spannend hier zeg voor Vlinder, wil je heel veel succes wensen met de aankomende bevalling! @ Nikita, beterschap voor de kleine man, wat ellendig zeg zulke hoge koorts Hier gaat alles zn gangetje, suze doet het hartstikke goed en komt 1 keer per nacht. de bv loopt prima en eigenlijk mag ik dus helemaal niet klagen......en dat doe ik dus ook niet hihi
hey meiden eerst en vooral,vlinder heel veel sterkte en succes,tis weer neit niks he nikita gefeliciteerd met noa haar doopfeest,en hoe ist nu met grote broer??al beter?arme kerel mooie spam van sab,maar we zijn niet anders gewend hihi hier alles super,jurre is superlief nog steeds,heeft wel af en toe kuren en kijkt hoever hij mag gaan.maar dat ligt denkik meer aan de leeftijd dan aan het grote broer worden haha Bjarne eet nu sinds vannacht om de vier uur,en dat scheelt toch wel wat hoor,zo om de drie uur was heel dicht haha ik was vergeten hoe vlug drie uurtjes om zijn.maar ik doe het met plezier hoor het is echt een heel kalm kereltje,slaapt heeeeeeeel veel(wat jurre weinig of niet deed) even wat spammen o petra,mooie meiden zeg,is roos ook zo lief voor suze.
Even kort berichtje: Jari heeft een infectie en influenza. Wordt nu gekeken welk type. Hij ligt in het ziekenhuis, ontstekingswaarden waren veel te hoog.
Dat is even schrikken! Ik duim voor jullie dat hij er snel boven op zal zijn! Hele dikke beterschapsknuffel. Liefs Pooh
Sterkte Nikita met kleine Jari!!!!!!!!!! Kwam even bijlezen maar me ogen vallen dicht. Center parcs was erg leuk maar vermoeiend, zeker voor Amy die nu nog slaap aan het inhalen is!
Heb bijgelezen maar eens kijken of alles nog is blijven hangen... Sab, Petra en Tearke wat een prachtige spam van jullie kleintjes! Sab blijf je kleren echt te gaaf vinden, wanneer begin je een winkeltje haha Vlinder heel veel sterkte vandaag, hoop op 2 cm!!!!!!!!!! Femmigje sterkte met je vriendin... Pooh lekker hoor dat je weer wat meer tijd krijgt voor jezelf! Nikita hoe is het met Jari?? Dikke knuffel!! Blondie spannend hoor dat jullie het geslacht niet weten! Daar ben ik veeeeels te nieuwsgierig voor! Pfff heb hele drukke week met etentjes/verjaardagen etc etc Straks pretecho, helemaal leuk! Ben benieuwd naar onze spruit! Amy is uit logeren en dus tijd voor mezelf!
Nikita gefeliciteerd met de doop van jullie meisje. Een hele dikke knuffel voor jullie grote man en voor jullie. Hoop dat jullie heel snel weer lekker thuis zijn. Marloes, wat leuk zeg dat vogelhuisje! Pooh wat fijn dat de kleine man het zo goed doet en lekker slaapt. Komt je inderdaad zelf ook meer aan je rust toe. Hier alles goed met de dikke buik. Morgen alweer 37 weekjes, spannend hoor. Femmigje, jeetje wat rot zeg voor je vrienden en voor jullie, veel sterkte. Vlinder ik hoop zo voor je dat je die 2cm hebt! Petra wat een mooie foto zeg! Fijn dat Suze het zo goed doet . Tearke mooie foto’s zeg. Fijn dat de grote broer Jurre het ook zo goed doet. Lafo, welkom terug! Leuke vakantie gehad? Veel plezier met de pretecho!
Sterkte Nikita, veel beterschap en een dikke knuffel voor Jari (en voor jou, wat een ellende zo'n ziek mannetje). Vlinder, jij ook sterkte! het duurt niet lang meer en dan is je kleintje er, en kan jouw bloeddruk weer gaan zakken. Zet 'm op, het is vast een beauty!! booky, ongelooflijk ja, dat jij al bijna aan de beurt bent... waar blijft de tijd?
Ja dat vind ik ook Booky echt niet normaal hoe snel de tijd gaat...meubels zijn hier pas over 2 weken en heb echt enorme nesteldrang omdat alles nog een puinzooi is!
ah gos arme Jari! Word maar snel beter jongen! Mag 1 van jullie wel bij hem blijven nicky? lijkt me vreselijk om je arme ventje zo ziek te zien, sterkte!