Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Femmigje gaat snel he! Sam is volgend week alweer 9 maandjes! :confused:

@ Sophie dat is geen geld 120 euro. Ik zal ook eens gaan neuzen! :D

@ Lammetje nogmaals een hele fijne vakantie!

Als iemand nog zin heeft om te stemmen bij baby van de maand! :D :p

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ga nu ff op Sam stemmen hoor. ;)

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Super lief van je! :D

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik vind het echt lastig. Wil graag zo'n dubbele wagen maar heb het geld er gewoon niet voor over. Ik wil dan namelijk wel meteen een mooie....De kindjes schelen straks 16 maanden, dus ook niet zo dat ons zoontje de hele tijd wil zitten (nu al niet, laat staan over 5 maanden...). Ik moet nog maar eens goed nadenken. heb in ieer geval een bugaboo cameleon (met meerijdplankje en stoeltje voor op het emerijdplaankje), een goedkope buggy voor stad en een babybjorn dus moet kunnen :)

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb ook een mooie duowagen, heb ook liever een mooie, maar denk ook maar zo, als je er zuinig op bent, dan kan je hem straks weer verkopen, en zeker als het een mooie is dan krijg je er nog aardig wat voor terug.
    ik ben er heel blij mee

en als je een beetje zoekt op internet en onderhandeld, dan kan je ze ook voor een leuke prijs krijgen. ik heb er nog een extra babynestje bijgepingeld

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    dames veel succes met het kiezen van een wagen !
    ik houd het lekker bij een meerijd plankje lukt dat niet zien we dan wel weer een wagen is zo gekocht.

ga nu lekker mijn kribje in want moet om 3 uur op schiphol zijn aloha weekje tenerife!

dames ga jullie missen tot snel en dikke knuffel

lammetje

ps sophie doe je het rustig aan?

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pooh, bij van asten in tilburg staat nu een duowagen in de folder, 99 euro...
    niet mooi, maar misschien wel handig ; )

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt!

Maar ik heb hier in mijn dorp er eentje gezien via marktplaats. Maar 5 x gebruikt en is precies die zwarte topmark nieuw model en met nestje er bij ook 100 :D

9. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Ah arme Sophie. Wat sneu dat ze zo slecht slaapt! Hopelijk gaat het snel beter!

Lammetje fijn dat de echo goed was, inderdaad ook wel erg vroeg om al een hartje te zien. Maar hij zit dus wel op goeie plek! Ik heb ook een draagdoek (van draagdoek.nl), vind hem echt super. Heb ook snel last van mijn onderrug en hij dwingt je gewoon in de juiste houding te lopen en je voelt er inderdaad niks van, vind hem ook heerlijk. Alleen bukken in de winkel enzo vind ik erg lastig.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe breed die topmark is, kan het echt nergens vinden :(.

Ja het gaat hard he met die kleintjes, hier alweer 7,5 maand!

Lammetje je leest het niet meer denk ik maar fijne vakantie!

Hier verder alles goed, alleen vreselijk moe en veel plassen haha. Morgenochtend nog een testje doen want ik wil een dikke streep en niet die vage dingen haha.

10. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Goeiemorgen meisjes!

Nou vanochtend weer een test gedaan met 2 even dikke strepen :D:D:D. Hij staat in mijn album. Kon het niet laten heb ook meteen de VK gebeld:

8-12 intake
    15-12 echo

Heb er helemaal zin in, spannend weer :D! Hoe is het met jullie?

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik kan het zo ook niet vinden, maar ik mdenk dat het rond de 45-50 cm zal zijn!

Fijn he die strepen! Ik heb vanmorgen ook weer ene matcare gedaan en de streep wordt alleen maar dikker en dikker! :D

@ Marloes had jij nu ook een maxitaxi citi? Daar past de dreami toch op?

Ik denk dat we de oplossing hebben. Als ik zelf er op uit ga met de wtee kleintjes neem ik de topmark tandem die ik incl nestje koop op MP voor 100 euro. Nadeel is dan dat ik alleen op tijden ga dat sam niet moet slapen, want doordat het nestje achter ligt kan het stoeltje van sam niet heel plat. Als ik met mijn mannetje een dagje weg wil schaf ik voor 50 euro de maxitaxiciticx aan voor 50 euro op MP (Normaal 200). Hier past de maxicosi en de dremi op. Zo kan sam gewoon in de luxe quinny buggy en het beebje kan in de dreami die we op het onderstel van de maxitaxi zetten :D
    Dus voor 150 euro ben ik klaar! :D

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

MamaD gefeliciteerd :D :p :D En al afspraken maakt het ook helemaal echt. Geniet ze!

Lammetje, inderdaad wel in elk geval fijn dat je weet dat je kleintje op de goede plek zit.
    Vakantie: Ook namens mij veel plezier en geniet ze. Wij missen jou ook! Wat vroeg moest je op trouwens. Heerlijk hoor een week zon.

Ik zal de Topmark zo eens gaan meten. Staat hier in de gang ;)
    Neemt trouwens erg weinig plek in. Je klapt hem heel makkelijk in.

Pooh, klinkt als een goede goedkope oplossing :p
    Ik heb ook de Topmark alleen voor als ik met kleintjes stad in ga.

xx Sophie

13. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb even snel gemeten, want Sophie liep er omheen (lees: in de weg ;) )
    De wagen is van wiel tot wiel 54 cm breed en van armleuning tot armleuning 46 cm breed.

xx Sophie

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

misschien ga ik toch wel voor een dubbele tweedehands urban jungle. als je hem toch niet zo lang gebruikt kun je hem ws weer goed doorverkopen, en heb je uiteindelijk ook maar 100 euro of zo betaald.
    een vriendin van mij heeft er een, ga maar eens 'proefrijden' ermee!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier is onze kleine uk

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
  17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, je had vandaag je tweede echo Marloes.
    Wat een mooie echofoto! Heel duidelijk :p Wat een wonder heh.

xx Sophie

18. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Ja Pooh heerlijk die strepen hihi.

Sophie thanks voor het meten!

Ah Marloes wat een mooie echo! Wauw, hoop dat ik straks ook zo'n mooi krijg zeg!

19. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Mijn banner staat op 4 weken en 2 dagen ipv 3 dagen :(. Ben benieuwd wanneer hij dan naar 3 dagen gaat.

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    MamaD Ik kan je banner nu helemaal niet zien, maar misschien ben je ermee aan het knutselen ;)

Even iets anders. Wij geven dit keer een kraamfeest na de geboorte. Hebben inmiddels al iets gereserveerd. Lijkt me heerlijk! En voor Sophie ook stuk rustiger.

xx Sophie

Deel Deze Pagina