*Buddynieuws* Vlinder is om 16.18u bevallen van een zoon. Ze is eerst ingeleid maar het werd te pijnlijk rond het litteken waardoor ze dus een spoed keizersnee heeft gehad. Hun zoontje kreeg de naam Mika mee en ligt nog in de couveuse, maar alles gaat goed. *Einde buddynieuws*
Vlinder van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mika! Gelukkig is het achter de rug en kan je hopelijk genieten van je kleine vent!
vlinder , wat fijn dat jullie Mika er nu is, gefeliciteerd! ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat je snel een beetje opknapt. Erg leuke naam, Mika, leuke combi ook met Keira!
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 9 mama's zwanger : 1 jongetje 2 meisjes 6 onbekend -Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - -Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Booky - 2e kindje - uitgerekend op 24 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? -Lafo - 2e kindje - uitgerekend op 18 november -geslacht: een meisje - ZB/FV -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV -Boni001 - 2e kindje - uitgerekend op 6 februari 2010 - geslacht: ? - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! -Roosje83- voor een 2e kindje -Marloes - voor een 3e kindje - wel kriebels, nog geen klus (2010) -Jorntenfemmigje- - voor een 3e kindje - wel kriebels, nog geen klus (jan 2011) KINDJES Er zijn op dit moment 14 kindjes geboren : 8 jongetjes & 7 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje Booky - Sab, Boni001, Nikita Boni001 - Booky zuurtje - Vlinder zuurtje - Lafo
vlinder, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Mika! hopelijk knap je snel op en kun je volop genieten van dit wonder. een mooie kraamtijd gewenst!
@ Vlinder: Gefeliciteerd met jullie MIKA !! (leuke naam). Hoop dat het goed met jou en de kleine mag gaan.
Vlinder, gefeliciteerd met de geboorte van Mika! Hoop dat jullie snel weer thuis zijn en lekker kunnen genieten!
Vlinder, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Mika! Hier gaat alles hartstikke goed, de meisjes slapen 's nachts goed en Suze komt maar 1 keer voor een voeding dus ik zit lekker in mn vel. Roos vind het nog steeds erg intressant en gaat vaak naar Suze om haar te aaien (tenminste het moet aaien voorstellen) ik vind het wel een bizar idee hoor, dat ik nu gewoon de moeder ben van twee van die prachtige wondertjes
daar heb ik ook 'last' van... als ze op bed liggen en je gaat eventjes kijken, dan heb ik gewoon zoiets van; onvoorstelbaar toch, dat die 2 kleine mannetjes bij ons horen
even showen, want ze zijn weer leuk, vind ik dan http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/letters/Foto338.jpg