hier eigenlijk nog geen idee wat we met sinterklaas geven.allesinds wat chocolade voor jurre.daar begaat hij een moord voor haha mss iets van kabouter plop,want daar is hij echt bezeten van sinds kort nog maar... voor bjarne denk ik nog niet heel veel.mss een kleinigheid en iets van kleertjes ofzo.wat moet je anders? en ik weet zo dat de grootouders en mijn zus weer gaan overdrijven dus houden wij het maar sober haha jurre begint te beteren.niet echt ziek geweest maar wel een ongelofelijke hoest en dat snotteren he. bjarne heeft ongelofelijk last van darmkrampen nog steeds...ik begrijp het niet.hij krijgt zijn voedingen uit dr brown flessen,hij krijgt collikind druppeltjes en digimel siroop plus dan nog de nutrilon omneo...(allemaal tegen krampen) wat kan ik nog meer doen???gisteren weer vier uur onophoudelijk gekrijst en constant scheetjes laten.ook geen kaka gedaan gisteren,pas deze morgen. sorry voor het geklaag maar vind het zo triestig voor hem dat hij steeds wat heeft.is het zijn maagje niet dan zijn het zijn darmpjes.en ist dat niet dan is het de spruw.... het mag ophouden denk ik zo
pfffff bij jullie was het wel heel vroeg.... ja, altijd die roosters... nu zou ik voor 2 lesuren op vrijdag moeten komen, terwijl ik 7 uren op mijn andere dagen leeg heb... Moet dus wel lukken lijkt me.
Tearke ik vind dat altijd zo moeilijk met die kleintjes als ze wat mankeren en je weet niet precies wat. Dat vind ik het moeilijke van baby's maakt je ook zo onzeker, maar je hebt er al alles aangedaan, wat moet je nog meer doen? Misschien toch eens aan de ha vragen of langs het cb? Pooh pffffff vroeg meid, maar weet er alles van helaas. Laatste 2 dagen gaat het weer wat beter, klopt het heeeeeel hard af! Boodschappen zijn binnen, nu lekker relaxen op de bank. Net een stuk vlaai op mmmmm was nog maar 5 kilo aangekomen dus mocht wel een stukje van mezelf haha (sorry pooh)
@ Vlaaien: Hoe laat waren alle kindjes nieuwe tijd wakker? Hier was Sam nieuwe tijd 5.30 wakker..valt gelukkig nog mee. Gisteren was het oude tijd 5.15 (komt door het doorkomen van zijn tanden. Normaal is hij rond 7 wakker... Fijne zondag allemaal!
Hier een drama nacht gehad, dat begon gisteravond al en is niet meer gestopt, ze bleef maar huilen. Had ze dus 39 graden koorts. Ben wel gesloopt en Amy is erg vrolijk ondanks dat ze bijna niet geslapen heeft en ziek is. Vandaag maar rustig aan doen!
Lafo, beterschap voor Amy! Hier was Jasmijn gewone tijd wakker, dus 7 uur oude tijd. We hebben haar tot 8 uur laten liggen (meestal ligt ze dan een beetje te kletsen en dommelt ze wat). Om 8 uur oude tijd haar opgehaald en lekker bij ons in bed wat tv gekeken (haha, zit ze echt op ons bed en wijst ze naar de tv: die! die!, dan moet ie aan). Ze heeft trouwens vanochtend heerlijk een pistoletje kaas opgepeuzeld als ontbijt. Was de eerste keer dat ze dat kreeg en de kaas er niet meteen vanaf at. Net nog bezoek gehad en nu even rustig aan. Pooh, met mij is alles prima! Alleen nu steeds meer last van maagzuur, dus ga maar weer wat minder koffie drinken. Gelukkig helpt een glas melk nog wel goed. Mama25, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren!
lafo; veel beterschap voor je meisje!! Pooh, hier was de oudste zo rond 8.45 wakker en de jongste iets daarna... (goede tijd) ... 2 grote slaapkoppen hier dus.
thnx boni @ hier gaat het ook goed, alleen ook last van maagzuur. Verder snel last van harde buiken. Wel minder dus. Verder alweer 23 weken, de tijd gaat echt snel! Volgende week word mijn kleine meisje alweer 1 jaar!! Waar blijft de tijd... @ Jaylinn was een uurtje later wakker, oude tijd. Dus viel erg mee. Ze heeft ook lekker doorgeslapen ondanks dat ze last van dr mondje heeft. Boventandje komt door, is al kleine opening in tandvlees zichtbaar. Fijne zondag allemaal
jee sophie super nieuws meid alweer zwanger ben kei jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk om je weer hier te vinden! gaby meid jeetje heb je een miskraam gehad of heb ik het mis? balen meis dikke knuffel ohw wat super de eerste dames terug van het eerste uur voel me weer helemaal kriebelen! ik had al zoeits van ik wil nog een baby maar nu jullie er voor gaan en zelfs al een zwangere word het helemaal errug!!!!!!!!!! pfff moet mannetje nog wel overtuigen maar dat wor eeen hele zware dobber meiden hij is nu helemaal klaar ermee en ja dan moet ik wel even om kletsen als het gebeurd dan wil ik zelf ook pas volgend jaar er voor gaan eerst even bij komen want eerlijk is eerlijk 3 kids is een heel groot verschil met 2 het huis is ineens vol en druk ineens handen te kort (maar natuurlijk klaag ik niet blijf lachen tot nummer 4 in de buik zit lol) leuk meiden dat jullie er weer zijn! alle felicitaties waren kei lief thanks allemaal!
ik wil ook wel op de lijst voor eind volgend jaar! zie de lijst ineens heb ik nog een jaar om manlief om te lullen ha ha
volgens mij gaan er meerdere deze week genieten van de laatste week verlof (waaronder ik) ik vind het wel een beetje spannend worden hoor. Ik heb onwijs veel zin om weer te werken mara nu het zo dichtbij is vind ik het ook wel weer spannend of ik het makkelijk kan om de kleintjes op tijd bij de opvang te hebben (oma's en kdv) eerst maar genieten van de allerlaatste week
Mama25 en Boni jakkes dat maagzuur, gelukkig heb ik er nu een stuk minder last van. Jullie gaan hard meiden alweer 23 en 25 weken, tsjonge.... Wat een slaapkoppies zeg allemaal, hier een Amy die niet zoveel wilde slapen ondanks dat ze ziek is. Ze ligt nu wel net op bed, ze heeft geen avondeten op, wel een tosti en veel gedronken, dus dat is wel fijn. Petra geniet van je laatste week verlof. Pooh moest jij ook al bijna beginnen en jij Marloes??
Hoi meiden, Heel erg bedankt voor jullie super lieve reacties We gaan komende week verhuizen (anders had het noooooit gepast hahaha), dus loeidruk hier. Hoop daarna snel wat vaker te kunnen reageren. Ben nu door alles beetje chaotisch xx Sophie