Hey zuurtje.. mss iets heeeeeeeeeeeeeeeeeel lichts maar vind het nog niet echt duidelijk. Waar zit je ergens in je cyclus? Ik duim voor je!
ik ben eigenlijk nog o mijn ei aan het wachten (heeft ff nog niet gevonden, maar die is misschien ook stiekem geweest) ik weet dus ook niet wanneer mijn nod is, ik zit nu op dag 60
ik zie nu niks... maar dat heb ik 's avonds wel eens vaker, dus ik ga morgen vroeg nog een keer kijken, Zuurtjke
Nog geen Vlinder en Nikita nieuws?? Pretecho was leuk alleen jammer dat mijn dames altijd zo eigenwijs zijn, deze ook weer met handen en voeten ervoor...wel een duur geintje 100 euro en niet echt een duidelijke foto maar dat is het risico..... Morgenochtend eerst naar Ballorig met Amy en vriendin met kind. Kunnen ze lekker ravotten!
Zuurtje, ik vind het ook nog onduidelijk op de foto's, heb je al nieuwe van vandaag? Lafo, veel plezier vandaag bij Ballorig.
Even kort. Nikita: dikke knuf voor Jari. Hopelijk gaat het snel beter en helemaal goed met hem. Vlinder: ben benieuwd naar je. Gisteren was de begrafenis mooi. (hoe zoiets ook mooi kan zijn) Hier roept de jongste nogal hard, dus ga maar weer. Zo op verjaardag ook. Doei doei.
nu zie ik idd een heel lichte streep op de test zuurtje... spannend meid. Nikita: dikke knuffel voor Jari, hopelijk is hij snel weer helemaal beter
Spannend Zuurtje.. heb ook ff op je ff-staatje gekeken maar dat ei is idd niet echt duidelijk, hoe was je temp vanochtend?
Nou Zuurtje vind het wel spannend met dat lichte streepje!!! Nikita: ach arme JAri...toch maar weer naar de dokter?
ik zie een heel licht streepje zuurtje,morgen zou het al iets duidelijker moeten zijn he?ik duim alvast(en zeg stiekem dat mijn zw test van bjarne ook heeeeeeeel licht begon ) maar wil je natuurlijk geen valse hoop geven jari,kleine vent,wat is dat nu allemaal??hopelijk komt hij er gauw weer bovenop.dikke knuffel hier een rampennacht achter de rug met onze jurre.gisterenavond heb ik twee kiezen gespot bovenaan,en ik vermoed dat er nog tanden klaarzitten want hij krijgt zo heel ineens huilbuien. heb hem dan om drie uur wat nurofensiroop gegeven(tegen koorts en pijn) en na een half uurtje in slaap gevallen.maar twas een heeeeeeeeel korte nacht zo haha met bjarne nog steeds alles ok.eten,slapen,eten,slapen,... kan niet beter zijn he haha
Zuurtje: ik zie ook heeeeel licht iets, maar ben niet heel zeker. Wanneer ga je weer testen? Tearke: och, arme Jurre. Die vervelende tanden en kiezen ook. Dikke knuf voor hem. Super dat Bjarne het zo goed doet. Net op verjaardagsvisite geweest, waar Danio echt veel lekker kreeg. Toch heeft 'ie z'n broodje ook netjes opgegeten. Hebben jullie koters ook ineens zoveel zin in eten?
Zuurtje spannend!!!! Femmigje hier ook met vlagen een goede eter, maar ook dagen dat ik de wanhoop nabij ben.... Ballorig was leuk, zeker met dit weer! Wat moet je anders? Amy is uitgeteld ligt lekker op bed! Tearke arme Jurre, die rotkiezen ook... Hier een dame die de hele tijd met haar hele hand in haar mond zit en superveel kwijlt, zit ook wat aan te komen denk ik...