pooh, je bent 10 cm korter dan ik, dan staan die kilo's inderdaad toch anders. bij 68 kilo had ik maat 40 (sommige merken broek of rok zelfs maar 38 ) en daar ben ik supertevreden mee. maar nogmaals: je bent goed bezig!
Alloha, Pooh: super goed bezig. Sab: mooie voetenzak, crea bea hoor. Petra: heerlijk die twee dametjes van jou. Marloes: ik ga ook ff stemmen nu.
de lilybalou doek is hier absoluut favoriet! voor zowel Daimy als voor Jenna Jenna lag er de 1e 3 maanden in, maar inmiddels zit ze rechtop net als daimy, en ze kan er ook heerlijk in slapen grappig dat je dat vraagt, ik wilde juist proberen om een 2e zelf te maken, en dan iets groter zodat hij ook over mijn jas heen kan ik denk dat ik er morgen even 1 proberen te maken en dan hoor je het wel ik zal even de lilybalou spammen
Daimy vind het zo leuk in de doek dat ze altijd boos word als Jenna erin gaat dus vaak heb ik Jenna in de wagen en Daimy in de doek hihi
gisteren op de kinderboerderij (dit is haar ikkannuzelluflopenenerisniemandopdezewerelddiemijtegenhoud-look)
pooh, heerlijk hoor even ongestoord aan de poets en idd goed bezig met afvallen! ik zou ook nog wel wat kwijt willen maar helaas ben ik te lui om er iets aan te doen gelukkig houden de meisjes me wel in beweging HOe gaat het met de kereltjes? Bri, ik vind het dan weer knap dat jij een heel dekentje breid ik was er een half jaar terug ongeveer (einde zwangerschap/verveling) ook aan begonnen en ik ben niet verder gekomen als een kwart sjaal gaat veel te langzaam voor mij maar ik vind het wel altijd erg mooi! (spam?) Femmigje hoe is het met jou 2 mannetjes?? Marloes ik zal ook even op jou mooie kereltje stemmen Lammetje wat leuk trouwens dat je weer een beetje meeschrijft, we hadden je gemist!! Loopt het nu een beetje met de 3 kids? we hebben nog helemaal geen foto van Fleur gezien!! (hint) zuurtje ik duim weer hard mee voor je deze ronde! Petra wat een superlieve foto van je meiden! heel herkenbaar ook dat voorlezen echt genieten he? Boni hoe gaat het met jou? nog geen klachten/kwaaltjes? al lekker aan de babykamer bezig? alles verder goed met iedereen? Hier dus vakantie maar het gaat niet echt lekker , maandag was sabman al niet lekker en vandaag is Daimy echt ziek geworden, 39,5 koorts , ontzettend slapjes en super verkouden, veel dunne luiers en helemaal niet zichzelf ze is nog nooit eerder ziek geweest dus dat was wel even schrikken. Gelukkig drinkt ze wel goed en hopelijk gaat het morgen iets beter. Geen blijdorp dus vrijdag maar even lekker uitzieken. Verder weer druk aan het naaien geweest, 2 rokjes dit keer
jij ook bedankt Sab! Leuke foto's weer hoor! wij gaan volgende week naar Blijdorp. en jaaaaaaaaaa een foto van FLEUR
sab: Ik heb wel een paar leuke foto's van Deane met zijn babydeken als capeje (heeft er wel een half uur mee door de kamer lopen rennen), dus die zal ik nog spammen. Maar die staan op mijn andere computer dus je moet ff geduld hebben. Wat een heerlijke foto's weer van jou... vind je Daimy nog niet te zwaar worden om de hele tijd rond te sjouwen, of gaat het wel omdat je je handen vrij houdt en je haar dus meer uit je rug dan uit je armen draagt? ik ben net terug uit Artis met Deane en hij ligt lekker te pitten in z'n bedje. was total-loss die jongen! wat hem betreft hoeft die dierentuin niets groter te zijn dan de apenrots, de eendenvijver en een paar loslopende duiven om achteraan te rennen... het was erg gezellig met z'n tweetjes. nu ga ik maar even lunchen...