@Zuurtje: wat een teleurstelling voor je. Ik hoop echt voor je dat het snel een keer raak zal zijn. liefs
Ach Zuurtje, nee toch, balen zeg. Knuf. Nikita: hoe gaat het nu met Jari? Heb geen reactie meer van jullie gehad, maar ben ff naar de ha geweest en Ramiro heeft idd spruw. Straks medicijntjes halen voor ons. Verder lekker weer hier. (niet dus) Balen, maar we gaan gezellig met vrienden ergens naar toe. Fijne dag meiden.
hè getver spruw, ik hoop voor je dat het gauw overgaat. roos heeft het verleden jaar ook eens gehad en ik vond het echt niks om dat vieze goedje in dat kleine mondje te doen. De dames liggen nog lekker te slapen na de voeding van 7 uur, ik ben dus al lekker gedoucht, de was staat aan, bed verschoont. Ben goed bezig dus. Vanmiddag weer kraamvisite waar ik niet onwijs veel zin in heb @ Marloes, onvoorstelbaar hè als je 's avonds nog bij hun bedje gaat kijken. Ik moet er soms niet te lang over nadenken anders zou ik nog dikke tranen kunnen huilen als ik ze zie (van geluk)
Goeiemorgen allemaal, Hier gaat het weer super met Bob. Voor diegene die het nog kunnen herinneren. Bob was sinds 4 weekjes geleden ineens erg onrustig en wilde nergens zomaar meer slapen en veel huilen en krampjes en ontevreden enz. Ik heb toen 3 dingen ondernomen. We zijn naar de osteopaat gegaan, ik heb hem voortaan laten slapen in de swadlle me en ik ben overgestapt op FV. Dit alles heeft er voor gezorgd dat Bob nu heeeeeeeeeeeeel veel slaapt en als hij wakker is is hij heel alert en vrolijk. Hij huilt nooit meer. Wel fijn. Gelukkig is de krampjestijd wat betreft leefijd ook voorbij... Iedereen een fijn weekend! @ Zuurtje voor jou een hele dikke knuffel...het moet nu echt maar eens een keer raak zijn hoor! @ Petra wat lekker he als ze allebei liggen slapen! Wat fijn dat het zo goed gaat! @ Marloes wat een super toffe vogelhuisjes! @ Femmigje hier ook lang spruw gehad bij zowel bob en sam...vervelend...hoop dat het snel beter is! @ Neus hoe istie bij jou? @ Vlinder gefeliciteerd!! Nu lekker genieten!! De rest ben ik vergeten...sorry aan iedereen die ik nu vergeet, maar sinds dat mannetje thuis zit met een grote wond in zijn pols is er nog minder tijd om bij te lezen, want nu doe ik alles alleen van in bed doen tot badderen savonds enz...wel gezellig dat hij thuis is (niet leuk door welke reden natuurlijk!) Idereen een fijn weekend!
@ Pooh: fijn dat het nu beter gaat met Bob. Heb jij dat ook dat je jezelf bijna ziek voelt als je kindje niet in orde is? En inderdaad maakt het wel uit met welke reden je man thuis zit. Nou sterkte met elkaar. @Femmigje; heb bij mijn dochter geen spruw gehad, maar het lijkt me heel vervelend. Hoop dat het deze keer mij ook bespaard blijft. @ all: Hier gaat alles z'n gangetje. Kindje niet ingedaald (maar = geloof ik normaal voor 2e??!!) Wel af en toe stekende pijn in schaambot. 's Nachts gaat het omdraaien in bed nu in 4 etappes (aantal dagen geleden redde ik het in 3 ). Kortom, van mij mag het komen... maar ja, bij dochterlief was ik precies een week overtijd, dusssss
Petra, geweldig dat het goed gaat bij jullie! En ik vind het bij één kindje ook al zo bijzonder dat ze bij ons hoort, ben ook benieuwd hoe dat straks gaat. Pooh, fijn dat het met Bob zo goed gaat nu. En beterschap voor je mannetje! Femmigje, hier heeft Jasmijn wel spruw gehad (een maand of wat geleden) maar zij had alleen uitslag in haar mond, vandaar dat ik het op de lippen niet als spruw herkende. Maar beterschap voor Ramiro! Neus, alvast succes voor de bevalling!
Hallo dames, Ben een tijdje niet online geweest. Ben niet zo lekker geweest. Bekken pijn, duizelig bah...Kon geen kant op! Meiden gefeliciteerd met jullie kindjes!!!! Voor mij word het nu ook aftellen. Over 2 weken mag de kleine al geboren worden. Het is zooooo snel gegaan. Zuurtje jammer meid....
Zuurtje kom je een dikke knuffel brengen, had het zo gehoopt voor je Vlinder hoop snel weer wat van je te horen! Pooh jeetje meid wat hoe komt je man daar aan? Hoe lang moet hij nog thuis blijven? Femmigje balen van die spruw, zelfs in die 2 weken dat ik bv heb gegeven had Amy er erg veel last van en dan smeren met dat plakkerige goedje blegh! Heerlijk die verhalen Petra en Marloes over jullie kids, ik wil ook, ik wil ook Neuss duurt niet lang meer, spannend hoor!!!
Gister was alles goed, groeiecho gehad en niks byzonders op te zien, kindje groeit gemiddeld, dus niet klein/niet groot. Reden groeiecho omdat ze dachten dat de beeb een beetje aan de kleine kant zou zijn maar was dus niet zo. Amy groeide ook in de laatste weken pas heel hard dus zal nu wel weer zo zijn. Wel enorme ruzie gehad in het zh omdat we te laat waren en idd dat gaf ik ook toe, kan altijd wel wat tegen zitten en beneden waren de liften ook 2 van de 3 defect dus moesten ook nog eens daar op wachten. Dat gezegd tegen die echoscopiste zegt ze je kan toch ook met de trap??? Nou ik dacht even dat ze een geintje maakte en tuurlijk had dat gekund maar halloooo misschien heb ik last met traplopen??!! Nou dat ging zo maar door, met verwijten over en weer en Ramon zag ik hoe langer hoe bozer worden en toen kookte ik dus ook en zei als je zo doorgaat dan moet ik spontaan bevallen, zegt ze nou en dan zit je hier toch aan het juiste adres??!! Ramon zei ben je wel helemaal lekker, kan je rekenen ze is nog maar 29 weken... Toen kregen we dus die echo en ze was echt hardhandig expres en ze zei dus helemaal niets tijdens de echo, hoorde later pas bij de gyn dat het goed was maar we gaan een klacht indienen. We hebben haar naam gevraagd, niet dat het helpt maar we zijn geen kleine kinderen meer! Nou bij de gyn was ook alles goed, bloeddruk 110/75 (na die opwinding vond ik nog meevallen haha) Kindje ligt met hoofd naar beneden, 2 dagen ervoor nog omhoog maar dat draaien heb ik 'snachts wel gevoeld! Bloed moeten prikken omdat ik zo wit zie volgens de gyn (ik weet niet beter maar hij achtte het nodig) Weet ook wel dat ik een laag hb heb, was dus 6.3 en moet dus weer staaltabletten slikken, nadeel altijd van die dingen dat je last kan krijgen van obstipatie...
Hij is in de schuur uitgegleden en tegen een ijzeren stellinkast aangevallen. Ieeeeeeeeeeeee lag open tot op het bot en mijn man wilde het telekns laten zien..ik kan daar heeeeel slecht tegen...maar gelukkig gaat het elke dag ietsje beter. Wat een kenau zeg in het ziekenhuis grrrrrrrr hoe durft ze!! @ Neus, aylin en alle anderen die op het laatst lopen wat gaat het ineens snel zeg! Succes meiden!
na ja Lafo... je hebt groot gelijk met je klacht... auw... Poohman... brrrr de fotograaf had weer 3 foto's in haar blog gezet van Sam... de familie fotograaf - welkom! ik vind 2 en 3 zooooo mooi.
Jeetje Marloes hoe fotogeniek zeg!! Pooh jakkes lijkt me verschrikkelijk, sterkte met je man en hopelijk hersteld hij snel, wat kan je lelijk vallen zeg! Ik ga even mijn meisje spammen!
@ Marloes wauw!!!!!!!!!!! wat een mooie foto's! Wat een mooi ventje is Sam toch...ik zal meteen mijn Sam even spammen in de speeltuin. @ Lafo nog zo'n prinsesje!! Super foto en ook al blonde krulletjes zoooooo lief en mooi!!