@ all: vanmorgen naar vk geweest. Mijn bloeddruk was wel wat hoog (in vergelijking met keren ervoor), maar houd per dag meer vocht vast. En dit, terwijl ik al weken op teenslippers loop. Ben dus erg blij met de weersverwachting van komende dagen. Moet wel direct bellen bij sterretjes zien, etc. Voel me echt 'op' momenteel, ben er zo aan toe dat het begint (hoewel ik ook wel wat nerveus ben voor het verloop van de bevalling). Ga zo even op de bank liggen
Neus spannend zeg 2 dagen overtijd alweer, snap dat je het helemaal zat bent... Liep je ook overtijd bij je dochter?
Pooh, fijn dat Bob en Sam een goede nacht hebben gehad en dat de creme goed helpt. Lafo, ach je hebt toch nog wel even.. als de meubeltjes er maar eens zijn schiet het al lekker op. Booky, ben hier ook veel relaxter met dingen regelen, meeste heb je sowieso al in huis van Jasmijn, dat scheelt ook.. Neus, spannend hoor! Knuf voor jou!
Mama25: gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat je dat samen met je moeder hebt kunnen delen. Lafo: Deane slaapt ook op een zaaltje. Nu hebben ze 2 kamers voor de groep, dus ze slapen met max 5 bij elkaar. Maar op het vorige kdv hadden ze zelfs maar 1 kamer, met max 9 kindjes dus. Hij sliep in het begin wat minder dan thuis, maar tegenwoordig heeft hij er echt geen problemen mee (terwijl hij thuis echt de rust en stilte van zn eigen kamertje nodig heeft als je in de buurt blijft gaat hij niet of moeilijk slapen). Ik denk dat het wel zal wennen dus. Hihi, volgens mij heb ik mn kraampakket al weken geleden aangevraagd (word ineens onzeker, zal het zo even checken!!) Tearke: wat vervelend dat Bjarne zo spuugt, maar gelukkig heeft hij er zelf geen last van (alleen mama zal wel veel wasjes moeten draaien ) Pooh: is een spiraal nog een optie voor je? Ik heb dat nooit gehad, ben er altijd een beetje bang van geweest, maar ik overweeg het voor straks wel (dan zo een die hormonen afgeeft waardoor je als het goed is ook minder vloeit in je periode). Verstandig om effe 2 jaar te wachten tot de definitie anticonceptie! Zon hersteloperatie is ook niet niks Arm jochie met zn kapotte billen! Sterkte hoor, en veel beterschap. Boni: het is misschien niet meteen ideaal, maar er komt zeker een oplossing! Is zelfs hier gelukt Wel jammer dat de vertrouwde gastouder ermee stopt. Neus: rustig aan hoor! Vocht vasthouden, bloeddruk beetje omhoog: het zijn geen goede tekenen. Dus hou lekker je gemak, voetjes omhoog, veel water drinken. Dan kom je de tijd wel door!
Lafo, idd wat grappig dat er precies 1 maand tussen zit . Neus kan me voorstellen meid dat je het zat bent. Ik vind het nu ook steeds spannender worden. Hoe zal de bevalling gaan en wat zou het worden . Probeer, voor zover het kan, voldoende rust te pakken. Hoop voor jou dat het snel begint en dat alles voorspoedig verloopt.
Oh meiden wat spannend weer zeg!!! Zoveel meiden op het eind! Weet iemand waar de lijst staat? @ Bri spiraaltje is niks voor mij...geen gedoe meer bij mij na 2 bevallingen...maf mens ben ik toch he...nee maar eerlijk ik heb geen zin in nog eens gedoe daar @neus ik duim dat het snel begint...zeker als je zo op bent! Ik duim voor een voorspoedige bevalling!!
@all: dank jullie voor het meeleven, dat doet me echt goed. Probeer me ook echt rustig te houden. Maar weet dat het ook nog wel tot woensdag kan duren... @Pooh: goede vraag van de lijst. Ik zou het ook niet weten. Wist ook niet of ik al 'aan de beurt' was omdat ik de lijst niet kon vinden. @Boni: lastig hè? Ik heb ook zo'n soort situatie. Heb m'n dochter + nr. 2 in juli ingeschreven bij KDV voor een plekje in febr. 2010. Lijkt overdreven, maar zelfs zo ver van te voren konden ze geen garantie geven dat er dan plaats is op 'mijn' dagen. Wil me er nu nog niet al te druk over maken, maar ja... als moeder doe je dat toch @Lafo: bij mijn dochter was ik precies een week overtijd. Ik had een afspraak staan om die dag gestript te worden. Om kw.voor 6 's morgens uit bed met weeën om de 5-7 minuten. 's Middags om 14.41 is ze geboren (na 75 minuten persen ).
Neus op zich een redelijk snelle bevalling op het persen na dan, hoop deze keer dat het persen een stuk makkelijker en sneller gaat, maar dat gaat vast goed komen! Heb hier al zoveel posi 2e bvallingservaringen gelezen! Hier liep ik ook 1 week overtijd, ben benieuwd! Pooh ik ga de lijst eens opzoeken. Na deze tweede telg gaat mijn man zich ook helpen, maar hij wil meteen. Hij wil ook echt geen derde meer dus voor hem is het over en uit. Ik blijf altijd eeuwig twijfelen maar denk dat hij wel gelijk heeft, die kriebels gaan volgens mij nooit helemaal weg! Bri zo jij was er vroeg bij met aanvragen van je kraampakket haha, het enige waar ik snel in was met het regelen van kraamzorg! Dus er is nog hoop voor Amy dat ze wel gaat slapen maar net als Deane moet het thuis echt stil zijn en mag ik echt niet teveel geluid maken, vraag me af hoe dat straks moet met nummer 2! Hier alles ok, morgen komt het Zandkasteel in een winkelcentrum hier in de buurt optreden dus een meet en greet met Koning Koos zit er dik in haha.
@ Lafo leuk als je de lijstw eet te vinden...maar al die paginas terug..pfff Leuk hoor het zandkasteel! Veel plezier! @ Neus zooooooooooooooooo spannend!! Wij willen babynieuws!
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 9 mama's zwanger : 2 jongetjes 2 meisjes 5 onbekend -Liz0104 - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - -Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Booky - 2e kindje - uitgerekend op 24 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? -Lafo - 2e kindje - uitgerekend op 18 november -geslacht: een meisje - ZB/FV -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV -Boni001 - 2e kindje - uitgerekend op 7 februari 2010 - geslacht: verrassing - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! -Roosje83- voor een 2e kindje -Marloes - voor een 3e kindje - wel kriebels, nog geen klus (2010) -Jorntenfemmigje- - voor een 3e kindje - wel kriebels, nog geen klus (jan 2011) KINDJES Er zijn op dit moment 14 kindjes geboren : 8 jongetjes & 7 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje Booky - Sab, Boni001, Nikita Boni001 - Booky zuurtje - Vlinder zuurtje - Lafo
Heb ook even gezocht naar Liz, maar die is sinds augustus hier al niet meer geweest... Dus Neus, jij bent idd de eerste op de lijst!
Was al te laat voor wijzigen, dus dan maar zo.. De KriebelMama's Er zijn op dit moment 9 mama's zwanger : 2 jongetjes 2 meisjes 5 onbekend -Liz0104 - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - -Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Booky - 2e kindje - uitgerekend op 24 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? -Lafo - 2e kindje - uitgerekend op 18 november -geslacht: een meisje - ZB/FV -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV -Boni001 - 2e kindje - uitgerekend op 7 februari 2010 - geslacht: verrassing - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! -Roosje83- voor een 2e kindje -Marloes - voor een 3e kindje - wel kriebels, nog geen klus (2010) -Jorntenfemmigje- - voor een 3e kindje - wel kriebels, nog geen klus (jan 2011) -PregnantLady - voor een 3e kindje KINDJES Er zijn op dit moment 14 kindjes geboren : 8 jongetjes & 7 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje Booky - Sab, Boni001, Nikita Boni001 - Booky zuurtje - Vlinder zuurtje - Lafo
Zie dat mijn uitgerekende datum verkeerd staat op de lijst. Nou ja, boeien!! Begint een buurvrouw vanmorgen een heel verhaalmover haar laatste bevalling: 2 weken overtijd, naar ziekenhuis, nog niet, bla, bla, bla...... SNAPPEN MENSEN DAN NIET DAT JE DAT HELEMAAL NIET WIL HOREN ALS JE JE ZO VOELT!!! :x (sorry, maar sommigen denken echt niet na, voordat ze de woorden uit hun mond laten komen).
thanks Boni voor de lijst, was het weer vergeten haha. Nou Zandkasteel was er ook nog eens weet ik hoeveel andere kinderen met ouders dus we hebben er niet veel van gezien. Amy ligt nu net pas op bed..beetje laat maar ja. Was wel leuk, ze is in de draaimolen geweest en in de zweefmolen. Heeeeeel begrijpelijk Neus! Kill and attack haha
He, Hier ben ik weer eens. Ben er maar ffies hoor. Even laten zien dat ik nog leef. Ben zelf niet fit geweest en heb een blaasontsteking gehad, had eiwit en bloed in m'n urine. Dat is nu gelukkig bijna over. Daarnaast lekkere tepelkloven die niet weg willen gaan, waardoor het voeden ook erg pijnlijk is bij het begin van het aanleggen. En sinds gisteren is Danio ziek. Vandaag de dokterswacht hier geweest. Hij heeft een oorontsteking en kroep. De schat ademt zo zwaar en benauwd. We hadden eigenlijk een verjaardag vandaag van oma, maar daar is m'n man alleen naartoe gegaan. Het doet echt pijn als je je kindje zo ziet zeg. OKe, klaar met zeuren. Hoe gaat het hier? Neus, de laatste loodjes zie ik. Succes meid. En de anderen met laatste loodjes ook succes. Iedereen succes dus. Dinsdag ben ik er weer hoor. Liefs Femmigje.
@ Boni bedankt voor het opzoeken van de lijst!! @ Neus sommige mensen toch $#^#$%^#$%&^!! @ Femmigje heel veel beterschap voor jullie! Fijne avond allemaal!