Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier zijn mijn 3 mannen weer beter. Vorige week daardoor veel binnen gezeten. dat gaan we deze week inhalen. Lekker veel wandelen. Alleen ligt Bob vanaf 7.15 tot nu al meer als 3 uur in zijn bedje te slapen en dan schiet het weer niet op haha;) Dadelijk maar lekker naar de kinderboerderij als ik zijn flesje heb gegeven. Ik kan daar zo van genieten om met die twee er op uit te gaan. Nog 6 weekjes tot ik moet gaan werken. maar gelukkig dan ook maar 2 daagjes. Dus dat voelt ook elke week een beetje als vakantie.

Vandaag weer lekker weer!

Fijne dag allemaal!

Liefs Pooh

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Booky: VAN HARTE MET JULLIE 2DE ZOON!!!! Geniet er van!!

Lafo: last van nesteldrang ???? :D hahahahahah

Pooh: fijn dat iedereen weer beter is! Ja heerlijk genieten he met die 2 op stap. Ik voel me dan zo rijk!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Booky gefeliciteerd met jullie zoon Nils!!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo is ons mooie lijstje zo helemaal leeg ;)... Neus van de week nog en dan zijn er nog maar 5 mama's zwanger...

tijd voor nieuwe!!!!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    aan jou de eer marloes :D ik sla even een ronde over hoor haha

ben wel heel benieuwd wie de eerste net bevallen en weer kriebels-weer zwanger-weer bevallen-weer kriebels-weer zwanger mama wordt :D

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ga voor pregnantlady en sophie... daarna me2 en ik.. daarna jij en jortenfemmigje..

maar nu als eerte moet zuurtje op de lijst

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hihi haal mij maar van die lijst hoor :p

maar inderdaad , eerst zuurtje!

pooh fijn dat al je mannen weer beter zijn :) heerlijk hoe trots je kunt zijn he, lekker met de kindjes op stap!

8. Bri

Bri Niet meer actief

booky, wat heerlijk! gefeliciteerd met de geboorte van Nils. Ook een flinke jongen, ook al dachten ze dat deze wat kleiner zou zijn dan Mats. Is-ie ook wel, maar niet veel!

hup neus, jij bent nu echt aan de beurt! je wordt hier links en rechts ingehaald hihihi.

nee, sab moet op de 'mijn man heeft weer kriebels maar ik niet' lijst, of heb ik dat verkeerd?
    en zuurtje is zeker aan de beurt om op het 'weer zwanger' lijstje te komen. we duimen voor je meid, maar dat weet je wel he.

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ben ff niet geweest, zijn er twee mooie jongens geboren.

Aylin: van harte met jullie zoon Joshua.

Booky: van harte met jullie zoon Nils.

Mooi namen, lekker genieten meiden. :D

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    BOOKY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NILS

Weer een jongen inderdaad! Helemaal leuk!!!

Ja er mogen wel weer wat zwangeren bij komen hoor, lijst is behoorlijk leeg aan het raken, kom op meiden!!!

Zuurtje idd meid me duimen draaien nog steeds voor jou!!!

Neus hoe is het met je??
    Nog een beetje uit te houden, geloof me je bent nu echt de eerstvolgende!!!

Me2 nesteldrang valt wel mee toch...ahum hihi
    Geboortekaartje is ook al uitgezocht, weer iets van het lijstje af!
    Vandaag kamertje dus dan word het tijd voor kleertjes wassen etc.
    Kraampakket aangevraagd.
    Straks die vluchttas met 36 weken en die klossen halen.
    Pffff heb haast haha

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Denk dat dit helemaal klopt hahahahaha en inderdaad EERST ZUURTJE!!!!!!!!

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Marloes heeft helemaal gelijk. Zuurtje JIJ bent aan de beurt om zwanger te raken. Duim voor je meid.

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hoi lieve meiden,

Bedankt voor alle felicitaties. We werden gisteren compleet overvallen :).

Hier mijn snelle en zeer voorspoedige bevallingsverhaal.

Gisteren de hele dag door wat last van de rug. Maar goed dit kan natuurlijk zo op het einde…. ’s Avonds nog gewoon gegeten en rond acht uur Mats in bed gelegd. Toen beetje last van krampjes. Lekker tv gekeken, rond 22.00 naar boven gegaan. Mannetje naar bed gestuurd en zelf even lekker onder de douche gaan staan. Nog even wat tv gekeken, proberen te slapen maar bleef krampjes houden. Ik dacht het zullen wel voorweeën zijn. Dus uit bed beetje benden op internet gaan zitten en toch maar gaan timen. Nou zo rond de 5 minuten en dan weer rond de 10 minuten, wel iedere keer een dikke minuut. Maar echt prima uit te houden. Om 23.00 uur onder de douche gaan staan. Rond 0.00 uur Bookyman uit bed getrommeld en laten timen. Om de 3 minuten aardige weeën van een dikke minuut. Twijfel twijfel, toch maar de vk bellen. Die kwam rond 01.00 uur. En jawel hoor al 7cm ontsluiting, SH*T het was dus wel ECHT begonnen. Ik weer onder de douche, nog steeds prima te doen. Kraamzorg gebeld, vliezen gebroken en om 02.00 uur volledige ontsluiting en meepersen. Na ruim 20 minuten persen was onze grote MAN er :D. 52cm lang, 4380 gram en helemaal compleet en gezond. En onze andere lieve man heeft hier niks van gemerkt en heeft rustig doorgeslapen. En ik, ik voel me echt SUPER. Een klein scheurtje en verder niks. Heb vandaag heerlijk op bed gelegen/gezeten en ben al even beneden geweest. Nils drinkt geweldig aan de borst, alsof hij nooit anders gedaan heeft :). Ook het poepen en plassen gaat als een speer. En grote broer Mats is zo trots als een pauw. Continu roept bij piepie piepie (baby) en geeft hij heel veel kusjes :). Super trots zijn wij op onze mannen.

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Booky, wat een voorbeeldige bevalling en wat doet Nils het goed! Ben wel benieuwd naar de eerste foto's! Geniet er lekker van daar!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat kunnen de kriebel mama's de 2e keer toch goed bevallen!!!!

16. Bri

Bri Niet meer actief

hahaha, oefening baart kunst (en kriebelmama's baren mooie baby's, da's ook kunst!).
    nogmaals gefeliciteerd booky, met je mannetje maar zeker ook met je voorspoedige bevalling. je kan er wat van! ik vind nils ook een perfecte naam bij mats, past echt goed.

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja dat valt echt op he...allemaal een makkelijke bevalling voor zover ik me herinner! Ik kijk er ook echt met een goed gevoel op terug (heel anders als de eerste bevalling!)

Booky heerlijk dat het zo goed is gegaan!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh Booky wat een pracht van een bevalling!!!!!!!!!!!!!!
    Zo wil ik ook bevallen!!!!! (wie niet hihi)
    En spammen he!!! Wil wel wat foto's zien van Nils!!

Kamertje van Amy is echt heel leuk alleen de meubels zijn toch wat groter dan ik had verwacht maar ja ff puzzelen hoe we het moeten gaan opstellen!

19. Bri

Bri Niet meer actief

ik wel hoor, ik teken me gelijk in als booky even wil zeggen waar je je kunt aanmelden voor zo'n bevalling.
    heb de eerste keer ook een paar uur onder de douche doorgebracht (tot ik moest poepen en overgeven tegelijk, he jakkes) en daarmee ben ik toch in vrij beperkte tijd van 1 naar 10 cm gekomen. ga ik volgende keer dus zeker weer doen!

wij gaan ook gauw aan het puzzelen met de kamer(s). van 't weekend al even naar peuterbedjes en andere opvolgbedden gekeken. Vind Deane nu nog echt te klein, maar misschien over 6 maanden wel okee.... met een rekje erbij dat hij er niet per ongeluk uit kan rollen.

wat ik even wilde melden, is dat ik de kleine steeds duidelijker en vaker ga voelen. lijkt nog meer op 'harde buik' (aanspanning van hele baarmoeder) dan schopjes, plopjes en gefladder, maar ik weet zeker dat het niets anders kan zijn dan ons maartkindje. vind het zoooo gezellig!!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Bri, wij hebben een cotbed van bopita, misschien is dat ook iets voor jullie. Ledikantje waar je later een juniorbedje van kunt maken. Sam slaapt nu nog gewoon in de ledikant-uitvoering

Deel Deze Pagina