Marloes: haha, leuk die lijst. Lafo: dikke knuf. Wel praten met je man hoor. Tearke: heerlijke foto. Knuf voor de jongens. Mijn man vindt 2010 volgens mij ook wel oke. Hebben het er nog niet heel uitvoerend over gehad. Ik zit zelf alleen aan m'n lichaam te denken. Is het al wel verstandig. Heb twee heftige bevallingen gehad. Hmmm... moeilijk.
Tearke met dat probleem kamp ik dus ook,omdat ik niet werk heb ik toch niks beters te doen. En idd huishouden, kind, hem tevreden houden, huishouden, sociale contacten onderhouden, soms word ik er echt helemaal gek van en dan te bedenken dat nummer 2 er ook aan zit te komen......en hij dus niet veel doet. Ik heb daar dus ook veel woorden over, we kunnen ook geen superwoman zijn op zo'n manier. Vorige week ook een midweek weggeweest, heeft hij het rijk alleen gehad. Hij komt iedere avond laat thuis en ziet Amy een half uurtje. In bad doen is al te veel gevraagd, dan pakt hij een tijdschrift en gaat hij erbij zitten, lezend..... Ach hij heeft ook goede kanten hoor anders was ik nu niet meer bij 'm haha, maar icm hormonen gaat het nu even wat minder....
haha lafo,begrijp je wel hoor ik mag absoluut niet klagen van nico,want hij helpt de was opvouwen,en doet boodschappen en zo.maar hij heeft alleen zichzelf complimenten en als ik dan eens iets niet heb gedaan,dan gaat hij juist dat ene zeggen dat ik niet heb gedaan ipv mij eens te complimenteren over de duizend andere dingen dat ik dan wel weer heb gedaan haha in januari ga ik weer werken,benieuwd hoe het dan gaat haha
Hallo meiden, Hoe gaat het hier? Ik heb het lekker druk Aylin slaapt sinds dat haar broertje er is niet meer door. Dus ik ben al blij als ik 3 uur slaap snachts pak. Best vermoeiend maar hier slaan we ons ook wel weer door heen. Met Joshua vandaag voor het eerst bij het cb geweest. Meneertje is gelukkig goed aangekomen en gegroeid dus ik ben weer helemaal tevreden. Wat betreft mannen die weinig doen in huis...Tja kan me daar zelf ook dood aan ergeren. Als of je idd superwoman bent NOT. Hier ook een man die niet veel uit zichzelf doet @Marloes ik zag de kriebel lijst Leuk hoor. Hier zijn de kriebels voorlopig even afgezakt...Wie weet komen ze weer terug als ik wat meer nacht rust krijg Gaat verder alles goed met iedereen???
HA Aylin! Fijn dat je mannetje het goed doet! Wel vervelend van Aylin dat ze opeens steeds wakker is...Heb je enig idee wat het is? MArloes: ja grappig die kriebel lijst! Jorntenfemmigje: begirijp wat je bedoelt over je lichaam de tijd gunnen. Heb ik ook, niet aleen door de keizersnee maar een zwangerschap is gewoon super heftig voor je lijf. Ik denk dat het helemaal niet gek is om in ieder geval je lichaam na die 2 korte zwangerschappen op elkaar nu iets langer rust te gunnen....
Me2 ik weet niet wat het is...Ze word wakker snachts en gaat huilen en is ontroostbaar. Dus we gaan er steeds maar uit om haar te troosten en weer in te stoppen. Misschien doet ze dit vanwege de komst van haar broertje?? Soort van aandacht?? Wat gaat de tijd snel ik zie dat Fee alweer 6 maanden is... Het is idd verstandig om je lijf na twee korte zwangerschappen even rust te gunnen lijkt me. Voorlopig heb ik even geen kriebels meer heb het druk zat nu. Misschien dat het later weer terug komt.
Aylin mijn dametje is vier nachten op rij onrustig geweest, wilde gister ook niet slapen, viel pas om 22.00 in slaap. Denk dat het ook een fase is, hoor van meer moeders in mijn omgeving dat ze nu slecht slapen. Volgens oei ik groei heeft Amy nu een sprong haha.
@ Aylin ik hoop dat ze snel wat beter slaapt weer, maar sam heeft ook zo'n periode gehad en nu slaapt hij weer heerlijk door @ dames met kriebels leuk leuk leuk!! @ Lafo ik vind het zo spannend weer dat komend babynieuws!! Mijn moeder heeft net sam opgehaald zodat ik even nog wat dingetjes kan doen..wel lekker af en toe...
Hier ook ff heeeel snel... heb niets teruggelezen, maar wilde even laten weten dat de 20 weken echo gisteren helemaal goed was! Ben toch wel opgelucht.
Bri: geweldig nieuws. Ik wil iedereen alvast een fijn weekend wensen. Wij hebben het weer druk de komende dagen. Wel leuk druk gelukkig. Verder slapen de jongens hier ook niet goed 's nachts. Word je wel moe van. Mijn mannetje helpt me trouwens wel goed in he huishouden. Hij noemt dat ook gewoon werken. Daarnaast werk ikzelf ook nog als juffie. (zoals vele anderen in dit topic, hihi)
Hier was alles goed bij de gyn, moest wel 1,5 uur wachten pffffffff ik was al te vroeg aanwezig en ze liepen enorm uit, baal ik dan zo van zeker omdat ik toen een keertje 7 minuten te laat was en een enorme uitbrander kreeg. Ik moet daar eigenlijk altijd lang wachten en dan heb ik nog wel 's ochtends een afspraak.... Bri heel goed nieuws meid! Femmigje ook al juf, idd velen hier! Ik heb alleen een jaartje pabo gedaan en een jaartje LO Engels maar verder ben ik niet gekomen haha Amy zit lekker op het kdv en ik heb boodschappen gedaan, alvast wat Sinterklaasaankopen gedaan, want daar heb ik straks misschien geen tijd meer voor. Vind alles wel duur hoor. Wat besteden jullie aan Sinterklaas? Ben nu wel bekaf, kan niet veel meer hebben merk ik. Soms lijkt het wel of de beeb al tussen me benen bungelt haha
Bri: goed nieuws!! Lekker dat dat weer is geweest! Jorntenfemmigje: geniet van je weekend! Pooh: heerlijk zo'n moder die af en toe inspringt!! Wij wonen in het buitenland dus mijn moeder is daar helaas iets te ver weg voor en daar balen we soms best van ! Lafo: fijn dat je weer bent goedgekeurd bij de gyn. Wij besteden heel weinig aan Sinterklaars, ook omdat de kids nog zo klein zijn. Gewoon een paar leukigheidjes.
@ Lafo wij geven een groot ding zoals bv little people garage en nog wat kleine dingetjes voor sam en bob samen. Ideaal twee jongetjes. Ik ben ongeveer 85 euro kwijt. Als ze ouder worden zal het misschien iets meer zijn Grrrr dat wachten altijd....
Hai hai, hoe is het hier? Ga ff bijlezen... Lafo, balen van de koortslip, ik hoop dat ie snel weer weg is, in ieder geval voor de bevalling! En Sinterklaas, we willen haar een driewieler geven en nog wat kleine dingetjes. Weet niet hoeveel dat gaat kosten, gaan binnenkort wel een keertje kijken. Femmigje, spannend met de kriebels! Tja, die beslissing moeten jullie zelf nemen.. Super dat Ramiro zo goed gegroeid is. Tearke, beterschap voor Jurre en Bjarne! En super foto. Aylin, hoop dat Aylin snel weer doorslaapt. Bri, super een goede echo.
@ Boni hoe is het met jou?? Zie nu pas dat je in februari bent uitgerekend!! Leuke maand om te bevallen 12-2-8 is Sam geboren!
@ sinterklaas... ik koop altijd veel te veel maar voor sam ben ik klaar, nu de kleinste nog... hier vandaag (lekker op tijd) mijn rooster gekregen en klopt dus weer niet. Lessen zijn op 4 dagen ingeroosterd, i.p.v. op 3..zoals we in juli mondeling hadden afgesproken.... Ik heb niet eens opvang op vrijdag. Laten ze me eerst op basis van de afspraak ouderschapsverlof opnemen en dan doen ze het weer fout... lekkere communicatie weer denk ik.
Ja ik heb nu iets van 80 euro uitgegeven en het is wel goed zo. Ze snappen er toch idd niet veel van. Maar vind het wel leuk om cadeautjes te kopen haha, oude tijden herleven! Pooh leuk he dat Little People, hier bijna alles al van omdat Amy 2 oudere nichtjes heeft waar ze alles van gekregen heeft. Vtech vind ik ook leuk speelgoed hebben!
Goeiemorgen! *Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* Hier was Sam o 5.15 klaarwakker. Bob ook maar meteen eten gegeven en nu zitten we beneden. Ik hoop dat dat morgen niet zo is als de klok verzet wordt want dan is het 4.15 Fijn weekend allemaal @ Marloes irritant is dat he met dat rooster altijd...:x @ Lafo jaaaaaaaaaaaaaa little people vind ik echt super!
pooh hier ook eentje die s nachts weer rodn spookt meschien dat ie aanvoelt dat het al rommelt en ik maandag ingeleid word als het niet te druk is.maar denk een sprongetje. breekt weer uit