@ Sophie ik heb het pakje voor jongetjes gisteren ook gehaald bij blokker en is zo super en zo goedkoop! Beterschap voor jou en gaat idd super snel nu!
Sophie: gaar idd hard bij jou! fijn dat je meisje zo opknapt. Ja ischias heet het, veel voiorkomend bij zwangeren...heb het bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gehad en nu weer in dezelfde periode. Ging wel op een gegeven moment weg bij mij.
Zoontje blijkt waterpokken te hebben! Echt sneu voor hem, hij is morgen jarig en we hebben zijn feestje af moeten zeggen. gelukkig heeft hij het op deze leeftijd toch niet door, maar ja, je wordt maar een keer 1! Het is erg zielig, hij voelt zich helemaal niet lekker en zit onder de bultjes. Hij heeft de hele nacht wakke rgelegen, huilen, zelfs op schoot niet willen slapen. Op half 6 ging hij pas slapen (bij ons in bed) ik ben dus helemaal gebroken! Iemand ervaring met waterpokken bij zo'n kleine? Zit nu op mijn werk, maar ben echt te moe. Hij mag ook 10 dagen niet naar de creche. Wat een ellende, geen familie ofzo in de buurt dus man en ik om de beurt thuisblijven. Hopelijk nog een dag de nanny deze week en volgende week heb ik een cursus in nederland en zou hij toch naar mijn ouders gaan. echt zin in die cursus, 3 nachten in een hotel! Slaaaaaapen!
Het is weer rustig hier! Ik ben eens benieuwd hoe jullie het gaan doen met de kamertjes? Ons beebje zal naar sams kamer gaan en voor sam zullen we een nieu kamertje inrichten. (niet te duur, want na een paar jaar zal hij terug gaan naar de babykamer. Kopen jullie meteen al een juniorkamer? Volgens mij zijn ze dara veel te jong voor he? Vanaf wanneer gaan kleintjes naar een juniorbed? Ik zit te denken aan de tussenoplossing van ikea. je hebt daar een redellijk goedkoopbedje waar je de zijkant weg kunt halen zodat je een peuterbedje hebt Maar ik weet het nog niet precies... En tot welke leeftijd gebruik je een commode om je kindje te verschonen?
hoi Pooh, de commode heb ik na 5 maanden ofzo al opgegeven. Toen hij eenmaal kon draaien en kruipen ging het mis. Ik verschoon hem nu op het bed, meestal staande. maar er zijn ook kinderen die heel lang rustig blijven liggen... Mijn zoontje heeft nu een ledikantje. De nieuwe gaat in de wieg, dit is een oude van mijn oma, daar kan hij tot ongeveer 9 maanden in. Daarna gaat de tweede denk ik in het ledikantje, en dan moet ik nog even kijken wat voor bedje mijn zoontje krijgt. Ik weet niet of hij dan al toe is aan een kleuterbedje, ik denk het wel. Dat zien we tzt wel! Zoontje is nog steeds een beetje zielig van de waterpokken, maar het gaat de goede kant op! En hij is ook nog eens jarig maar het bezoek heeft afgezegd ivm de besmetting. Arme jongen!
ik meld me hier weer af Ik heb dus met de ha gebeld maar de bloedtest was negatief, ik ben dus niet zwanger de urinetest was dus vals positief liefs van een verdrietig zuurtje
Oh nee Zuurtje. Dit vind ik echt niet leuk. Van mij hoorde je er al helemaal bij. Succes verder en ik hoop dat je snel WEL een positief bericht hebt. Denk aan je, dikke knuf.
Over een nieuwe kamer: Danio gaat op een andere kamer en beeb komt op zijn kamer. Misschien dat we het later weer omruilen, maar dat weet ik nog niet. Alles staat op Danio z'n kamer en ik ga niet alles weer verhuizen. Wij doen een simpele kamer met leuke accesoires.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lieverd je bent zwanger! Super gefeliciteerd meid! En al bijna 8 weekjes! lekker hoor! Net geen julimama anders hadden wer samen daar gekletst! @ Zuurtje hier nogmaals een hele dikke knuffel! XXXXXXXXXX
Whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, joehoeeeeeeeeee. Nikita, meid van harte, helemaal supers. Voel je je oke? Ik zie dat je vandaag de echo hebt gehad. Dat je ons zoooooooo lang in spanning hebt kunnen laten. Knap hoor. Ben helemaal blij voor jullie.
Haha ja, ik was heel erg bang voor een slechte echo. Daarnaast leest er nu soms een vriendin van me mee op dit forum en ik wilde niet dat ze het via het forum zou ontdekken. Zoiets moet je persoonlijk vertellen. Ik voel me prima, beetje moe, beetje misselijk soms. Maar niet zo erg dat ik geen kant op kan met mezelf. En al drie goede cijfers van tentamens binnen, dus zelfs dat lukt gewoon zwanger en wel. Zuurtje: Nogmaals: Wat ongelovelijk rot voor jou meid!
commode, denk dat we die nog best lang gebruiken. sowieso voor het verschonen en ook voor het aankleden. lekker hoog en dus makkelijk met aankleden vind ik. Nikita: nu ook hier gefeliciteerd he... en pooh, ze kletst lekker in juni mee ; ) Morgen al weer 12 weken... gaat toch wel snel.
heey hoi hoi inderdaad lammetje is in the house gezellig een bruin lammetje met witte billen leuk zeg dat je een wagen krijgt zomaar lekker! enne mooie kerstdame gespot hierow super hoor! zuurtje helaas meid ennne kom maar snel weer mee kletsen wat hoor ik een 20 weken echo op 31 december leuk hoor heel speciaal kun je dubbel genieten van 2x vuurwerk marloes een super mooie echo en jorntenfemmigje ook alles goed eh alles had?!?!?! in ieder geval blij dat ik er weer ben dames jammer dat er niet zoveel roze bij is maar ja wat niet is..... veel plezier allemaal in de pepernotentijd enne lief zijn he dames wortel in je schoen en wie weet!
is hier echt stil zeg inderdaad maar goed dat ik er weer ben klets ik de bladzijde wel even vol ha ha hoe is het met alle chubbie lady s hier? ben reuze benieuwd vertel vertel fijne dag en dikke knuf lammetje