Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Leuk Bri, deze uk voelde ik ook sneller, geloof rond de 17 weken.

Hier al een groot bed, vond het zonde om eerst een peuterbedje te kopen.
    Moet nog zo'n rekje kopen, ze gaat voorlopig nog in haar ledikant totdat ukkie uit de wieg is gegroeid dus dan is Amy een jaar of twee!

Hier trouwens ook de gehele bevalling onder de douche geweest, ideaal!
    Helaas moet ik nu in het zh bevallen dus zal wel een hele andere bevalling worden, daar zie ik wel tegen op.
    Thuis kon je lekker doen wat je wilde en daar zijn allemaal artsen en zusters die rond lopen is toch anders.
    Eerste keer 4,5 uur over gedaan, ze zeggen de tweede keer de helft korter dan mag ik wel opschieten als het eenmaal begint!

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Booky: klinkt eht geweldig!!! Geniet er maar van!

Bri: ja heerlijk he als je de kleine weer kunt volen! Geeft ook veel vertrouwen!! Ik kon de 2de al heel vroeg voelen (rond 12/13 weken! placenta lag aan de achterkant). (Bij JP met circa 18/19 weken, placenta lag aan de voorkant). En dat vond ik een hele geruststelling steeds!

Ja Lafo als het echt de helft korter is zou ik nu maar vast een besje op de stoep van het zkh zetten hihiihi

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Booky, wat een heerlijke bevalling!
    Lekker genieten nu van al je mannen :) :)

wij hebben wel een 2e ledikantje gekocht, maar onze meisjes schelen ook maar 13 maanden, en Daimy is echt nog te klein voor een peuterbed. Bij 1 ledikantje kan wel de zijkant eruit voor als ze wat groter word.

Bri,wat heerlijk toch he, dat gefladder! zou er bijna spontaan kriebels van krijgen(bijna!!!:D) lekker van genieten, het is zo voorbij! ik gok trouwens op een broertje voor Deane ;) (maar ik gok wel vaak mis :D )

en ik denk dat Jasmijn een zusje krijgt ;)

Lafo, kan me voorstellen dat je dan baalt dat je in het ziekenhuis moet bevallen, maar het kan ook in het ziekenhuis lekker rustig zijn hoor, het hangt heel erg van je bevalling af denk ik.
    bij de 1e was er totale paniek, dat ging niet echt lekker, dokters liepen in en uit en ik lag idd in bed, maar ik kon van de pijn geen kant op. Daimy had ook in het vruchtwater gepoept en ik moest dus aan de ctg. het werd een vacuum dus ook nog eens de gyn erbij en de kamer stond vol mensen.
    maarrrr bij Jenna was het ZO anders!
    Ik kwam daar op mijn gemakje binnen, alleen de verloskundige bracht ons naar de kraamsuite (luxe!!!) er stond een rustgevend muziekje aan :D ik mocht doen wat ik wilde, douchen, tv kijken,rondlopen, alles kon ;) de verloskundige ging weer weg en ik moest maar op de knop drukken als we haar nodig hadden.We waren gewoon met zijn 2en. Het was heel erg relaxed, gewoon een theekransje :D ik heb maar kort van dat alles genoten want 50 minuten na dat ik binnen kwam was Jenna er al ;) Bij de bevalling was alleen mijn verloskundige en een kraamhulp, ze hebben me gehecht en zijn toen ook weer weggegaan, Jenna heeft eerst heerlijk een uur op mijn buik gelegen voordat ze werd nagekeken, dus we waren lekker met zijn 3tjes, zo heerlijk!
    ik hoop dat jij toch een beetje 'op je eigen manier' kunt bevallen, ondanks dat het helaas niet thuis kan.

die 2e bevallingen gaan allemaal zo snel en 'makkelijk' , zou het ermee te maken hebben dat we allemaal zo kort geleden nog bevallen waren ? ik kijk er iig ook met een heel fijn gevoel op terug :)

4. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sab dat geeft de burger moed, heb geen idee of iedere verloskamer een douche heeft bijv?
    Ik ga het vrijdag toch eens vragen allemaal.
    Dat wat jij had wil ik ook!!!!
    Lekker relaxed lijkt me dat!

Heb bij Boni ook een meisje gevoel trouwens haha.

Heb een beetje buikpijn, zo'n zeurderig/trekkerig gevoel.
    Heb ook een beetje aan meubels getrokken etc lekker slim zeg..

5. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Lafo bij mijn 1e bevalling waren er hier alleen nog maar 'gewone' verloskamers en daar had ik ook een douche op mijn kamer, daar heb ik na de bevalling ook meteen gedouched.
    Inmiddels hebben ze nu alleen maar 8 kraamsuites, die zijn dus extra luxe en heel ruim!

maar volgens mij heb je altijd wel een douche hoor! Doe maar rustig aan met je buikje he!

6. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Onze mannen :D

7. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    dan hier ook nog maar even booky :D
    wat een heerlijke mannetjes heb je! En je ziet idd goed dat Nils een flinke jongen is! Mats kijkt ook zo trots, zo lief!
    kan me voorstellen dat je supertrots bent!

8. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Booky wat een ontzettende leuke foto van je mannen!!!
    Wat zal je trots zijn!
    Is Mats lief voor z'n broertje?
    Amy kan namelijk heel onstuimig zijn dus vraag me af of ze zo zou blijven zitten hihi.

Sab welk zh is dat, ik ga daar bevallen haha.

9. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    achterhoek
    We zijn echt super trots op grote broer Mats. HIj is zo ontzettend lief op dit moment voor Nils, heel bijzonder om te zien. Nils is het favoriete knuffelobject op dit moment van Mats. Heel voorzichtig geeft hij Nils een kus met een smak geluidje. En niet 1 NEE meerdere :D. En papa en mama, NEEE die krijgen geen kusje ;). En Nils aaien, ja we zijn super trots op onze grote en kleine boef :).

10. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Booky wat geweldig om te lezen, krijg er kriebels van hihi
    Amy zal om en nabij net zou oud zijn als Mats dus ben daar heel nieuwsgierig naar!

Neus waar ben je??
    Is iemand hier haar buddy?
    Heb namelijk een beetje het vermoeden dat ze misschien al bevallen is omdat ze 20/9 voor het laatst online was....

11. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Lafo Daimy zit normaal ook geen seconde stil, maar als Jenna bij haar zit/ligt is Daimy ook meteen heel rustig haha, heel bijzonder. Ze is altijd al super voorzichtig geweest met haar. ze gaat ook steeds meer moederen, zo lief! smorgens doet ze haar slaapzakje uit, ze helpt met haar broekje uitdoen en geeft het luiertje aan, als Jenna huilt gaat ze meteen op zoek naar een speen en krijgt Jenna een berg speelgoed in haar handjes geduwd , die ze dan heel geduldig 100 keer aangeeft als Jenna het weer laat vallen hahaha. En ze aait haar haartjes veel en geeft ontzettend veel kusjes. :)
    zo kan ik nog wel even doorgaan ;) had het ook niet verwacht zo, omdat Daimy nog maar 13 maanden was toen Jenna werd geboren, maar de 'klik' was er meteen, erg bijzonder.

heb nog een leuk kort filmpje van de meisjes:
    YouTube - minimama Daimy

ik ben in terneuzen bevallen, dus dan moet je wel benen bij elkaar houden heel die rit van 2 uur :p

12. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    achterhoek
    Meiden ik ga voeden en sluiten. Truste!

13. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    aah booky wat mooi om te lezen dat Matseman ook zo lief is voor zijn kleine broer! die Nils boft maar met zo'n broer als Mats!

ik vraag me ook af of Neus ook al is bevallen! volgens mij heeft ze geen buddy?

14. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trusten Booky!!
    Geef je bv?

Ahhhhh Sab ik smelt helemaal van jouw filmpje!!
    Zooooo lief!!!!!!!!
    Terneuzen even spieken...1,5 uur rijden nee dat is net te ver haha

15. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee geen buddy zeker...jammer zeg ben niet nieuwsgierig hoor hihi

16. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    slaap lekker booky! rustig aan he ;) geniet van je mannetjes!

Lafo hihi ja ik kan de filmpjes zelf ook wel blijven kijken :D
    Daimy zegt ook echt aaaaah als ze aait en mwah! als ze een kusje geeft hihi. :)
    als je bij het filmpje op mijn naam klikt, staan er nog meer ;)
    ga jij in rotterdam bevallen?

17. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga in R'dam bevallen ja, Ikazia zh, daar loop ik ook bij de gyn.
    Kwam jij nou oorspronkelijk uit deze regio?

Dat geluid maken bij een kusje doet Amy ook, schattig is dat he!
    Ga straks eens spieken bij je andere filmpjes!
    wat zijn jullie trouwens nog hecht bij de april 2008 mama's, leuk zeg!

18. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ik heb tot 2 jaar geleden in barendrecht gewoond ;) wat grappig, ik heb de 20 weken echo van Daimy ook in het ikazia gehad :)
    en ik heb altijd achter het ikazia gewerkt, op zuidplein !

hihi ik schrijf eigenlijk pas sinds vandaag weer mee bij de april mama's , maar ik geloof dat ongeveer de helft van de april mama's inmiddels hier mee schrijft, wel heel leuk ja! ben al benieuwd wie de volgende is ;)

19. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat leuk Sab, Zuidplein ja daar kom ik weleens om te winkelen.
    Woonde je in oud Barendrecht?
    Ik woon in de wijk Portland tegen Carnisselande aan.
    Hoe kom je dan in Terneuzen terecht??

Viel me op dat jullie al meer dan 4000 pagina's hadden volgeschreven.
    Wij van de mei 2008 mama's zijn nog met een select clubje over, de rest is allemaal over op een ander besloten forum.
    De meeste meimama's zijn ook weer zwanger en we duimen voor diegene die nog niet zwanger zijn maar wel druk bezig zijn!

20. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pfff blijf maar last van me buik houden blegh niet fijn, denk dat het tijd word om naar me bedje te gaan, trusten!

Share This Page