even heel vlug.met bjarne gaat het al beter,had maag en darmontsteking.kleine arme pruts.maar tis gelukkig veel beter,anders moest hij morgen worden opgenomen!brrrr mag er neit aan denken ik kom vanaf morgen weer meer en reageer dan deftig op iedereen
Hey hallo meiden, ben een beetje bekaf van al die verjaardagen, best een pittige leeftijd die Amy heeft, je blijft erachter aanrennen! Die kinderverjaardagen zijn een aanslag op me leven haha. Tearke brrrrr idd zeg jeetje was Bjarne zo ziek....beterschap!!!
Neus gefeliciteerd met je dochter Ijfke! toch nog iemand die de 21e traditie voortzet, ook al ben je dan geen april mama geniet van je kraamtijd! Pooh wat een mooie foto's toch weer van je grote en je kleine vrolijke mannetje, heerlijk! Doorslapen: Jenna ging van snachts helemaal niet tot hooguit 1 uur slapen naar 9 uur doorslapen dus er is zeker hoop! ze krijgt nu om 11 uur de laatste fles en dan slaapt ze tot 8 uur, daarna weer in bed en slaapt ze weer tot 11 uur en dan slaapt ze smiddags ook nog eens van 1 tot 3 met haar zus mee zou me bijna vervelen Nicky leuk de easywalker, daar heb ik toen ook zo over getwijfeld! wel even een foto spammen van je koningskoppel in de wagen he hier ook online geshopt met de mama mazzel dagen wat kleine dingetjes, maar het scheelt toch weer. Bri, de 20 weken komt dus al echt dichtbij, spannend! Tearke gelukkig dat het met Bjarne weer beter gaat, arm ventje! dikke knuffel voor hem! Lafo leuk he die ontdekkingsfase ik vind het heerlijk om te zien! Wij zijn vanmiddag naar ballorig geweest, was echt super geslaagd! Daimy ging helemaal los en is overal op in en af geweest, geweldig om te zien. Het kon haar allemaal niet hard genoeg gaan en ze had energie voor 10 (mama ook weer 3 kilo lichter van erachteraan rennen) Jenna heeft zich ook prima vermaakt, was zo gezellig! Zal wat spammen
hahah... zijn we wel gewend hoor Sab!!! lekker blijven doen. Je meisje heeft het goed naar haar zin, leuk!!! en dan die slaap foto in de auto...
en aaaaaaaaaaaaaah, ik heb kriebels kriebels kriebels.... maar durf er nog niet volledig aan toe te geven... ( na ja 1 keertje wel, oeps)
hihi ja ik sta er wel een beetje om bekend he geloof ik maar ik maak er ook zoveel, en vervolgens kan ik er geen 1 wissen omdat ze dan allemaal zo leuk zijn en dan nog uit 200 foto's kiezen welke je moet spammen haha en ze sliep in de auto binnen 2 minuten, terwijl ze normaal nooit in de auto slaapt, echt alleen in bed,dus ze was wel echt op hihi ik heb zo'n klein vermoeden dat je misschien 2010 niet gaat halen met je kriebels (ennuh, dat 1e keertje, waar in je cyclus was dat ongeveer?)