@Marloes...negeren idd die tip gaven mijn vriendinnen ook al. Het is ook een verandering voor onze kleintjes. Ik hoorde net van een vriendin die een dochtertje heeft van 7 maanden dat ze weer zwanger is. Zij is d.m.v. ivf zwanger geworden dus zij had er zeker niet op gerekend. Ze is nog in shock maar wel erg blij natuurlijk. Heel raar maar als je dat soort berichten hoort gaat het toch weer kriebelen. Maar ik heb mezelf plechtig beloofd dat wij er voorlopig even niet aan beginnen. Hoe zit het met jullie??
oooh, wil je het echt weten Aylin... hier mega KRIEBELS...aaaaaaaaaaaaaah...... het is ook niet niks he, voor de oudere kindjes. Wij weten dat er een baby'tje bij komt... maar voor hun, is dat kindje er zo maar opeens en eist mama en papa op... Leuke dingen doen als de baby slaapt, vind ik ook altijd leuk. Sam en ik zeggen dan eerst zachtjes welterusten tegen Thom en gaan dan samen kleuren of iets anders... maar even met z'n tweeën
Ik lees alvast aandachtig mee en knoop het in me achterhoofd mocht Amy ook zo reageren, daar ben ik best benieuwd naar. Net wat je zegt Marloes het is natuurlijk zo'n grote verandering! Haha Aylin zo snel alweer kriebels, dat had ik niet, bij mij ging het weer na 4 maanden ofzo kriebelen dus snap Marloes wel haha. Marloes zou het raak kunnen zijn??
Hier had ik afgelopen maand ook kriebels (herken het wel van Jari toen hij 2 á 3 maanden was) maar ze zijn nu echt weg. Ik vind het druk genoeg zo, en merk dat ik het heel fijn vind om wat meer nachtrust te hebben. Straks krijgen we de tandjes nog en al dat soort dingen meer. Wij hebben er in het weekend natuurlijk drie en ik vind het eigenlijk wel mooi zo. Twee straks naar school brengen en naar balletlesjes/muziekles/voetbal of wat ze ook willen gaan doen vind ik mooi zat. Op zaterdag vanaf volgende week Henk's zoon steeds naar gitaarles brengen. Pfffff ik merk dat ik het nu ze klein zijn en ik nog niet zo heel veel hoef nog wel mee vind vallen maar als ze groter worden zie ik meer drempels. Wij zijn dus bij nader inzien hartstikke compleet! (Mijn hemel, ik zou als klap op de vuurpijl een tweeling krijgen, of een kindje met ernstige beperkingen, tuurlijk zou ik ervan houden maar met zo'n druk gezinnetje zal het wel een extra druk op de rest leggen). Sab: Leuke foto's!! Tearke: Ook leuke foto's! Wil verder gaan schrijven maar alles begint wakker te worden hier...
Pooh ik zit net te kijken naar jouw kinderen maar die waren ook al behoorlijk goed op gewicht voor de duur van jouw zwangerschappen! Raar idee dat je al zou kunnen bevallen over een week of 3,4....nog even niet hoor meiden, ik heb best een hoop geduld!!
@ Lafo ja klopt van dat gewicht...mijn vk zei dat 36 weken dan wss mijn draagtijd zou zijn en dat ik dus nooit tot 39 of 40 zou lopen...wat voor een gewicht zou het dan zijn geweest Hier een goed ritme gevonden...smiddags slapen de kleintjes tegelijk...eerst ging ik dan altijd een dutje doen, maar nu ga ik lekker sporten op de crosstrainer en douchen daarna
ik ga er niet van uit... ik dacht dat ik ongesteld geworden was... maar na 1 dagje een heel klein beetje, toen een paar dagen bruinig... dus ik dacht dat ik aan het begin van de cyclus zat... maar de ongi was voor mijn geen normale ongi...
Haha nou echt actieve kriebels zijn het nog niet hoor Ben nog een beetje emotioneel vlak na de bevalling dus vind alles prachtig op het moment. Misschien praat ik er wel heel anders over als mijn mannetje 4 maanden is...en ik gek van die twee word We zullen zien...Eigenlijk heb ik altijd gezegd dat ik 2 kids genoeg vond. Nou we zullen zien. Maar Marloes...??? Vertel...wat denk je zelf?
Haha Me2 dat geloof ik best. Maar hier zeker geen actieve kriebels. Zoals Lafo zegt straks komen de tandjes, prikjes ga zo maar door. En met twee krijg ik het dan druk zat. Door het bericht van mijn vriendin en haar onverwachte zwangerschap denk je automatisch terug aan die periode die je ook hebt meegemaakt. Vandaar de gedachte denk ik. Als ik terug kijk hoe deze zwangerschap verliep met veel stress en spanningen (harde buiken, angst voor vroeg geboorte, ziekenhuis opname) zeg ik NOOIT meer. Gelukkig is uiteindelijk alles goed verlopen en heb ik er een paar rimpels en grijze haren van alle zorgen erbij cadeau gekregen Ga zo de kleine weer voeden moet wel weer ff wennen aan de nacht voeding
Over die grijze haren kan ik meepraten Aylin, ik ben bij mijn vorige bevalling echt in 1 klap behoorlijk grijs geworden. Ik zit nog in me ontkenningsfase want als ik er eentje zie elimineer ik 'm haha.
Heb vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. En voor de zekerheid nog even gekeken, maar tis echt een jongen! Het ventje is nu al een flinkert... zijn buikje was al ruim een week verder.
@Lafo idd elimineren die hap. Grijze haren en rimpels. Als ik naar fotos van mezelf 2 jaar geleden kijk schrik ik wel hoor. Pfff zie dan echt dat de jaartjes beginnen te tekenen Wat kunnen 2 kindjes verschillen van elkaar. Mijn dochter was qua melk drinken echt een bodemloze put. Het was nooit genoeg voor haar. Joshua moet ik echt wakker maken en stimuleren om zijn flesje leeg te drinken. Ik kolf nu ook gewoon melk omdat meneer tijdens de borstvoeding steeds lekker in slaap valt. Hoe gaat het verder hier??? Nog nieuwtjes..? Marloes al een testje gewaagd??