Oh, ja nu zie ik m weer. Ik had net trouwens ipv 'banner' 'echo' getypt Zal wel door de mooie echo van Marloes komen xx Sophie
Sophie dat is wel een goeie inderdaad. Eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht, maar ja heb ook nog ff . Wat gaan jullie doen trouwens met jullie kleine tijdens de bevalling? (En dan bedoel ik het oudste kindje dus ).
ik wil thuis bevallen, dus dan kan hopelijk de eerste gewoon thuis zijn. maar we zullen wel een noodplan moeten hebben. lastig aangezien we in het buitenland wonen en geen familie dichtbij hebben... ik heb ook een nanny, die ga ik ook vragen of ik haar kan bellen indoen nodig. ze is redelijk flexibel, en staat vaak wel open voor hem mee op sleeptouw nemen als ze elders moet werken.
Mijn ouders wonen in de buurt, vlakbij het ziekenhuis, dus dat is heel makkelijk! (Ik wil in zkhs bevallen.) Ze passen al een dag in de week op Sophie, dus ze is daar vertrouwd en heeft er een bedje staan. Kan ze dag en nacht bellen. Mijn schoonouders wonen ca 20 km hier vandaan en hebben een autostoeltje in hun auto. Zij kunnen ook Sophie zo komen halen. Mochten zij er niet zijn, dan mag ik ook een vriendin bellen. Tja, misschien zijn we wel met familie bij elkaar als de weeën beginnen omdat ik 2 januari uitgerekend ben En eind dec. zijn mijn man, schoonmoeder en nichtje ook nog eens jarig. Spannende feestdagen vind ik hoor! xx Sophie
Even spammen! Sam zat vandaag voor het eerst omgedraaid in de wandelwagen (dus met zijn gezicht niet meer naar mij toe )
Ja voor ons ook lastig. Wij wonen in Zwitserland en dus ook geen familie om de hoek. Wellicht dat onze buren of de oppasmama JP wil bij zich wilt houden als ik ga bevallen. Ik ga namelijk weer in het ziekenhuis bevallen (dat wil ik erg graag, zeer goed bevallen vorige keer en hier ook meer dan gebruikelijk zullen we maar zeggen).
even heel kort hoor meiden, marloes, wat een prachtige duidelijke echo! en een mooie nieuwe banner zie ik pooh, wat een lieve foto's van Sam! hij vind het echt geweldig zo te zien, en wat word hij al groot! Daimy zit al een tijdje zo in de buggy en vind het ook fantastisch om alles te zien, leuk he en ook al zon mooie nieuwe banner! mamaD nog gefeliciteerd met je VETTE streep ! sorry als ik iemand vergeet! Wij hebben nog niets geregeld waar daimy heen gaat als ik moet bevallen, wij hebben niemand echt in de buurt wonen, iedereen woont hier minstens 1,5 uur vandaan, dus nu maar hopen dat ik niet TE snel ga bevallen Ik ga weer in het ziekenhuis bevallen, zou niet anders willen, als ik bij daimy thuis was geweest had ik met 10 cm nog naar het zh gemoeten want die kwam er echt niet uit
mijn schoonmoeder belde trouwens om te zeggen dat ze perse de duowagen aan ons wil geven zo lief! Dus dat scheelt weer!
ja dat vind ik eigenlijk wel handig... dan kan sam gewoon nog een half jaar in de buzz en daarna kan hij in de maxi taxi buggy ga eens zoeken op marktplaats...
mijn zoontje is ziek, kosten, diarree, zo zielig. vind het altijd lastig wat nou normaal is en wanneer je je zorgen moet maken. zal wel een buikgriepje zijn toch? wel weer lekker vermoeiend, voelde me net iets beter, is nu wel weg...