Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja gefeliciteerd Pooh, leuke dag gehad?
    Wat heb je 'm gegeven?

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    LAmmetje: wat een schatje die Fleur!!! Heerlijk! en je zag er inderdaad goed uit op de net bevallen foto!!

De tijd gaat inderdaad mega snel. onze kleine meid is al weer ruim eenhlf jaar en krijgt nu ook al weer groentenhapjes. verder geef ik nog steeds borstvoeding. Dat loopt allemaal lekker. Zowel JP als Fee wel erg verkouden steeds de afgelopen 2 ewken en Fee krijgt last avn doorkomende tandjes...Samen hebben ze ook mega veel lol; echt heel mooi om te zien ookal zijn ze allebei nog zo klein.
    Eigenlijk gaat het allemaal best prima! Ik klaag in ieder geval niet en geniet heerlijk van de 2 apen!!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai! Daar was ik weer na een druk weekend. Ben nog wel moe... maar goed, kan nu ff bijkomen. Jasmijn ligt nu lekker in bed..

Pooh, hier nog geen badpoeper maar wel een badplasser haha. Dan gaat ze staan in bad, bekken naar voren en plassen maar. Tja, leg maar eens uit aan een kind van nog geen anderhalf dat dat niet mag..

Bri, leuke foto van Deane met z'n dekentje.

Booky, wat een ontzettend leuke foto van je mannetjes!

Pooh, ook mooie foto's van je kereltjes.

Lafo, beterschap! Hier heeft Jasmijn het boos kijken ook ontdekt, dat kan ze erg goed haha. En huilen zonder dat er traantjes bijkomen.. af en toe een echte dramaqueen.

Pooh, nog gefeliciteerd met je man.

Me2, mooi dat het allemaal zo goed gaat.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha dat badplassen ken ik nog niet, maar wel een aantal keren een badpoeper, denk dat het water ontspannend werkt haha.

Gelukkig is Amy weer een beetje bij getrokken, tijdens het midweekje zonder man heeft ze me echt uitgetest.
    Haar 2 grote nichten waren ook leuke voorbeelden natuurlijk en nu de rust is teruggekeerd is ze weerwat beter gehumeurd en mama ook haha.

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    fijn me 2 dt je heerlijk geniet van je kleintjes!
    Ik geniet ook eindelijk komt er schot in onze verbouwing
    in maart begonnen met bouwen van de kamer voor de dames en jaha een (BEETJE) vertraging gehad grrr bouwlui!
    de kamer had klaar moeten zijn voor de baby er was maaar nu is het dan bijna zover
    volgende week is hij klaar en zitten we eindelijk niet meer in het stof!
    dames naar hun eigen kamer en mama weer rust!

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Beetje late reactie meiden maar nog bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Het heeft gewoon niet zo mogen zijn en ik ben nog dankbaar dat dit gebeurde de week voor de operatie van onze zoon en niet de week van het ziekenhuis. Vorige week 3 nachten en 4 dagen gebleven. Het was erg heftig maar hij hangt alweer de vrolijke vent uit.
    Jammer genoeg is hij wel zijn ritme kwijt. Maar dat komt wel weer.

Met zwangerworden zijn we nu even niet meer bezig. Eerst deze maand rustig aan doen. Ook weer afwachten wat mijn cyclus gaat worden.

Eerst maar even druk zijn met mijn kleine patient ;)
    Liefs,
    Gaby

7. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Leuk leuk al die foto's

Wat grappig hoe jullie kleintjes (broertjes/zusjes) op elkaar lijken. Die van mij zijn zoooo verschillend. 1 blanke met vaders looks en 1 gekleurde huid met mama's looks.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Gaby, wat fijn dat je mannetje al weer helemaal praatjes krijgt. Hij is dus wel goed door de operatie heen gekomen? Dat ritme komt wel weer, eerst maar ff de ervaring verwerken.
    En wat jij beschrijft, heeft een collega van mij ook. Bij haar is het nog een tweeling ook, maar het jongetje is zo blond als zij en het meisje is een echte surinaamse (wel een beetje een lichte) net zoals haar vader!

boni, wat een lekkere ondeugd is jasmijn de badplasser! ze heeft dus al heel goed door dat ze moet plassen, dat ze er even lekker voor gaat staan :) dat wordt plastuitjes kopen voor haar, kan ze staand blijven plassen!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pregnantlady, fijn om weer wat van je te horen en gelukkg heeft je ventje de operatie goed doorstaan.
    Wat grappig zeg zulke verschillen, ik zeg foto haha.
    Ik ben ook heeeeeeel nieuwsgierig of deze op Amy lijkt of een totaal ander exemplaar.
    Heb zo'n pretecho laten doen en toen leek ze wel veel al op Amy. Het neusje was sprekend haha.

Bri alweer 20 weken, gaat hard!
    Had je al een 20 weken echo gehad?

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ben ook heel benieuwd of deze op Deane gaat lijken!
    De 20weken echo krijg ik donderdag a.s. Spannend dus!
    Helemaal omdat ik dit weekend last van m'n buik heb gehad, echt heftige darmkramp en daarna een heel pijnlijke harde buik. Volgens vk kan die harde buik veroorzaakt zijn door de darmkramp en kunnen ze ook beide het gevolg zijn van stress. Maar omdat ik geen bloed verlies en de kleine gewoon voel bewegen, hoef ik me verder geen zorgen te maken. Maar het zal een geruststelling zijn om hem/haar (dat blijft een verrassing!!) donderdag te kunnen zien.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    ik geef weer even een teken van leven.
    ik ben de bv aan het afbouwen omdat ik het toch wel zwaar vind, deze week krijgt suze dus om 23 uur een flesje van papa, die dat ook bijzonder vind; zijn eigen moment met de kleine Suze

verder valt het me alles mee, zo 2 kleine kinderen. Ze zijn erg lief en makkelijk en Roos geeft alleen Suze kusjes (en de poes)

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Boni: JP is ook een enorme badpasser. Zet ik hem dan meteen op de wc dan houdt hij op.....

LAmmetje: lekker dat de verbouwing (eindelijk) opschiet!!

Pregnantlady: zul je zien dat je nu juist weer zwanger raakt als je er even niet mee bezig bent hahahaha
    Blij te horen dat je mannetje weer de vrolijke vent uithangt! Heel veel beterschap!
    Hier overigens ook echt broer en zus. Lijken echt op elkaar. Wij vinden wat minder, maar de buitenwewreld zegt meteen: jee die lijken op elkaar!. Alleen Fee is wat fijner gebwoud dan JP.

Bri: spannend hoor doenrdag! Als je de kleine nog voelt lijkt me ook dat je je geen zorgen hoeft te maken!

petrar: mooie foto! Ik vind het ook erg meevallen 2 kleintjes, maar is ook denk ik omdat iedereen zei dat het pittig zou worden en ik dus best wel voorbereid was.

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    lammetje gefeliciteerd met je verjaardag!!! fijne dag vandaag! :)

(ik lees vanmiddag even bij ;) )

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    http://www.zwangerschapspagina.nl/5765647-post38.html

hoi meiden,

Zie bovenste link voor mijn mededeling :)
    Ben naar o.a. Lammetje, Marloes en Pregnantlady gaan zoeken en kwam jullie hier tegen. Wist niet dat hier nog actief gepost wordt.

Pregnantlady, zag dat je ook een positieve test had maar t vlak daarna mis ging. Wat naar zeg. Sterkte!
    Hoe is het nu met je zoontje? Was het een operatie voor zijn oortjes? En wat hebben ze gedaan?

Lammetje, wat een leuke foto's!! Wist ook niet dat jij weer zo actief op het forum bent.

Ik zal snel hier weer verder bijlezen.

xx Sophie

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Lammetje: ik lees dat je jarig bent vandaag. Van harte meid en nog vele jaren. Super dag toegewenst. :)

Pooh: nog van harte met je man. (beetje laat, maar goed)
    En wat een heerlijke foto's van je mannetjes. :)

Petra: ook mooie foto.

Hier ook de bv aan het afbouwen. Mijn rechterborst is altijd al vervelend geweest en nu zat er al 2 maand een kloof op, die alleen maar groter werd wanneer Ramiro eruit gedronken had en er kwam steeds bloed uit. Sinds twee weekjes deed het tijdens het drinken echt continue pijn en kolf ik deze borst alleen nog af.
    Nu alleen nog maar 1x per dag en ik krijg er ongeveer 80 uit. Dat is dus niet veel meer. Ook heb ik een paar flinke borstontstekingen gehad, waar ik erg ziek van geweest ben. Bah.
    De andere borst geef ik nu om en om. Dan borst, dan fles. Gaat prima en zo bouw ik het af.

Vind het best jammer (het is zo gezellig) maar een half jaar is super geweest! :D (wat zeur ik toch weer he)

Vanmiddag naar het cb, spannend weer. :D

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd. :)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sophie gefeliciteerd!
    Hartstikke leuk voor jullie en niks aantrekken van anderen!

Petra leuke foto van jullie drietjes!

Hier vannacht last gehad van voorweeen, wist ineens weer hoe het voelde, dus heel onrustig geslapen, toen kwam dochterlief om 05.30, wilde ook niet meer slapen.
    Vanmorgen heeft ze nog even dik een uurtje geslapen en nu ligt ze weer op bed, hopelijk gaat ze nog even slapen, mama is echt moe.
    Begint wel steeds zwaarder te worden, merk echt dat ik het zat begin te raken het hele zwanger zijn.
    Ben ook met alles klaar dus wat mij betreft mag het komen.
    Ben vandaag ook enorm duizelig en heb bovendien een koortslip, dacht zal even de gyn bellen maar kon geen kwaad alleen bij pasgeboren kinderen.
    Ben natuurlijk ook al een aantal dagen grieperig, kortom ben het even zat allemaal haha.

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lammetje, hoera!!! gefeliciteerd :)
    op je verjaardag heb ik je dus weer gevonden ;)

Lafo, wat spannend de laatste loodjes. Beterschap en sterkte/succes als het zover is.

xx Sophie

ps ik probeer telkens een banner aan te maken. 'Vroeger' lukte dit me zonder problemen, maar nu.....

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Nah, ja zeg. Nu zie ik ineens wel mijn banner verschijnen. snap er niets van, maar goed :) Zoals jullie zien nog erg pril. Dus ben nog wel voorzichtig. Ook omdat ik voor jongste dochter miskraam heb gehad.

Petra idd leuke foto!

x Sophie

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dank je Sophie en je banner is goed gelukt!

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lafo zondag leuke dag gehad! Bedankt voor het vragen. Ik had mannetje raceschoenen gegeven aangezien hij zo'n fiets gaat kopen en hij op dit moment die schoenen al kan gebruiken om te spinnen.
    Zo aan het einde wordt het zwaar he...probeer maar zoveel mogelijk te rusten!
    Heb je al verlof?

@ Lammetje bedankt!! Jij ook gefeliciteerd!!:) Hoe gaat het met jullie en met de kindjes onderling?
    Wat fijn dat dadelijk alles lekker klaars is! Jippie!

@ Me2 hier zijn ze ook alletwee zo verkouden en idd super genieten om te zien hoe ze lol hebben samen. Bob is echt al helemaal gefocused op Sam...echt super om te zien en hoe hij dan naar sam lacht... *smelt*!

@ Boni lol een badplasser...ik zie het al voor me...die kleintjes toch he:) Doe maar rustig ana na zo'n druk weekend...enne jij al weer ver over de helft!;)

@ Pregnantlady gelukkig is de opname achter de rug en heb je een vrolijk ventje terug!;)

@ Bri hoe istie bij jou? Jij ook al over de helft...:)

@ Petra super leuke foto van jullie drietjes! Hier valt ook alles mee. Ik moet wel zeggen dat ik twee makkleijke kindjes heb, want ik denk wel dat het een ander verhaal wordt als bv de tweede een huilkindje is of zoiets...

@ Sab goeieavond!:):p

@ Sophie meid super leuk om te horen!! Gefeliciteerd!!! Mooie banner hoor;)

@ Femmigje super knap hoor een half jaar gegeven! Bij sam heb ik 7 maanden gedaan en bij bob maar 2 doordat hij niet zo tevreden meer was...

Goeieavond allemaal!

Nog anderhalve week en dan weer lesgeven voor 2 dagen..Ik heb er best weer zin in! Komt natuurlijk ook doordat het maar 2 daagjes zijn en een van de twee dagen is mannetje thuis en de andere dag naar schoonmoeder...
    vanmiddag lekker gewandeld naar de markt en nog wat gewinkeld en ergens wat gedronken...was weer lekker genieten met dat zonnetje!

Fijne avond allemaal!

Liefs Pooh

Nog even een kleine spam

Deel Deze Pagina