Lammetje: Ik kan me je kriebels wel voorstellen hoor! Wij denken dat dit genoeg is, maar afgelopen maand had ik ook heel veel kriebels. Nu zijn ze weer weg en heb ik echt een heel overtuigd gevoel van: dit is mooi zo. We zijn naar een voorlichtingsavond over sterillisatie geweest en we zijn er wel over uit dat die optie nog even te definitief is. Afgesproken met man dat ik voor vijf jaar een spiraal laat plaatsen en als alle kriebels nog steeds weg zijn gaan wij voor definitieve anticonceptie. Pooh: Heerlijk he, dat die kleintjes op een gegeven moment zoveel slapen!! Mijn man zei gister nog: Lijkt wel een soort beloning voor de krampjesperiode, dat je daarna even een heel makkelijke periode hebt. Onze beide kinderen hadden een makkelijke fase rond deze leeftijd. Noa is wakker worden na een hele nacht slapen, eten, spelen en weer naar bed. En dat de hele dag door. Zou af en toe wel wat langer met haar willen knuffelen maar dan is ze alweer moe! En ze lacht de hele dag door. Je hoeft haar maar aan te kijken of ze zet haar big smile op. Heerlijk! Marloes: Hier ook een grote. 92 zit nu precies goed. Jari moet nog anderhalf worden. Zit boven de +2 lijn maar dat is niet zo raar met een mama van 1,88! Mooie buikfoto heb ik gezien!! Mooie foto's van Jasmijn ook! Verder ben ik heel benieuwd hoe het met Booky is!
Jeetje Marloes en Nikita wat zijn jullie lang zeg!!!! Ik dacht dat ik lang was haha (1.788)) Pooh wat een lekker ritme heb je zo met je 2 mannen! Amy zit weer een dagje op het kdv en ik ben bezig met babywasjes etc...
ik laat ook weer even een teken van leven horen Met ons gaat alles lekker. De meisjes zijn erg zoet en de bv loopt als een tierelier. Roos in haar kamertje
@Petrab wat een leuke foto's! @Lammetje haha toch weer kriebels?? Ik vind het ook een raar idee dat dit mijn laatste kindje is en zwangerschap. Ach zeg nooit nooit he.. Ga zo ff verder bij lezen hier word een hongerig ventje wakker!
blijf het raar vinden een half jaar terug allemaal een dikke buik en nu allemaal fotos van mooie beebs jeetje dames wat gaat de tijd hard he blijven genieten want kleine kindjes worden zzo snel groot vind ook dat het echte baby het smurf er zo snel af is over een jaar kunnen ze allemaal al weer lopen ?!?!?!?!?
Hoi hoi, Even een teken van leven van mij. Neus: van harte met jullie dochter. Leuke naam. Weet ff niet of er nog meer kleine mensjes bij gekomen zijn, sorry. Heb niet teruggelezen, maar het bericht van neus had ik vorige week al ff gezien. Hier is alles prima. Leuk gehad in Center Parcs en druk aan het werk geweest. Nu weer een druk weekend. Dinsdag ben ik er weer. Fijn weekend allemaal. Liefs,
Naar welk park ben je gegaan Femmigje? Ik ga over 1,5 week weg, maar weet nog niet waar naartoe aangezien ik mystery boeking gedaan heb maar ben toch wel erg benieuwd..anders maar even bellen naar cp.
Pooh, super dat Bob al doorslaapt zeg! Lammetje, succes met ompraten Nikita, gaat ook al zo goed bij jullie, lekker dat Noa zo makkelijk is nu. Heerlijk genieten dus. Petra, mooie foto van Roos en Suze. Femmigje, prettig weekend!
hihi jeetje,al kriebels voor een vierde....brrr ik heb echt genoeg met mijn twee beren hoor. hier niks van kriebels aanwezig.hopelijk blijven ze ook weg.. allemaal grote mamas!ik ben maar een schop hoog haha ik ben 1.60m nico is wel groot dus jurre gaat zijn papa achterna,en bjarne ook wel denkik leuke fotos,bescheiden buikje toch??
Heb geen tijd en puf om alles bij te lezen, alleen de laatste pagina. Nikita, wat lekker dat het zo soepel loopt nu. Noa is een heerlijk grietje he... Deane blijft een stukkie kleiner dan Jari: shirtjes heeft hij nu maat 86 van (draagt nog wel eens 80 maar dat begint te strak te zitten) en broeken is hij net naar maat 80 gegaan. Mama is 1.74, dus dat is heel gemiddeld. Papa 1.81 maar de rest van zijn familie is heel klein (rond de 1.60-1.65). Dus we zullen zien wiens bouw Deane precies geërfd heeft... petrabr, wat een leuke foto's! vind dat hartjesbehang helemaal fantastisch!! wij hebben samen gezegd dat dit mijn laatste zwangerschap is (en dus ons laatste kindje). ik vind twee een mooi aantal, ben bij drie altijd bang dat er één tussen wal en schip komt, er een beetje buiten valt. Dat heb ik wel vaak gezien bij oneven gezinnen... hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, maar zo voel ik het. Bovendien ben ik zometeen 38 en voor mij ligt daar wel zo'n beetje de grens. Deze zwangerschap valt me al best zwaar, qua energie, dat wordt er ook niet beter op als ik het nog eens zou doen (weer 2 jaar ouder en dan inmiddels 2 kindjes die rondlopen). Dus ik probeer alles heel bewust te beleven, omdat ik weet dat dit de laatste keer is.
op www.tno.nl/groei kun je uitrekenen hoe lang je kind ongeveer word, is wel leuk om te doen voor suze: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 169,5 cm. Uw kind is nu 54 cm. lang. Dit is 0 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar. 50% is korter en 50% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 171 cm. voor Roos: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 169,5 cm. Uw kind is nu 77 cm. lang. Dit is 1 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 1 jaar. 42% is korter en 58% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 170 cm.
Oh ja zoiets had ik ook al een keer berekend voor Amy, kwam toen uit dat ze net zo lang als mij zou worden, ik ga deze test ook eens doen, kijken wat daar uitkomt, altijd leuk hihi.
Amy De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 178,5 cm. Uw kind is nu 80 cm. lang. Dit is 2 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 1 jaar. 79% is korter en 21% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 174 cm. Dan zou ze dus kleiner worden dan wij....
@ Marloes wat gaat het snel he! Hier lag bob deze week ook ineens op zijn zij en probeerde te rollen..zo leuk weer! Nog 4 weekjes vrij! @ lammetje 3 lijkt me ook echt druk, maar wel heel leuk. Wij houden het hier bij 2...dat voelt voor ons goed! Ik hoop dat het zo blijft Fijn weer van je te horen! Gek he ik weet nog de tijd dat we weer zwanger wilden worden en dan duurt alles zooooooooooo lang en nu vliegt de tijd @ Nikita hier ook zo'n lachebekje...echt leuk! En idd is dit een goede beloning na de krampjestijd. Vanmorgen sliep bob ook weer 4 uur achter elkaar..en nu ligt hij er ook alweer een uur in en sinds 3 dagen lekker doorslapen jippie! Ik weet nog dat we het er een paar dagen geleden over hadden... @ Lafo, marloes en nikita ik voel me erg klein bij jullie met 1.64! Mijn mannetjes schijnen 1.80 te worden die groeien me voorbij...dat lijkt echt gek! @ Petra super leuk dat behang van roos en super lieve fotootjes van je mooie meisje! Leuk die groeivoorspelling... @ Femmigje welkom thuis en fijn dat het leuk is geweest @ CP @ Tearke, Marloes, Femmigje viel me nu ineens op dat we met zijn allen 2 jongetjes hebben....we zijn met zijn vieren! @ Bri ik heb de laatste zwangerschap ook heel bewust beleefd...alles was de laatste keer...maar nu vind ik het ook wel lekker om die fase achter me te laten...wss ook omdat er geen kriebels meer zijn Echt leuk om te zien dat bob al alles aan het volgen is wat sam aan het doen is...echt dat trekt nu al aan...mss ook omdat sam vaak meer op zijn hoogte is Ik ben echt benieuwd hoe die twee straks samen zullen zijn...hebben jullie dat ook wel eens. En bij bob ben ik benieuwd wat voor ventje het over een jaar is. Ik is nog zo onwerkelijk dat die mannetjes straks achter elkaar aan rennen enz. maar dat onwerkelijke had ik ook toen sam nog niet kon lopen. Ik kon me niet voorstellen dat hij ineens op een dag rond zou lopen in huis...alles went he Nu weten we niet beter...
Heb precies hetzelfde Pooh. Ben zo benieuwd hoe het straks met twee kindjes gaat. En vind trouwens dit zo'n leuke fase, nu ze kan lopen. Trots dat ze altijd rondstapt, zo leuk om te zien.. Jasmijn is net nog verwend door papa haha. Ze vindt de Duplo echt leuk om te spelen, dus we hebben er wat bijgekocht: Bekijk bijlage 19488 Wel even de kleine dingen eruit weggelegd, maar we vonden hem erg leuk (en hij was in de aanbieding haha).
@ Boni jaaaaaaaaa die is leuk...die heeft sam ook voor zijn verjaardag gekregen. Idd ook de kleine dingen weggelegd