Wat een leuke spam weer Sab!!! Pooh: lekker bezig!!!! Als ik styop met bv ga ik er ook weer serieus tegenaan! ZWschapskilo's zijn er al lang af maar mag nog wel een kilo of 15!!!
@ Bri wat gezellig om zo lekker met zijn tweetjes naar artis te gaan! @ lammetje jaaaaaaaaaaaaaaaaa wij willen fleur zien!!
kei leuk die doek en mooie foto s hoor zou er best een zelf willen laten maken door een handig iemand kost het lang niet zoveel als via de site en dan is er wel wat voor te zeggen om een zomer doek te maken van katoen en een winterdoek van fleece bijvoorbeeld en iets groter voor over de jas slim hoor!
In je eigen album kun je ze uploaden en anders kun je je foto op www.tinypic.com ook uploaden. Wel kiezen voor website toepassing We zijn benieuwd!
als je boven je bericht op het paperclipje drukt kun je hem meteen hier uploaden en word hij automatisch verkleind
ja lol zo makkelijk ha ha ja nu komt de spam eraan dames maak je borst maar nat! Romy naast het huis in het park zon droppie
Hé hallo, daar was ik weer even. Pooh, wat gaat het goed met afvallen, petje af hoor. Zuurtje, succes met klussen! Zag mooie foto's langskomen van Daimy, Jenna en Sab. En beterschap voor Daimy! Lammetje, mooie foto's van de kids!
ben er ook weer even pooh!wat goed zeg dat je het zo kan volhouden met afvallen!ik heb dezelfde ziekte of sab,ik moet ook nog kilos kwijt maar ik kan dat gewoon niet volhouden.als ik beslis om op mijn eten te letten dan begin ik pas met heel de boel kaal te eten haha zuurtje,godverdikke toch!deze maand moet het gewoon prijs zijn!kan niet anders.heb je nu al tabletten gevonden? lammetje wat een mooie fotos zeg.superkids,en wat heeft fleurtje mooie ogen! hier alles tamelijk,jurre spookt nogal wat af snachts,tanden tanden tanden.... bjarne heeft het overdag niet altijd even makkelijk,reflux(nu toch) daarvoor krijgt hij zantac,darmkrampjes daarvoor krijgt hij venkeldruppels maar die helpen niks,de dokter brown flessen vind ik ook niet helpen...en nu heeft hij de tweede keer op drie weken tijd spruw.het vlot niet echt voor onze kleine ventjes voorlopig. snachts doet bjaren het dan wel goed.achja,binnen enkele weekjes is hij weer wat sterker en heeft hij al wat meer weerstand he(positief blijven) heeft er trouwens iemand ervaring met coli kind druppeltjes?mss datt ik die eens probeer ipv de venkeldruppels
hey tearke ik neem 3 soorten tabletten (niet allemaal op dezelfde dag, wissel af omdat ik anders niet naar het kleinste kamertje kan) foliumzuur, omnibionta pronatal en sinds deze week ook nog ogestan verder heb ik op 2 november een afspraak staan bij de fa omdat ik nu eens eindelijk wil geholpen worden met mijn korte lf en te lage progesteron na eisprong
met de druppeltjes tegen darmkrampjes kan ik je helaas niet helpen hier hielpen wel de druppeltjes met venkelolie
@ Lammetje wat een schatje is fleur!!!!!!!!!!!!!!! @ Tearke beterschap voor jou mannekes!! @ Zuurtje ik blijf voor jou duimen! Hier gisteren voor het eerst meegemaakt dat Sam savonds in bad poepte...wat een ravage...maf hoor. hebben jullie dit al wel eens meegemaakt? Sam begon te huilen en vond het maar vies...hij is ook echt een vieskont die alles vies vindt wat aan hem komt. Ook asl hij zand stift of eten aan zijn handen heeft. Ik ben benieuwd of hij echt zal ravotten zodat hij echt vies wordt
zuurtje, ik duim voor je deze ronde. hopelijk kan je arts je goed helpen. tearke, geen ervaring met middelen tegen kramp. heel in het begin heb ik bij deane wel eens cinababy gebruikt, maar dat vonden zowel de lk als ik zelf eigenlijk niet zo'n goed idee. het gaat sowieso wel over, maar het kan nog een paar weken duren. arme bjarne.... gelukkig gaat het 's nachts wel! lammetje, wat een mooie pasgeborene-foto! en wat zie jij er goed uit daarop; heel wat anders dan mijn ik-heb-net-1,5uur-geperst-hoofd... die ga ik ook écht niet spammen!! pooh, deane heeft wel één keer onder de douche gepoept! hij keek vooral heel verbaasd dat er ineens een dikke drol achter hem lag... dat is wel heel wat maanden geleden, hij is nu veel bewuster van wat er allemaal gebeurt (in z'n luier dan, we zijn nog niet op potjes aan het oefenen). enne... hij zit er helemaal niet mee om zich vies te maken. zandbak, modder, een tijdje geleden ging hij zelfs languit in een plas op straat liggen... vindt het ook fijn om zichzelf in te smeren met pasta of couscous of ander eten. dat laatste wordt wel wat minder nu, gelukkig!
Bekijk bijlage 21845 hier ook nog even de beloofde spam van de zelfgebreide babydeken van Deane... ben nu bezig met een oranje dekentje voor maartje. niet knal oranje, maar wel een lekker zonnige kleur.
hahahaha, ik zie nu ineens dat het dezelfde kleur is als de deken van Linus in mijn avatar.... en ik vond al dat Deane op hem leek