Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    wow,respect vlinder....en nu toch alweer het zwanger zijn missen??? ;)
    een verhaal om vlug achter je te laten en te genieten van je kleine wonder.

past de maxicosi echt op de topmark??dat lukt me hier precies niet.stond hier gisterenavond te vloeken,gaat echt niet bij mij.of moet je echt hard duwen?haha

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    zeg eens allemaal bravo!!!heb net gedaan met strijken en de afwas en dat zo vroeg op de morgen.ben om half zeven begonnen.hoe gek ben ik...

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou Tearke ik dacht dat ik moeders heb zien lopen met mc erop maar moet eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of dat een Topmark duowagen was of een andere.

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bravooooooooo

je mag hier ook nog wat komen strijken:D

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    of hier...:p

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He he,

Vlinder: bah, wat een verhaal zeg. Ben blij dat het allemaal goed is afgelopen en wat is jullie knulletje al mooi gegroeid. :)

Booky: wat een super foto zeg, heerlijk. En een goede bevalling las ik, mooi zo.

Sab: geweldg filmpje en heel herkenbaar. Danio doet ook altijd de speen in Ramiro zijn mond. Maar gaat niet altijd even zachtjes.

Aylin: dat is ook een vlotte bevalling. Mooi dat het allemaal goed gaat.

Tearke: ook hier mag je wel ff langskomen hoor. We wonen niet zo ver van elkaar af. ;)

Hier gaat het iets beter met Danio. Heeft nog wel kroep, maar wordt elke dag ietsje beter. Hij begint alweer van alles uit te halen, dus dat zit wel goed.

Ramiro is nu snottie aan het zijn en heeft waterige oogjes.

Verder zijn de knulletjes heerlijk vrolijk. :D

Morgen naar Center Parcs, joehoeeeeeeeeeeeee. :D

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lees dat iedereen een meisjesgevoel bij ons heeft, we moeten nog even wachten (zo'n 20 weken ;)) en dan weten we het!

Booky, super foto! En 4380 gram, ik dacht dat ze hadden geschat dat hij kleiner als Mats zou zijn??

Sab, fijn dat Daimy en Jenna zo'n klik hebben en het zo goed gaat!

Aylin, ook al een fijne bevalling gehad lees ik! Super dat het zo goed gaat. Mooie foto ook!

Vlinder jeetje wat een verhaal over je bevalling. Ben blij dat het nu wel beter gaat met jullie.

Tearke bravo met strijken en de afwas! Jeetje, dat al om kwart voor 8..

Femmigje, ben blij dat Danio weer iets opknapt! En jullie ook een weekendje weg lees ik ;) wij ook, gezellig met vrienden.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Femmigje en Boni waar gaat de reis naartoe van 't weekend?

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wij gaan naar Beekbergen.. in een huisje speciaal ingericht voor mensen met kinderen (er gaan 3 kindjes mee).

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    leuk gezellig ook voor Jasmijn, word ook aardig weer gelukkig!

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje Vlinder meid wat een verhaal. Wat ontzettend heftig voor jou en je omgeving. Geweldig dat alles nu zo goed gaat. Geniet lekker van je meisje en mannetje.
    Wat fijn dat Mika zo goed groeit :).

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    #3492 sab85, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
    vlinder jeetje wat heftig om je hele verhaal zo te lezen :( alles waar je al zo bang voor was is dus uitgekomen :( gelukkig gaat het nu weer goed met jou en je kleine mannetje! hoe reageert Keira op haar broertje?

Femmigje fijn weekend! heerlijk, center parcs!

Boni ook alvaste een fijn weekend, nog even lekker genieten met zn 3tjes ;) ow ik lees dat er nog meer kindjes meegaan, gezellig!
    heb je zelf een voorgevoel (of keur?) voor het geslacht?

wij gaan over 2 weken ook een weekje naar een vakantiepark, heb er al helemaal zin in! :) lekker zwemmen met de meiden!

tearke volgens mij past de mc er precies tussen, wel het nestje eruit natuurlijk en de achterste zitting helemaal plat, ik heb het 1 keer geprobeerd toen ik de topmark net had, volgens mij zat dat goed?

gaat alles goed met alle kleintjes en alle zwangere buikjes?
    nog steeds geen nieuws van neus?

booky nog leuke spam om te delen?:D

ik heb net nog een leuk filmpje gemaakt van Daimy die met Jenna zit te spelen en heel overdreven naar haar lacht iedere keer hihi
    YouTube - Daimy doet het wel even voor haha

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, net voor de 20 weken echo geweest en alles zag er prima uit! Pff toch wel weer een opluchting, was vandaag best gespannen....

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat fijn om te horen boni! ik was ook superzenuwachtig, de 2e keer nog erger als de 1e keer!
    nu lekker genieten de laatste maandjes, het is zo om!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bekijk bijlage 17390
    Zal bonibeeb hier ook even spammen!

En nu eerst strijken.. :x Kom straks wel ff terug!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mooie beeb Boni en gelukkig alles goed, dat is het allerbelangrijkste.

Sab ja dat dacht ik ook dat de mc erop kan, gelukkig maar!

Ik ga over 3 weken ook een midweekje weg met me schoonzus en me 2 nichtjes + Amy
    Ramon moet gewoon werken.
    Ben niet de enige die weg gaat zo te lezen!

Strijken ga ik ook doen vanavond.

Hier net pannekoeken gegeten, vriendin kwam langs en at mee, wel zo makkelijk.
    Amy is er niet zo dol op, eet een halve en de rest was weer voor de hond...

Morgen gaat Amy voor het eerst naar de creche en mama zal wel lekker emo zijn haha.
    Daarna controle gyn.

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Boni jaaaaaaaaaaaaaaa een goede echo! Super voor jullie! Lekker genieten nu. Weten jullie het geslacht nu? Fijn weekend alvast!

@ Lafo succes morgen bij de creche. Ze zal het vast leuk vinden...btw ik zou het even moeilijk vinden hoor!;) Twee maanden geleden heeft sam zijn eerste pannekoek op en hij vond het toen ook niet zo lekker. Nu 2 maanden later aten we van de week ook pannekoeken en hij heeft er 2,5 op:$ hij zat er van te smullen. maf he:)

@ Femmigje veel plezier dit weekend!:)

@ Sab wat een heerlijk filmpje weer. Zooooooooooooo cute!;)

@ Tearke bravo!:)

@ Zuurtje we blijven duimen!!;)

@ Marloes hoe is het met je winkeltje? kun je het straks goed combineren met werken?

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo was aan het strijken maar heb nu ff pauze met een kopje koffie..

Sab, hier geen voorkeur voor een geslacht. We wachten gewoon rustig af... zoals ze hier zeggen kiek'n wat 't wordt... haha.
    Lief filmpje van Daimy en Jenna!

Haha, Lafo, handig zo'n hond hè. Hier krijgt onze hond ook regelmatig wat mee. Gaat ook echt naast de kinderstoel liggen zo gauw ze in de gaten heeft dat er gegeten gaat worden.
    Succes morgen bij het wegbrengen.

Pooh, geslacht blijft hier een geheim, ook voor ons. Boniman wil het echt niet weten en mij maakt het niet zoveel uit, dus we hebben er niet naar laten kijken.

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Aylin en booky gefeliciteerd met jullie zonen!

Neus hou vol he!

Whha Lafo wij zijn de volgende op de lijst!
    Gaat me iets te hard..alhoewel als ik booky haar verhaal lees denk ik; kom maar op!

Zuurtje, ik hoop echt dat jij snel op de lijst mag!

Liefs, Paula

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Boni: fijn dat alles goed was!! Ik was ook mega nerveus, vooral bij de 2de geloof zelfs erger dan bij de eerste!

Vlinder: wat een heftig verhaal! Tel je zegeningen. gelukkig zijn jullie veilig thuis! En zo te horen doet je mannetje het super! Graag foto's!!!!

Lafo: ja zal wel even wennen zijn naar de creche, maar geloof me...je gaat er ope en gegeven moment ook van genieten.

Deel Deze Pagina