Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nu doen deze het ook niet meer....

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat irritant zeg die banners van bump....ik vind dat helemaal niks dat aftellen....
    Ga wel eens kijken voor een andere banner.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, ik vind het ook niks meer... heb zelf maar wat geknutseld...

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeieavond!!

Even spamtijd...

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Vanmiddag lekker in het bos geweest en daar ook wat gedronken..

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Neus, gefeliciteerd met jullie meisje!

Lafo, kan me voorstellen dat je moest huilen bij het wegbrengen. Hoe is het verder gegaan?

Tearke, hoe is het nu met Bjarne?

Pooh wat een vrolijk mannetje die Bob, mooie foto zeg!!
    En wat een binkie die grote man van jullie :)!!

Hier gaat alles heel erg goed. Mats is een super lieve grote broer en Nils doet het top. De bv loopt als een tierelier. De eerste dag is Nils 160 gr. af gevallen, daarna 10gr. erbij en vandaag 110gr. aangekomen :D:D. We genieten hier volop :D

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Booky wat fijn dat het zo goed gaat!! Lekker genieten!:)

Truste allemaal ik kruip mijn bedje in!;)

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pooh wat een leuke spam weer!!

Booky ja ging echt super goed op het kdv, pak van mijn hart.
    Zo hey dus Nils was heel snel weer op z'n geboortegewicht!
    Fijn om te lezen dat het zo goed gaat.

Stond vanmorgen op de weegschaal en nog maar 3 kilo aangekomen in deze zwangerschap, bij Amy kwam ik 20 kilo aan totaal, dus ben wel een beetje blij dat het deze keer niet zo veel is.

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Lafo wat heerlijk dat je nu niet zoveel aangekomen bent! Immers: wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af!

Booky wat heerlijk dat het zo lekker gaat! Zo te horen gaat Nils net zo hard groeien als Mats! Ze zeggen altijd dat goeie groei bij een baby een teken is van goede gezondheid dus dat is natuurlijk lekker. Verder heb je een heerlijk gezinnetje zo man!

Pooh: Wat een leuke foto! Lekker mannetje, die Sam van jou! En wat lijken jullie op elkaar zeg!

Neus, ik vergeet bijna het belangrijkste: Van harte gefeliciteerd met jullie mooie IJfke! Mag ik vragen hoe je het uitspreekt? Iefke (Zoals Yfke Sturm?) of IJ fke? Hoe je het ook uitspreekt: Ik vind het een mooie naam. Gaat alles goed bij jullie?

Even verder teruglezen hoor, heb de laatste tijd een beetje verzuimd (Booky: teveel Catan gespeeld geloof ik haha).

Oh trouwens hier gister een nieuwe duowagen gehaald van Marktplaats. Het is een Easywalker Sky van een jaar oud met een ruime kinderwagenbak erop. Ik heb namelijk het matrasje van de wagen naast die van onze enkele gelegd en die van de duo is groter! Onze vorige was een X-adventure naast elkaar, maar die was (net als die we dáárvoor hadden, achter elkaar) veel te laag. Nu hadden we besloten dat we dan toch maar een nieuwe zouden kopen tijdens de mamamazzeldagen van Prenatal (in het weekend 25% korting op kinderwagens) maar toch eentje van Marktplaats gehaald omdat Noa dan ook nog wat aan het wiegje heeft (levertijd 8 weken). Mooie lime groene met een fuchsia roze wieg. Ik ben er heel blij mee haha! Deze heeft dus een verstelbare duwstang die op de hoogste stand voor mij zelfs te hoog is. Henk heeft hem gisteravond laat afgezet bij me (hij was aan het werk en heeft hem tussendoor gehaald en bij mij gebracht) en toen heb ik tot half twee alles gewassen haha. Ik ben dus een beetje brak...

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Lafo: Wat fijn dat ze er zelf niet zoveel van maakte op de psz.

Vlinder: Mijn hemel, wat een verhaal!! Kan me voorstellen dat je zwanger worden nu niet meer zo ziet zitten!

Zuurtje: Ik hoop echt dat jij de eerste bent die zwanger mag raken!

Ik dacht twee weken geleden nog: Gaat mijn moppie ooit doorslapen? En nu moet ik haar wakker maken anders blijft ze zo liggen tot half twaalf! Ze krijgt de laatste fles om een uur of half elf maar blijkbaar is ze al toe aan die fles eerder krijgen. Ik ga dat vanavond maar eens proberen. Nadeel wel als ik haar nu om een uur of acht wakker maak ze dan haar fles nog niet eens voor de helft op drinkt. Als ze nog geen honger heeft drinkt ze hooguit 50cc. Heel anders dan Jari: die dronk álles leeg, al zou je hem dubbele flessen gegeven hebben zou hij ze volgens mij nog leeg drinken.

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Boni: Wat fijn zeg, dat je echo zo goed ging! Lekker die roze (of blauwe) wolk op duiken en er de komende 18 weken niet meer vanaf komen. Och blijf er na de bevalling ook maar gewoon een tijdje op zitten haha.

Bri: Hoe gaat het met jou? En met Deane? En kun je al een beetje zien dat Maartje aan het groeien is aan de buitenkant?

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen!

Nikita hoe gaat het met Jari en Noa?
    Die 25% korting geven ze dus ook op duowagens...shit...ik heb geen tijd vandaag...heb 2 verjaardagen, eentje helemaal in Lelystad en de ander weer hier in Barendrecht.
    Lekkere drukke dag, zeker omdat het kinderverjaardagen zijn haha.

Iedereen een fijne zondag!

13. Bri

Bri Niet meer actief

neus, jaaaaa je meisje is er! gefeliciteerd!! en inderdaad, wat een mooie naam heb je haar gegeven.

nikita, je kunt het inmiddels wel een beetje zien. al zou het ook nog kunnen zijn dat ik gewoon te veel gegeten heb... mensen durven het ook niet te vragen. als ik vertel dat ik zwanger ben zeggen ze meteen: ik dacht het al, maar je weet dat nooit helemaal zeker, dus ik zei maar niks. (en dan had ik ze inderdaad al wel zien kijken hoor! maar meestal draag ik ook echte zw.kleding, dus dat valt ook al op, dat accentueert je buik altijd zo leuk).
    gisteren bij Lieve Paul op tv hadden ze allemaal zwangeren op een rijtje, van 12 tot 40 weken. en het viel mij op dat er best wel wat bij stonden die minder ver zijn dan ik maar al een veel grotere buik hebben. terwijl het bij mij toch echt wel de 2e is... nou ja, blijkbaar groeit mijn buik niet zo heel snel, bij Deane duurde dat ook best lang (bij 20 weken kon ik, met handige kleding, nog net doen alsof er niets aan de hand was - en nu kan ik dat met bijna-17 ook nog met gemak!) Dat haal ik nog wel in; aan het einde van de zw van Deane was ik huge geworden: 18 kilo en dat zat voor het grootste deel in mijn buik! heb geen vocht vastgehouden en van achteren kon je bijna niet zien dat ik zwanger was.

boni, jippie een goede echo! gefeliciteerd hoor!

lafo: jij bent nu wel als volgende aan de beurt, maar we hebben geen haast hoor! die kleine van jou moet nog heel wat weekjes blijven zitten en lekker verder groeien.

14. Bri

Bri Niet meer actief

oja, de mama mazzel dagen... heb ook helemaal geen tijd gehad om erheen te gaan. en vanmiddag gaat dat ook niet lukken. jammer dan, geen campingbedje-met-korting.

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!!

@ Bri die buik komt dadelijk ineens opzetten! Was leuk om te zien gisteren!

@ Nikita er is dus nog hoop op ineens doorslapen...bob slaapt overdag heel veel en snachts ook alleen komt hij de halve week om 3-4 uur en de andere helft om 5-6...

@ Lafo ik was bij bob ook veel minder anagekomen alleen plakte er nog veel aan van de vorige keer en stoppen met roken voor de eerste zwangerschap...

16. Bri

Bri Niet meer actief

nou ja, 't is misschien niet heel spannend, maar alles beter dan een niet-werkende-banner...

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat een leuke foto Bri!

Lafo: Alleen op de echte wandelwagens duo, dus niet op de Topmark e.d. Als je voor een duurder merk gaat zoals Urban Jungle en Easywalker kun je makkelijk eentje van Marktplaats halen van een jaartje oud. Die wij hebben is ruim een jaar oud en daar hebben ze bijna 900 euro voor betaald met alles wat erbij zit. Ik betaalde nu 375 (inclusief wiegje etc.) en als jari er over 1,5 jaar niet meer in wil denk ik dat ik er nog best 300 voor kan vragen. Dan heb ik voor 75 euro gereden. Als ik hem nieuw had gekocht (ook met de korting want Praenatal is gewoon duur) had die van mij volgend jaar ook niet eens de helft meer opgeleverd. Dus als ik er goed over nadenk denk ik dat we zo ook nog eens het meest gunstig uit zijn.

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ja dat doorslapen komt echt Pooh! Houdt hoop en wat ik deed twee weken terug was er in mijn hoofd nog een maand voor uittrekken. Ineens sliep ze door!

Bri: Grappig dat je steeds in het begin zo'n bescheiden buikje hebt. Ik weet nog wel van Deane dat jeaan het einde idd een flinke spurt maakte! Nog drie weken tot de 20 weken echo?

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oh en rekken met speentjes en halve flesjes geven (zoals cb me zei) heb ik nooit gedaan. Was veel te bang dat Jari dan wakker zou worden. Dus bij het eerste kreuntje stond ik er meestal al. Daardoor dacht ik dat ik haar misschien wel leerde om niet door te slapen maar ook zij slaapt nu dus lekker door.

20. Bri

Bri Niet meer actief

22 oktober is het zover, dan mag ik voor de 20 weken echo. Ik ben dan 20+3, als ik het goed heb.

Moet nu écht weer gaan.... zit beneden 'te werken' en papa houdt zich bezig met Deane. Voel me bijna schuldig dat ik weer op het forum zit, ipv te doen wat ik eigenlijk zou doen... ben zo achter geraakt met m'n werk, en heb geen ruimte om het in te halen. bah bah bah!! dus het móét echt nu. vanmiddag verjaardag van m'n zus, da's gelukkig wel weer gezellig!

Deel Deze Pagina