Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    kaatje beterschap voor je zoontje!

2. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    zoiets moet het worden :D

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    mooi sab

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hoi sab, mooie kerstvrouw. ik dacht eerst, die er er vroeg bij, maar toen zag ik waarom...
    eerst nog even sinterklaas, dar heb ik zin in!
    doe lekker lui geen kerstkaarten meet tegenwoordig, maar zoiets ies nattuurlijk wel lachen!

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Sab jaaaaaaaa super! Wat een mooi kerstvrouwtje! We wilden dat met Sam ook doen, maar vraagje waar haal je die kleertjes en hoe maak je zo'n kaart met die tekst en foto? Ik vind hem super! :D

@ Zuurtje welkom hier! Nu lekker genieten! ;)

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik heb er gisteren eentje opgehaald in valkenswaard via marktplaats. voor maar 50 euro. Zwart en zo goed als nieuw met mandje, netje, regehoes enz...echt super handig! Zo lang de kleine er nog niet is gaat hij naar de oppasoma zodat ik niet meer met de kinderwagen hoef te slepen! :D

9. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mooi kerstvrouwtje Sab!

10. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    bedankt meiden, ben ook wel trots op het resultaat :D

ik had eerst een pakje aan elkaar van de h&m, maar toen zag je niet meer dat ik een dochter had :) dus toch op zoek gegaan naar een jurkje ;)
    bij de blokker, voor 3.99 gescoord! :D ze hadden daar ook pakjes ;) en dat is inclusief mutsje :D

de kaart heeft iemand helemaal 'zelf' gemaakt met photoshop.
    bij wij fotoservice, heb je ook wel dit soort voorbeeld kaarten waar je dan je eigen foto in kunt doen zegmaar, maar ik vond dit wel erg leuk zo :D

11. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Vandaag bij de vk geweest, hartje gehoord! :D *smelt* 166 slagen per minuut, ons treintje ! :D

ze vond dat mijn baarmoeder al vrij hoog ligt, dus het groeit in ieder geval goed ;)

helemaal weer goedgekeurd, bloedonderzoek was ook allemaal goed.

ik heb 31 december (mooie dag he ;) ) de 20 weken echo, en ik laat zelf op 8 december, dan ben ik bijna 18 weken, een pretecho doen voor het geslacht. nog 4 weekjes!

hoe is het met jullie meiden? het is hier weer stilletjes?

12. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ja, zoontje is nog ziek, dus niet veel tijd... eerst kotsen, toen diarree, nu rode bultjes overal. hij heeft niet echt koorts, wel erg hangerig. heeft iemand hier verstand van die kinderziektes?
    ik ga morgen toch even langs de huisarts.

zelf gisteren naar de VK geweest, alles goed, behalve de veel te lage bloeddruk, en hartje klonk mooi!
    Ben nog steeds heel flauw en moe, maar da's geen wonder met zo'n bloeddruk.

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Sab oooooooooooooh leuk leuk! Ik ga ook iets maken voor de kerstkarten! Bedankt voor de tip!

@ Kaatje heel veel beterschap!

Ik vergeet soms dit topic, omdat ik zo gewend ben om te gaan naar net bevallen en weer kriebels :oops:

Verder alles goed hier...alleen wat moe ;)

14. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Kaatje veel beterschap!

Hier ook nog moe, moe, moe, maar wel beter dan eerst. Over 3 weken heb ik de 20 weken echo....ben zo benieuwd!

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Sab wat fijn dat alles goedgekeurd was! Ik heb ook dat kerstpakje gekocht voor sam...echt lief! Ik heb alleen een grotere muts gekocht, want sam zijn hoofdje was zoals altijd te groot voor het mutsje! ;) Ik heb nu al zin om fotootjes te maken! :D

@ Me2 spannend de 20 weken echo! :D Fijn dat je iets minder moe bent! ;)

16. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He he,

Marloes: wat een mooie echo. Echt heel duidelijk. :D

Sab: wat een stoer kerstvrouwtje, echt leuk. :D
    En mooi om te horen dat alles goed gaat met beeb 2.

Zuurtje: een officieel welkom van mij. ;)

Me2: welke datum hebben jullie precies de 20 weken echo? 3 weekjes is nog kort, jippie. :D

Kaatje: beterschap.

Pooh: fijn om te horen dat alles goed gaat, de moeheid herken ik hoor.

Hier ook alles goed. De kids op school zijn onwijs druk, nu natuurlijk omdat het 11 november is en straks weer omdat die oude man weer voorbij komt hobbelen. Leuk voor ons als leerkrachten in ieder geval. :(

Verder gaat het met de zwangerschap ook goed. Vandaag naar de vk geweest, alles is prima. Het Hartje gaat weer als een treintje te keer. Heerlijk om te horen. Verder nog steeds wat moe.

17. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jorntenfemmigje: fijn dat alles weer goed was bij de vk.
    Wij hebben de 20 weken echo op 3 dec. (ben dan 20,3 wkn)

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Femmigje idd super dat alles weer goed was!

Hier begint de vermoeidheid echt toe te slaan...was bij de vorige ook zo, alleen had ik toen zomervakantie en nu niet...mja komt ook wel goed. Alles voor een goed doel! :D

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Sab, wat een schatje. Zooooo lief :p En wat een super pakje!

Vorig jaar had ik kerstpakje voor Sophie mee naar Spanje genomen. Daar waren we toen tijdens kerst. Veel bekijks op de boulevard. Hoe trots kun je zijn heh :D :p
    Ik vind dit pakje nog leuker (en andere past ws niet meer alhoewel het vorig jaar veel te groot was). Ga ook maar even bij de Blokker kijken ;) Bedankt voor de tip!

Gelukkig zijn jullie weer goedgekeurd bij de vk!
    Lage bloeddruk is vervelend. Rustig aan.

Pfoeh, hier weer eens vanaf vijf uur wakker. Wel een voordeel: kan nu even op laptop van mn man. Onze computer is kapot, dus kan tijdelijk overdag niet op internet. Best irritant.
    Sophie knapt eindelijk goed op. Voor het eerst sinds ziek zijn dat ze weer hele nacht in eigen bedje heeft geslapen en zelfs niet wakker is geworden. Weet niet wat ik meemaak. Werd er bijna ongerust door. Maar ze lag net nog steeds in diepe slaap :p

Gaat hier echt hard nu met aantal weken, bijna 33 weken! Vorige week een avondcursus bevallen met mn man gedaan bij fysio. Heb nog maar vervolgafspraak gemaakt om prive nog even wat puffen e.d. te oefenen haha.

Wel vervelend trouwens. Heb sinds vrijdag ineens vanuit rug doorstralende pijn naar been en voet. Kon ineens heel moeilijk op voet staan. Volgens fysio beknelde zenuw in onderrug. Geloof dat het ischias heet. Vanaf nu dus ook daar behandeling voor. Word een beetje gek van mn lijf, maar goed. Alles voor het goede doel dan maar.

xx Sophie

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Kaatje, beterschap! Hoe is het nu?

xx Sophie

Share This Page