hoi meide, ik ben er nog en met mijn meiden gaat het hartstikke goed. ik zit alleen niet zo vaak op dit gedeelte van het forum. over de banner van bump & beyond, als je een event ticker maakt dan kun je wel vanaf de geboorte tellen
haha sab,hier ook die mooie fotos!dan doe ik mee hoor dadelijk! hier een lekker nachtje!niet dus....bjarne had helemaal geen zin om te slapen...denk dat zijn maagje of darmpjes nog niet helemaal top zijn achja,mama moe en bjarne slaapt nu haha al druk druk bezig geweest,dus das het voordeel he marloes,meen je dat echt dat de kriebels zo neig zijn??hier helemaal niks te bespeuren van kriebels...mis zelfs mijn buik nog niet geloof ik haha
!!!!!!!!!!petra!!!!!!!!! ga jij vreemd dan??haha tis druk he om overal even veel te reageren??ik hou het bij dit forum en sinds kort ook weer de oude vertrouwde aprilmamas die ik blijkbaar toch niet kon missen
Bri wat doe je voor werk? Petra daar ben je! Ja ik schrijf ook mee in 3 topics, wel leuk. Tearke leuke spam weer hoor! Blijf dat Belgisch een grappig taaltje vinden! Sab haha wat een leuke foto's! Knappe meiden hoor! Jullie dus ook Ballorig fan, hier ook, wij gaan donderdag weer naar een soort van Ballorig. Hoe doe je dat met Jenna? Hier gaat Amy vanmiddag naar me moeder, even uit logeren, zodat mama weer verder kan met rommelen in huis.
Tearke leuke foto's van je mannen! Lafo Jenna was gewoon gezellig mee de hele dag ging hartstikke goed! ze heeft gewoon lekker geslapen en gedronken en als ze wakker was vond ze al die herrie en kindjes superleuk De mannen waren ook mee dus Jenna was bij papa terwijl mama achter Daimy aan rende de hele dag
@ Tearke wat zielig zo ziek zijn!! Gelukkig gaat het wat beter nu! @ Petra leuk dat je toch even komt kijken!! @ Sab wauw wat een super spam!! Ik ben benieuwd of ballorig hier ook in de buurt zit...zal het dadelijk eens opzoeken! @ Lafo leuk he die verjaardagen! Kindjes geven er een hele andere dimensie aan! @ Marloes spannend dus!1 Hihi leuk hoor! @ Nikita wat leuk een andere wagen!! Jippie vanmorgen weer eens in de 60 op de weegschaal!! 69,5...ik kwam van 77 7 weken geleden....nu nog 12,5 te gaan!
Pooh wat supergoed van je!!! Ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen, weeg nu 96 kilo en wil naar de 79. Startgewicht bij de zwangerschap van Amy. Ben benieuwd hoeveel kilo er nu nog bij komt en er straks vanaf gaat. Nieuwe banner oh ja moet ik ook eens maken!
Nou mijn abnner ook weer aangepast! Petrar dank voor de tip! Marloes! hhahaha dat wordt zeker geen 2010!! En uh een "ongeluk" zit in een klein hoekje hahahaha Hier ook heel erge kriebels, maar ben wel echt heel voorzichtig vanwege de keuzersnee. Wil echt de wachttermijn van de gyn in acht nemen anders mag ik niet eens normaal bevallen...(even afgezien van de risico's tijdens de zwangerschap). Wat een prachtige foto's zag ik weer voorbij komen! Heerlijk hoor al die kindjes! Nou ben erg druk dus ga weer verder! *Zwaai Zwaai!*
Meiden hoe gaat het hier? Wij hebben een tevreden mannetje. Hij maakt het prima. Ook Aylin vind het geweldig. Ze moet nog wel erg wennen aan de nieuwe situatie. Ze is soms aan het krijsen om niks en doet dingen die ze al maanden niet meer deed. Bijvoorbeeld haar eten op de grond gooien, keihard huilen als ze haar zin niet krijgt. Soms weet ik even niet hoe ik er mee moet omgaan. Jullie nog tips? De eerste kraam week zit er op. Vandaag was de kraamhulp voor het laatst. De volgende week staat nog vol gepland met bezoek. Daarna gaat papa ook weer naar zijn werk en word alles weer wat rustiger. En hoe gaat het met iedereen? Zijn er alweer dames met nieuwe kriebels? Hier voorlopig even niet..zeg ik nu heel verstandig Nee zonder dollen mocht er een derde komen duurt het nog wel even.
Lafo, fijn dat Amy het zo goed beviel op de creche! En dat is echt wennen hè. Weet nog de tweede keer dat Jasmijn ging wennen, toen vond ik het ook heel moeilijk, kon de klok wel vooruit kijken. Maar alles went.. Blondie voor jou schiet het ook al op.. Pooh, super foto van Bob! Booky, fijn dat het zo goed gaat met jullie! Nikita, lekker dat Nikita zo goed slaapt 's nachts. Tearke, fijn dat Bjarne medicijnen heeft gekregen. Hopelijk knapt hij snel helemaal op. En mooie foto's! Super foto's Sab van Daimy! Petra, leuk om wat van je te lezen! Aylin helaas geen tips (nog geen ervaring met 2 kindjes..). Hoop dat de anderen wel kunnen helpen..
Hier hebben we dit ook meegemaakt en we hebben het zo veel mogelijk genegeerd en soms ook duidelijk nee gezegd. Later gingen we hem op de gang zetten als hij zoiets deed en dat werkt hier erg goed. Soms moeten we het wel 3x herhalen, maar later blijkt dan vaak dat hij het niet meer doet. nu gaat het weer een stuk beter. Ze moeten ook echt aan de nieuwe situatie wennen! Wat fijn dat het verder goed gaat!!
Pooh, bedankt voor je reactie. Sinds dat Joshua is geboren wilt ze niet meer eten, gaat staan schreeuwen om de kleinste dingen. Vind het soms best moeilijk hoor. Maar als jij zegt dat het op de gang zetten wel werkt. Misschien een goede tip om uit te proberen. Voor haar is de nieuwe situatie ook wennen.
Aylin, wij hebben het ook gehad hoor... wel anders maar toch. Als er kraamvisite was ging Sam allerlei gekke (vervelende) dingen doen. Overal aan zitten, gooien... hier vooral negeren, negeren en nog eens negeren en we hebben onze lieve Sam weer terug...