hey meiden neus,komaan!!!we wachten hihi.en sommige mensen krijg je spontaan een kill gevoel bij he haha dommerikken femmigje,klinkt verschrikkelijk naar om je kind zo te zien idd,hopelijk betert hij gauw.is het besmettelijk?dat de kleinste het ook niet rkijgt al een tijdje niks meer van aylinn gehoord he??? en hoe zou het nu met vlinder gaan hier alles ok.het spugen lijkt iets te beteren...niet te luid roepen hihi hij heeft wel constant een "vuile tong"(ligt een wit filmpje op)wat wil dat zeggen??of is dat normaal?(hoezo onzeker??haha) hij eet nog steeds goed,soms heeeeeeeel traag,en soms wil hij na 1of 2uur alweer een flesje maar dat had jurre ook.ik heb twee varkentjes op de wereld gezet!heeeeeeelp haha met jurre ook alles super.nog steeds lief voor zijn broertje zuurtje???hoe staat het bij jou nu??
hey meiden ik ben helaas weer ongi geworden zit nu op dag 5 moet wel zeggen dat ik stiekem weer aan de clomid ben (mocht van fa zijn assistente niet omdat ze zei dat al mijn inspanningen om af te vallen teniet zouden worden gedaan) maar echt veel zin om nog eens 2.5 maand te wachten tot ik ongi zou worden had ik niet
Zuurtje balen zeg van de duivels, hoop dat de Clomid aanslaat! Femmigje beterschap voor jou en Danio!!!!!!!!! Tearke, wat een lieve foto's van jouw mannetjes!! Die witte waas is dat niet gewoon van de melk? Heb ik ook bijv als ik net melk heb gedronken.. Spruw lijkt me niet dat zijn meer bultjes althans toen bij Amy zag het er zo uit. Ja Aylin, vlinder hoe gaat het met jullie?? Booky al nieuws????
Zuurtje jammer van je ongi. Hoop dat het nu (met de clomid) wel snel raak mag zijn! Tearke, kun je de witte waas wegvegen? Anders kan het toch wel spruw zijn, Jasmijn heeft het ook gehad en dat was ook een witte waas, hier geen bultjes te bekennen. Lekkere morgen achter de rug. Jasmijn was laat wakker (voor haar doen dan, half acht hihi). Daarna nog even gefietst en in het dorp op een terrasje gezeten! Heerlijk....
hey meiden zuurtje gelijk heb je hoor,die assistente heeft helemaal niks te zeggen die witte waas is denkik idd wel melk,maar die blijft constant,ook als hij bijna opnieuw moet eten.... jurre heeft koorts sinds vanmorgen,ik denk tanden,hij zevert enorm en zit constant in zijn mond te peuteren....
he jammer Zuurtje... maar waarom worden dan alle afval-inspanningen teniet gedaan? Kom je van chlomid weer aan dan? je hebt groot gelijk trouwens hoor, als je daardoor een regelmatige cyclus krijgt met eisprong... dan doen
hier gaat trouwens alles super. Thom kan sinds vandaag helemaal rollen!!! woensdag al van buik naar rug en sinds vanochtend ook van rug naar buik. echt gaaf... en snel. met m'n creatieve uitspattingen loopt het ook super. Ondertussen maak ik ook vogelhuisjes, kapstokjes, memorieborden, canvas schilderijtjes
Goed zeg van Thom!! En Tearke is het toch spruw?? Hier alles ok, uit eten geweest, ouders waren 34 jaar getrouwd jaja het bestaat nog haha.
hoi meiden! Sorry dat ik alweer zo lang niet ben geweest maar alles gaat goed hier, super zelfs Daimy loopt inmiddels los! ik ben zoooo trots! en Jenna rolt sinds 2 weken om, 2 kanten op zo schattig om te zien! (Daimy deed dat pas met 6 of 7 maanden) Alles loopt hier lekker, heb echt een goed ritme en de meisjes slapen smiddags tegelijk 3 uur heerlijk! Dus gewoon volop aan het genieten, het gaat zo hard allemaal! Manlief heeft volop de kriebels voor een 3e hahaha maar ik niet hoor ben heel gelukkig met mijn 2 gezonde meisjes, vind het nog iedere dag een wonder dat ik ze echt op de wereld heb gezet. Ze slapen ook goed, allebei tot 8 uur Een beetje saai misschien, maar ik heb niets te klagen dus tot zover het ego verhaal, ik ga nu een poging doen om het eea terug te lezen.
ik zie dat het bij een paar meiden alweer flink kriebelt , leuk! straks is natuurlijk iedereen bevallen en dan begint het gewoon weer opnieuw haha Lafo, leuk dat je meisje het zo naar haar zin heeft gehad in ballorig! ik ga zondag ook, ik denk dat daimy het ook fantastisch vind mama25 gefeliciteerd, wat leuk dat je nu een zoon krijgt! petra, lieve foto's van je dochters en fijn dat alles zo lekker gaat! neus alweer 4 dagen overtijd zie ik, dat is hard gegaan!(voor mij dan, voor jou zal de tijd wel kruipen inmiddels) ik hoop dat brusje zich snel laat zien, ik ben zo benieuwd! succes als het gaat beginnen!! Femmigje jeetje dat klinkt niet fijn allemaal, beterschap voor jou en je mannetje! hoe gaat het nu met Danio, knapt hij a iets op? tearke wat rot joh dat Bjarne misschien ook reflux heeft, heeft hij pijn van het spugen? Hoe gaat het verder , werkt nico alweer? lekker aan het genieten van je mannen? wat een superlieve foto's!Bjarne is echt een kopie van zijn broer! zuurtje meid wat balen weer:x het is nu echt jou beurt! Boni, ik las dat Jasmijn nu ook los loopt, geweldig he! Ik vind het zo'n leuk gezicht En jij alweer 20 weken ook gaat echt niet normaal snel! Willen jullie het geslacht weten? En heb je de 20 weken echo al gehad inmiddels? Bri, hoe gaat het met jou? Schiet ook al lekker op he voel je je goed? Booky, ik zit bovenop mijn mobiel maar ik krijg maar geen sms:x volgende week zondag dan maar? Pooh, hier ook geen idee kwa anticonceptie, op het moment condooms. Ik wil eigenlijk niet meer aan de pil, ik voel me veel beter zonder! We waren het er tijdens deze zwangerschap over eens dat er een knoop in zou gaan bij sabman, maar aangezien hij alweer de kriebels heeft is dat voorlopig geen optie. Niet dat we al voor een 3e gaan, maar de optie is nog wel open zegmaar (had nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen haha) Maar wie weet over een paar jaar... ik ben tenslotte pas 24. maarja nu dus condooms, ik vind het niets maar weet het anders ook niet..spiraal hoor ik ook niet echt fijne verhalen over vluchtkoffer: die was hier pas in week 40 helemaal klaar (bij daimy al 10 weken eerder haha) Marloes, haha ik lees nu dat Thom ook al lekker aan het rollen is, ook een vlotte jongen leuk he! Leuk hoor dat je nog steeds zo crea bent! Ik wilde dit weekend achter de naaimachine, maar het is er niet van gekomen, het was zulk lekker weer. Lafo gefeliciteerd met je ouders, 34 jaar zeg, mooi hoor! Nicky, al even niet gelezen, hoe gaat het daar met je koningskoppel? ik ben vast mensen vergeten maar heb mijn best gedaan ik kom dagelijks even kijken hoe het met booky en neus is, ik vind het zo spannend!
Mooie jongens Tearke. Ik wist alleen niet dat je ook spruw kon krijgen bij FV? Leek me echt zo'n BV-kwaaltje. sab: ik blijf me verbazen hoe sterk jouw meisjes op elkaar lijken! of hou je ons voor de gek en zet je er alleen foto's van Daimy op? je hebt er toen zo veel gemaakt dat het makkelijk zou kunnen! lekker guitige koppies hebben ze, om op te vreten..! hahaha, sabman heeft de kriebels... kan me voorstellen dat je dan nog even geen definitieve AC toepast. spiraal vind ik ook een naar idee, al is het wel fijn dat je heel lang nergens aan hoeft te denken. Als ik straks klaar ben met de BV, overweeg ik wel zo'n hormoonspiraaltje (al ken ik daar ook wel horrorverhalen van, dus ga me er eerst beter in verdiepen). het schiet hier inderdaad al lekker op; vandaag al weer 16 weken! ik begin me af en toe echt beter te voelen, thank goodness. neus en booky: het begint echt op te schieten bij jullie. wie o wie is straks het eerste?? ook voor aylin komt de datum wel in de buurt. gaat 't nog?
Pooh: ja hier ook condooms...maar dat is omdat het nog kribelt voor een 3de en wil niet meer aan de pil.... Is een nuvaring niets voor jou? Of is dat ook teveel "gerommel in die regionen" voor jou Neus: heel spannend!!! Sab: je ben t nog jong inderdaad dus zou niets uitsluiten als ik jou was Wat een lekker vlot meisje! Fee rolt alleen op haar beide zijen, maar nog niet om. Ze is motorisch wel vlot volgens de kidnerarts. Was/is haar broertje trouwens ook. Heerlijk he om die ontwikkeling (weer) te zien! tearke: gelukkig egen spruw...hoe is het spugen nu? Wat een heerlijke foto's! Jorntengfemmigje: hoe is het bij jou? Iedereen weer wat opgeknapt? Zuurtje: groot gelijk dat je weer aan de Clomid bent....en nu is het ook echt jouw beurt! Weet niet meer wie het was over het vluchtkoffertje,maar hier ook pas zo rond 36/37 weken. Doordat de 2de zo snel kwam hadden we alles nog van de 1ste. heb even alle wieggelakentjes etc gewassen en de kleertjes en klaar was ik....dus die vragen van heb je alle klaar beantwoorde ik ook met dacht het wel...gekke is dat ik bij nr 2 ook helemaal geen nesteldrang heb gehad (althans niet zo heftig als bij de 1ste)....was gewoon denk ik veel meer rust onderbewust... Hier alles goed. De kleine dame groeit als kool. Dus de mamamelk doet weer goed z'n best! Ik wil met 6 maanden wel gaan afbouwen aangezien ik full time werk en dus overdag fulltime kolf en dat doordat ik vaak op reis ben wordt me dat wel erg veel en moet me vaak in onmogelijke bochten wringen om te kolven. Maar tot 6 maanden wil ik absoluut 100% borstvoeding geven dus het is me het wel waard. Vind de tijd wel heeeel erg snel gaan. Fee is al weer bijna 6 amanden! Helaas wel voor het eerst slecht slapen (elke 2 uur wakker en dan is ze d'r speentje kwijt). Ik denk dat ze last heeft van doorkomende tandjes en ze is ook erg verkouden. Geef haar wel een zetpilletje en smeer haar tandvlees in maar vannacht was het bagger....Hopelijk is het snel weer over. Ben dit absoluut niet van haar gewend. NB ik mag ook op de lijst met kriebels (3de kindje, beginnen na april 2010). heb nog best wel last van de keizersnee als ik me bijv. snachts in bed omdraai....ik begrijp best dat de gyn zegt dat je min. een jaar moet wachten...
Hee weer een hoop gekriebel hier leuk!! Sab 24 lekker jong nog dus! Hier wil manlief zich laten helpen na nummer 2, hij wil echt geen kinderen meer, ik denkdat het bij mij altijd blijft kriebelen maar eens houdt het op en je moet er samen achter staan! Bri wist ik ook niet dacht ook dat spruw een bv kwaaltje was!
het spugen lijkt hier wel al iets beter te zijn...durf het niet luidop zeggen hier geen kriebels,denk niet dat die nog komen en als ze komen negeer ik ze.voor ons is 2voldoende.mss doen we nog eens gek binnen enkele jaren haha ik heb ook nog tijd.ben pas 25 we zien wel wat de tijd brengt ik denk dat ik dadelijk een dutje doe,als bjarne het toelaat want hier was het een drama nacht.sliep de ene dan werd de andere wakker haha.nu lach ik maar vannacht zag ik het echt even niet meer zitten.snachts sta iker ook altijd alleen voor...maar ik klaag niet rollende babys!!!flink zeg.