de laatste loodjes...sterkte! en geniet nog heel even van het getrappel daarbinnen Ladi leuk he, van die pittige meisjes? ik heb er ook 2 stuks van ik ben vast wat mensen vergeten maar ik ben echt doodmoe, druk weekje gehad , vandaar dat ik er niet heel veel ben. komt wel weer hoor
Goedemorgen, Smiley en Nickyz welkom hier. Ben erg benieuwd hoe het vandaag met vlinder gaat. Ik zag nog erg leuke foto's. Heerlijk om te zien. Een volgende keer reageer ik weer op iedereen. Ga zo boodschapjes doen en naar een vriendin. Iemand nog een tip trouwens voor doorslapen. Ramiro slaapt namelijk nog steeds niet door. Gaaaaaaaaaaaaaaaap. Ik wil de bv nog niet afbouwen.
Had een foto gemist zag ik, Petra, mooie foto van je meisjes! Hier ook een meisje dat gek is op kiekeboe. Hoe gaat het met Suze? Kan Roos er een beetje aan wennen verder? Nicky, welkom hier! Hier nog geen ervaring, maar deels dezelfde vragen.. maar het zal zich allemaal ook wel oplossen toch! Tegen de tijd dat de kleine geboren wordt zijn onze kindjes ook al weer een stukje ouder. Blondie, ook mooie foto! Ladi, nu al een pittig meisje. Even zoeken naar een goed ritme dus. Gisteravond een leuke avond gehad, mooie foto's gemaakt (volgens mij dan , wat ik op de camera kon zien). Zal nog wel spammen als ik ze echt heb.
Ik lees nu pas dat vlinder in het zkh ligt... sterkte meid! dat je bloeddruk maar gauw mag dalen en vooral: dat het maar goed mag gaan, met jou en je kindje! sorry dat ik zo met mezelf bezig was, schrok echt toen ik terug ging lezen en deze berichten zag smiley en nickyz, welkom! sab, ik heb geen voorgevoel. hoewel: bijna iedereen zegt nu, hopen dat het een meisje is, dat zou toch het leukst zijn... en daar word ik heel dwars van, dan denk ik: volgens mij is het veel leuker om als jongen een broer(tje) te hebben! Is ook niet waar, maar ik vind het zo'n onzin dat mensen dan gaan hopen dat het een meisje is... We zien het wel, ik ga er op echo's niet naar kijken en wacht "geduldig" de bevalling af!
hoi meiden! hoe is hethier met iedereen? lang geleden dat ik hier ben geweest, maar ik schreef op meer topics en ik kon het niet meer bijhouden.. ik hoop dat alles goed gaat met iedereen, hier woensdag de 20 weken echo! en we weten al wat het is! wat is er met vlinder aan de hand? liefs rebbel
haha, leuk Marloes. Hoe is het verder hier met jullie? Moet een beetje bijlezen zodat ik een beetje op de hoogte ben van alles
HA Rebbel...laat me raden..jongetje??!! Bri: super van de goede uitslag! Wat een mooie foto's kwamen er voorbij! Doorslapen doet Fee ook nog niet (heeft ze wel gedaan maar na 2 weken was dat weer over). Ik geef ook gewoon nog bv dus daar zal het wel aan liggen denk ik.
Hier gaat het slapen 's nachts nog niet zo goed, maar dat mag ook nog wel. De lieve kleine meid is nu 6 dagen oud en doet het hartstikke goed, Roos zegt telkens aaaaaaah als ze haar ziet dus datr valt me onwijs mee Leuk hè Sab, dat we allebei 2 meiden hebben, die echt zowat precies hetzelfde in leeftijd schelen!
Petra en Tearke: Hoe is het met jullie kersverse baby's? Leuke foto's! Bjarne wil ik nu ook wel eens op de foto zien! Smiley: Ik ken je uit het Juni-topic, van harte welkom! Nickyz ook welkom trouwens. Me2: Ik herken de kriebels ook wel sinds een week. We waren heel definitief in onze beslissing voor definitieve anticonceptie maar de optie voor een derde staat op een heel klein kiertje. We weten het gewoon nog niet zeker. Bri: Wat super, die uitslag! Enne ik word nog steeds dwars van die opmerkingen: Je zal wel heel blij zijn, van alletwee één! En ga zo maar door. Vandaag zei ik tegen een kennis in de stad: Nee eigenlijk niet, ben meer een jongensmama. Heb nog nooit iemand zo sprakeloos gezien. Meende er natuurlijk niets van. Wel dat ik een jongensmama ben maar niet dat ik niet minstens net zo blij met mijn prinsesje ben! Heb daarna wel gezegd dat het een grapje was. Anders krijgen we daar weer roddels van. Ik kan me niet eens irriteren aan de vraag of ik een voorkeur had, omdat ik dan kan antwoorden. Maar die constateringen staan me erg tegen. En het cliche is zo ontzettend waar bij mij: Als het maar gezond is en enigszins blij opgroeit. Femmigje: Weinig doorslapers hier blijkbaar. Ik geef de fles en heb ook nog geen doorslaper. We wachten rustig af... Jari was vorige week flink ziek, paar dagen beter, dagje kinderdagverblijf en nu weer koorts. grrrr. Grote bosbrand trouwens bij mijn ouders achter, ze zijn geevacueerd.
Lafo we weten wat het wordt maar het blijft ons geheim. Van te voren vond ik het geweldig voor Luuk als de 2e een jongen zou zijn en voor mezelf zou het me niet veel uitmaken alleen ik hou wel van tutten en roze kleertjes etc etc dus daarom vond ik een meisje wel erg leuk. Maar een jongen is vaak wat rustiger en liever dus zou ik dat ook prima vinden
zo dat is een eerste kiekje van onze nieuwe spruit. hij lijkt sprekend op jurre vind ik,toen die net geboren was hallo trouwens iedereen haha we zijn thuis sinds gisterennamiddag?het is een heel kalm kindje voorlopig,en jurre doet het heeeeeeeeeeel goed met zijn broer? de bevalling ging super ik moest om tien uur binnen zijn voor een monitoring?daarna kreeg ik een baxter om weeen op te wekken,welke niets deed.ik had wel al een hele week 4cm ontsluiting dus das mooi,om half drie hebben ze mijn vliezen gebroken,en toen kreeg ik heel hevige weeen,dan kreeg ik om drie uur een epidurale en ben ik op drie kwartier van zes naar tien cm ontsluiting gegaan.de gyn kwam toen echt aangelopen haha!om 16.35 na twee keer persen is Bjarne toen geboren hij is 51cm en 3.400kg.vond ik een heel mooi gewicht,hij weegt 310g meer dan jurre toen en is even groot weet niet of mijn verhaal een beetje duidelijk is,ik voel me heel goed maar vind het allemaal nog een beetje warrig dat we nu twee kindjes hebben en ik niet meer zwanger ben... vond het precies ineens zo snel gaan haha ik kom zoveel mogelijk hier kijken..... dikke kus trouwens vlinder!heel veel sterkte!!!
volgens mij komen de meeste (2e) baby's hier met 2x persen... tearke, ik kom in mijn eigen hotmail als ik op de link klik
Hihi inderdaad! En is de tweede bevalling ons allemaal wel meegevallen. Ik kom ook in mijn eigen hotmail.