Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hi Pooh, wat een leuke spam weer van Bob, lekker manneke hoor!
    Ik heb sinds mijn vorige zwangerschap al een langlopend arbeidsconflict wat nog steeds niet is opgelost en wat de nodige spanning met zich meebrengt maar waardoor ik al meer dan 1,5 jaar thuis zit en daardoor kan genieten van Amy, maar nooit zo mijn bedoeling geweest dus soms ook best moeilijk en zwaar.

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Pooh,

Dank je wel :)

Wat een super foto!

Succes alvast met lesgeven. Twee dagen lijkt me ook ideaal.

Dit forum begint weer verslavend te worden ;)

x Sophie

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha Sophie weet er alles van, klets ook mee in 3 topics en vooral 's avonds als de kleine op bed ligt en ik tijd heb is het zeeeeer verslavend haha.
    Wat is de reden van je afwezigheid geweest?

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Tjee Lafo, wat balen zeg van dat arbeidsconflict. Lijkt me erg heavy.
    Hopelijk kun je thuis inderdaad genieten.

x Sophie

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedenavond allemaal. Zit hier lekker bij te komen van mijn werkdag op de bank met de laptop op schoot..

Pregnantlady, fijn om even wat van je te lezen. Hoop dat je ventje snel weer zijn ritme vindt, maar fijn dat de operatie goed is gegaan.

Bri, succes morgen bij de echo!

Petra, mooie foto met je meisjes.

Lammetje gefeliciteerd met jet verjaardag!

Sophie, gefeliciteerd! Wat een nieuws, super.

Femmigje, helemaal super toch een half jaar bv. En hoe was het bij het CB?

Lafo, het schiet nu echt op idd, al 36 weken. Sterkte met de laatste loodjes.
    En balen van dat arbeidsconflict. Moeilijk hoor.. wat voor werk heb je gedaan hiervoor?

Oh Pooh, wat een mooie foto weer!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sophieeeeeeeeeeeeee, woehoeeeeeeeeee, super meid!!!!! echt super!!! GEFELICITEERD!!! en dat van je werk... ik denk daar ook aan als ik aan mijn kriebels denk.

hier trouwens nog geen 3e... vandaag netjes ongesteld geworden... nog een paar maandjes en dan 'mag' het weer

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sophie: VAN HARTE!!! WAt HEERLIJK!! Ik ben jaloers hoor!!

Pooh: helemaal waar. Ik heb zeker met no 2 een makkelijk kindje dus dat scheelt natuurlijk heel veel.,. Een van mijn beste vriendinnen eerst een huilbaby (het eerste jaar was vreselijk voor mijn viriendin)en nu een baby met reflux....niet echt genieten voor haar dus en geen enkele keer een leuke kraamtijd....ze weet dat het overgaat en je er doorheen komt maar ik ben helemaal heppy de peppy en zij worstelt de hele dag om zelf ook een beetje aan d';r rust te komen....ik ben heel dankbaar voor wat ik heb.
    Wel lekker dat je weer aan de slag gaat. ik vond dat je dan weer echt en ritme kreeg in je leven en dat voelt wel goed en is voor het gezin ook goed.

Jorntenfemmigje: hier gaat afbouwen langzaam, maar vind ik wel lekker. Bij JP was het echt opeens over na 6 maanden, hij wilde niet echt meer toen hij vast voedsel kreeg, een vriend van ons verleed heel plotseling in een ongeluk en mijn melk was toen door die 2 dingen echt heel snel klaar...nu wil Fee echt nog graag drinken (volgens mij ook mamatanken) dus voed ik dus nog 2 keer zelf en kolf 1 keer overdag tijdens mijn werk. Maar er is dus wel al 1 flesje per dag met kv. Voorlopig ga ik zo even door. Ik vind het ook nog erg gezellig, maar het is gewoon ook wel mooi geweest, want dat kolven vind ik wel vervelend.

Lafo: *knuffel* Even jezelf nog oppeppen voor die eindsprint, want het kan ook zo gebeurd zijn!

MArloes: ja nog een paar maandjes doorbijten voor je weer mag hahahaha Bij ons toch echt nog 5,5 maand...

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Boni ik werkte op kantoor als expediteur in de Rotterdamse haven, administratieve functie.
    Was een hartstikke leuke baan....
    Werkte daar al negen jaar....

Me2 thanks voor de knuffel, doet me goed haha.
    Die koortslip is ook wel balen, hoop niet dat ik nu ga bevallen want dan moet ik een mondkapje op.....
    Heb zo'n kreng al 10 jaar niet meer gehad en uitgerekend nu zit die d'r....

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Marloes hoe gaat het met je webwinkeltje? En goed te combineren met werken straks?
    Nog anderhalve week genieten voor ons!:) mja we blijven natuurlijk gewoon genieten!

@ Me2 ook wel lekker idd langzaam afbouwen. Bij sam heb ik na 7 maanden ook heel langzaam afgebouwd, terwijl het bij sam nu zo gedaan was...

@ Lafo ik duim echt dat die stomme koortslip snel over is! Ik heb er nog nooit ene gehad en ik zou ook niet weten hoe het voelt, maar het zal wel pijnlijk zijn ook en straks natuurlijk erg vervelend voor beebje...duim duim duim...heb je zelf trouwens nu het gevoel weer overtijd te gaan? Succes met de laatste loodjes!;)

10. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Sophie: super de super zeg, van harte meid. Hoe voel je je?

Lafo: balen van die koortslip. Zul je idd zien dat 'ie er nu zit. Koortslip: ga weg.

Pooh en Marloes: geniet nog ff van jullie verlof en voor straks succes alvast.

Me2: dus ook aan het afbouwen, je hebt het ook mooi lang gegeven.

Boni: jij ook al bijna 25 weekjes, gaat hard zeg.

Hier een miniprobleem.
    Mannetje en ik hadden besloten om 2011 voor de derde te gaan, maar het is zooooooooooooooo onwijs aan het kriebelen, helluuuuuuuuuup. Wat moet ik nou???

Alles was prima op het cb gisteren. Ramiro is nu 69.5 cm en 8950 gram. Lekker dus. Hij lust ook alles. (wat 'ie dan tot nu toe hebben mag he)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooooooooh, mijn lijstje gaat helemaal kloppen haha

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Femmigje wat leuk die kriebels!! Kriebelt het bij jullie allebei of alleen bij jou?:)

13. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hey meiden

tijdje niet geweest maar tloopt niet allemaal lekker hier hoor.jurre is snotverkouden,ik ook,beetje grieperig denk ik...
    bjarne heeft twee drie dagen echt supergoed geweest.maar sinds gisteren gaat het weer bergaf.hij blijft maar wenen....mss zit er bij hem ook iets te broeden he....
    we zien wel

femmigje!nu al kriebels ook weer hihi
    hier helemaal niks ook.ik denk niet dat die nog komen ook.

14. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    mijn twee mannen.jurre duidelijk verkouden :)

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Tearke: wat een lieve foto! Ja duidelijk verkouden, misschien Bjarne idd ook wat onder de leden...kijk het even aan hoop dat Bjarne snel weer goede dagen heeft!

Jorntenfemmigje: jaaa die kriebels zijn erg he!!! Wat vindt je man?

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ondanks de snotneusjes... is het een hele lieve foto!!!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pooh geen idee, heb wel veel last van voorweeen, had ik bij Amy helemaal niet, schijnt normaal te zijn bij een tweede dus zegt ook niks.
    We zien het wel, nu even niet bevallen maar over 2 weken ben ik er klaar voor.
    Amy lijkt ook een koortslip te hebben pffff ik de arts gebeld maar kon niet echt kwaad.
    Moet er zinkzalf op smeren ook bijmezelf.
    Pijnlijk is het niet alleen vervelend.

Femmigje dit topic is kriebelopwekkend lijkt het wel haha.
    Waarom wachten als het nu goed voelt, weet niet wat je man wil?

Tearke vervelend allemaal, kan er over meepraten.
    Ik voel mezelf al weken niet lekker, Amy dus ook niet.
    Snot loopt overal uit en heeft echt lastige buien.
    Weet soms echt niet wat ik met d'r aan moet....

Vanmorgen was het weer 04.00 de vierde nacht op rij dat ze tussendoor wakker word en niet meer wil slapen.
    En ik voel me dus ook steeds brakker terwijl ik juist nu mijn rust hard nodig heb.
    Tegen 06.00 sliep ze weer, maar moest d'r om 08.30 wekken omdat we weg moesten.
    Ook nog woorden gehad met mijn man, hij vond maar dat ik eruit moest gaan want hij moet werken en ik kan toch de hele dag op me kont zitten.....
    Pfffff kan je wel zeggen dat dat soort opmerkingen dus echt in me verkeerde keelgatschieten en nu praten we nog steeds niet echt met elkaar, gaat lekker zo...
    Sorry voor het geklaag meiden, zijn echt de laatste loodjes....

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    De KriebelMama's
    Er zijn op dit moment 6 mama's zwanger : 1 jongetje 1 meisje 5 onbekend

-Lafo - 2e kindje - uitgerekend op 18 november -geslacht: een meisje - ZB/FV
    -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV
    -Boni001 - 2e kindje - uitgerekend op 7 februari 2010 - geslacht: verrassing - ZB/BV
    -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV
    -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV
    -Sophie - 3e kindje - uitgerekend op 2 juli 2010 - geslacht: ? - TB/BV

Aan de klus-kriebels
    -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!!
    -PregnantLady - voor een 3e kindje

Wel kriebels, maar toekomstklus
    -Marloes - voor een 3e kindje - (2010)
    -Me2 - voor een 3e kindje (april 2010)
    -Jorntenfemmigje- - voor een 3e kindje - (jan 2011, maar of ze dan gaan volhouden :p )

KINDJES
    Er zijn 18 kindjes geboren : 10 jongetjes & 8 meisjes

-Iuno - Matti - 30 december 2008
    -Gaby - Maxim - 31 december 2008
    -Sophie - Isa - 6 januari 2009
    -Mayke - Wout - 25 januari 2009
    -Me2 - Fee - 7 april 2009
    -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009
    -Sab - Jenna - 21 mei 2009
    -Marloes - Thom - 6 juni 2009
    -Nikita - Noa - 11 juni 2009
    -Pooh - Bob - 18 juni 2009
    -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009
    -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009
    -Petra-Suze- 22 augustus 2009
    -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009
    -Vlinder-Mika- 3 september 2009
    -
    Aylin - Joshua - 21 september 2009
    -Neus - IJfke, 21 september
    -Booky- Nils - 22 september 2009

Buddylijst
    Booky - Sab, Boni001, Nikita
    Boni001 - Booky
    zuurtje - Lafo

19. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    lafo,klagen mag je gerust doen hoor.ik lees mijn eigen verhaal precies hihi
    de laatste weken van mijn zwangereschap deed jurre ook heel lastig snachts en had dus ook weinig rust.nico hield daar ook weinig rekening mee,denk dat dat mannen zijn zeker?
    nu hebben we hierover nog steeds af en toe woorden hoor
    ik vind dat hij van mij teveel verwacht,ik kan niet het huishouden tot in de puntjes doen zoals ik ervoor deed(hoe erg ik het zelf ook vind,ben nogal een pietje precies op dat gebied) de kindjes tevreden stellen,hem tevreden stellen ;) plus al de rest dat erbij komt kijken.
    hij heeft volgens mij ook het idee dat ik een luxeleventje heb nu ik nog niet werk.maar als hij in bed gaat da nkan hij doorslapen,als ik in bed ga en een van de twee word wakker,is het voor mij ook over met slapen he...

zijn er hier nog meer meiden met dat gevoel?klinkt alsof we constant ruzie hebben maar dat is ook geen waar hoor haha
    maar als er woorden zijn dan gaat het wel over dat ik niet superwoman ben....

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lafo grrr mannen ook af en toe:x

@ Tearke ik hoop dat er snel beter dagen aankomen. Hier zijn bob en sam ook nog steeds verkouden, maar het wordt wel steeds beter.
    Super lieve fotootjes! Ik vind ze ook op elkaar lijken!;)

Deel Deze Pagina