Beetje nieuwsgierig meiden naar mijn mooie banner en aantal dagen overtijd! JA ik heb al getest -> ik ben (nog) zwanger maar ik verlies een beetje bloed. Vandaar nog geen mooie banner gemaakt. Ik wacht het nog eventjes af, het maakt je erg onzeker. Het is nog te vroeg voor echo's etc. om bevestiging te vragen of het goed zit. Ik weet bloedverlies hoeft niets te betekenen maar kan ook alles betekenen. Het zou toch een stunt zijn om weer in de eerste ronde zwanger te worden. Hebben we zo lang op onze eerste zoon moeten wachten en was het met onze tweede zoon gelijk raak... en nu met onze derde (zoon???) ook! Op dit moment richt ik mij even op mijn jongste die volgende week maandag wordt opgenomen en dinsdag onder het mes gaat. Spannende tijden. Gelukkig mag 1 van ons in het ziekenhuis blijven. Waarschijnlijk vrijdag naar huis maar hopelijk donderdag al. Toch fijner als we allemaal in 1 huis kunnen slapen en elkaar kunnen helpen. Dus genoeg spannende dingen hier. Maar toch met een positieve test vond ik het weer eens tijd om in te loggen en weer mee te lezen en schrijven. We gaan hard duimen dat het allemaal goed gaat komen. Alles. Liefs, Gaby p.s. ik moet mij weer even inlezen want er is veel gebeurd sinds we met deze topic zijn begonnen na de geboorte van onze oudste.
hey meiden vergeten jullie niet dat ik uit België kom en we hier geen etos hebben verder ben ik nog niet op onderzoek uit geweest met het slechte weer
Zuurtje: ja sorry helemaal vergeten.....zoiuden ze niet iets vergelijkbaars hebben in belgied? Pregnantlady: je doet je naam dus weer eer aan hahahahaha. JA zou wel een mooie stunt zijn weer in 1x raak! Ik hoop echt dat het goed blijft gaan....
Me2 hier hebben ze omnibionta maar die neem ik al en foliumzuur neem ik er ook nog eens extra bij als het wat beter weer wordt ga ik eens op onderzoek uit dochtertje moet namelijk mee en dan ga ik niet zo graag in de regen
Pregnant lady jeetje wat spannend, van mij dan alvast een voorzichtige felicitatie. Zou idd een stunt zijn! Heb je de vk gebeld al?
Hoi hoi, Heb alleen de laatste blz gelezen. Pregnantlady: ook van mij een voorzichtige felicitatie. Bloed zegt idd niet altijd wat. Mis toch ff de vk bellen. Succes voor de jongste in het zkh. Zuurtje: duimen draaien weer voor je. Wordt nu echt wel tijd hoor. Tearke: ook al spruw lees ik. Ramiro heeft het nu voor de 2de keer gehad, het is nu weer over. Danio z'n kroep is over, maar kort daarna had hij de zesde ziekte, wat gelukkig ook weer over is. Hij heeft alleen nog een heel vreemd hoestje. Misschien ff naar de ha? Neus: heb ik jou al de felicitaties gedaan? Weet ik zo ff niet, maar bij deze dus. Ik had het namelijk al wel gelezen. Hoe gaat het verder met iedereen? Hier druk met van alles. Werk, etc. Binnenkort zal ik weer ff spammen.
Pregnantlady: natuurlijk ook heel veel sterkte en succes met de operatie! Hoe is het nu met bloedverlies? Heb je al afspraak bij vk? Jorntenfemmigje: Jeetje Danio heeft het wel e pakken zeg...hopelijk is het nu allemaal voorbij...als hoestje aanhoudt zou ik zeker even met ha overleggen....
spannend, zuurtje! hoop voor je dat het nu raak is... ik heb geen enkele ervaring met korte lf, me er ook nog nooit in verdiept. dus sorry, ik kan je niet helpen. Maar ik kan wel voor je duimen!
pregnantlady, ook van mij een (voorzichtige) gefeliciteerd! kan me voorstellen dat het superspannend is, met een beetje bloedverlies erbij. hou vast, kleintje! sterkte met de operatie van je zoontje... ik vind het maar niks, kleintjes die naar het zkh moeten maar als het moet, dan moet het.. tearke, lekker dat je weer eens een goede nacht hebt gehad. knap je van op he?! fijn dat de spruw nu over is, maar wel sneu dat bjarne nog een hele dag heeft moeten huilen... dat is slopend he.
Ja hij wil steeds de maxi cosie ook vasthouden zo van : dit is mijn zus! en Fee vindt hem gewedlig! Glimt helemaal als hij haar aandacht geeft! JP is nog wel erg ruw met haar maar wil vooral met haar dansen en heel stevig vastpakken ("knuffelen") hahahaha dus kan ze echt nog niet samen alleen laten! Verder gaat het allemaal lekker. Fee is vandaag 6 maanden en krijgt dus straks haar eerste groentenhapje...pffff wat gaat het hard....kan dan wel gelukkig 1x minder gaan kolven op mijn werk. Geef nog volledige borstvoeding en met mijn werk betekent dat ook veel koven dus... Fee had vorige week wel echt heeeel erg last van haar 6 maanden sprongetje. erg huilerig en slecht slapen. Ze is nu gelukkig weer helemaal haar relaxte en vrolijke zelf!
@ Pregnantlady ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je dat je zwanger blijft....zou echt een stunt weer zijn in de eerste ronde! Sterkte en succes in het ziekenhuis!! Ik moet dadelijk weer eens met sam naar het ziekenhuis...nu voor zijn oogjes. Zijn al een half jaar ontstoken en cb en huisarts en kinderarts weten het allemaal niet. Nu luisteren wat de kinderoogarts te vertellen heeft..
zuurtje,had niet door dat jij ook belgische bent!!woohoow,ben niet meer alleen... ik heb in de tijd in tkruidvat teunisbloemolie gebruikt.weet niet of het wertk want ik was die ronde zwanger
Helaas, het is over. Ik doe mijn nickname dus geen eer aan. Net flinke stollingen verloren. Het heeft niet zo mogen zijn. Was er al bang voor toen het bloeden begon. We gaan het nu maar even rustig aan doen. Ik hoop alleen dat we dit keer niet zo lang hoeven te wachten als na mijn eerste keer dat het mis ging. Eerst maar even richten op de operatie van onze kleine vent. Liefs, Gaby
he wat jammer nou... hoe ben je eronder? beetje gelaten of toch erg verdrietig? Hoe dan ook: veel sterkte! het zal sowieso een teleurstelling zijn...
ach potverdikke toch.ik zal met de domme uitleg komen,liever nu dan verder in de zwangerschap maar het is en blijft pijnlijk he. ik hoop idd dat je niet te lang hoeft te wachten!
marloes als ik ze nodig heb zal ik een seintje geven eerst maar eens afwachten wat mijn nod zaterdag doet