Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik hoop ook dat jullie snel legaal mee mogen kletsen.

Jikke: thanks voor de info. Wij doen dit ook heel bewust.

Lusie: heb je een afspraak gemaakt voor een echo?

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    thanks daniotjes ik hoop ook zo dat ik snel mee mag kletsen ook hier wor het alweer gezellig!

blondie jij bent al bijna uitgerekend spannend meid enne gezellig straks hoop dat je bekken snel weer een beetje opknapt en je weer lekker kan gaan wandelen achter de kinderwagen!

(ps Romy staat bij de baby van de maand willwn jullie please stemmen thanks!)

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik mag me ook hier melden!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    SAB!
    GEFELICITEERD!
    WAT GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF

5. lusie

lusie Lid

27 aug 2008
    76
    0
    0
    Ik ga morgen bellen voor een afspraak voor een echo. Probeer in mijn 8ste week een echo te regelen want wil graag het hartje zien kloppen, hope soooooo!

6. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ik ga dit topic blijven volgen!
    Ben net 4 weken terug bevallen en denk alweer aan de volgende hahahaha! Erg hé!
    Mijn man moet er eerst helemaal aan wennen, maar ik ben echt zo'n moeke! Zie nu alweer uit naar de volgende!
    Dus ik vind dit heel erg leuk! Ook dat jullie zo snel er weer bij zijn, wil ik eigenlijk ook wel, maar ben bang voor de reacties op werk etc..
    Nou groetjes en dames gefeliciteerd!

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He Pina: ook welkom en succes. Bij ons kriebelde het ook snel weer hoor. En nu in ronde 2 is het alweer raak. :D

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Hey pina! meld je gezellig aan bij

zwanger worden --> clubs --> net bevallen en weer de kriebels voor een baby

daar kletsen allemaal meiden met kriebeltjes, heel gezellig!

9. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Hier hetzelfde! ;)

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ha ha vannivi we doen lekker mee kletsen en hopelijk worden we dan zwanger he ga duimen want het word toch ineens allemaal spannend alle dames vertrekken naar de mei mama s hopelijk gaan we mee word wel eens tijd hoor pfff

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sab: gefeliciteerd :)

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    net bevallen, sja, net is relatief hè ;)

Sven was 5 maanden toen mams opnieuw zwanger werd, ik heb nog 21 weken te gaan :)

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dank je wel! :D

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    leuk ook zo weinig leeftijdsverschil straks!
    hoe gaat je zwangerschap tot nu toe? zwaar of niet met een kleintje erbij? valt het mee of tegen zegmaar? (dan weet ik wat ik kan verwachten ;) )

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sab: om eerlijk te zijn valt het mij tegen.
    Maar dat komt puur door de last die ik van mijn bekken heb.
    Qua zwangerschap heb ik niks te klagen.
    Maar als ik het overnieuw moest doen dan liet ik mijn bekken iets langer herstellen na de bevalling ;)

Nu, op het laatst kan ik niet eens meer voor mijn zoontje zorgen (dat is sinds een week zo) en dat vind ik wel heel erg.
    Heb nu continue hulptroepen hier rondlopen.

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vind het eigenlijk wel goed gaan, maar ben natuurlijk wel veel moe. mijn bekken werkt helaas niet mee, maar dat wisten we van de vorige keer. dat hebben we gewoon ingecalculeerd. het heeft z'n voordleen en z'n andelen. ik hoef niet met een dikke buik achter een net lopende peuter aan te hobbelen, maar moet hem wel tillen. sja, wat is handiger en wat valt er tegen?! denk dat er altijd voordelen zijn in elke situatie, net zoals er ook altijd wel iets minder handig is. een schoolgaand kindje kan bijv. ook weer onhandig zijn met een bv baby, voeden op verzoek kan dan niet altijd, omdat je er eentje meot halen of brengen.

nee hoor, gewoon niet te druk over maken en vaker de boel gewoon de boel laten. ons huis is lekker rommelig nu, en dat geeft niks, Sven en ik spelen wel elke dag samen en dat vind ik veel belangrijker.

ik vind het niet tegen of mee vallen, het was wel ongeveer wat ik er van verwachte. moet wel zeggen dat de zw.schap zelf véél meer aan me voorbij gaat. ik vergeet het soms helemaal! :)

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    het is hier best stil word tijd voor een beetje leven in de brouwerij en een paar nieuwe mama s erbij!
    hoop dat het deze maand vol gaat stromen en ik er ook bij mag komen rijm rijm

18. lusie

lusie Lid

27 aug 2008
    76
    0
    0
    Haaa Dames,

Ja ben ondertussen ook alweer 7 weken zwanger en het klopt het gaat ook een beetje langs je heen omdat ik ook natuurlijk druk ben met onze andere 2 dochters. Maar als ik er weer aan denk voel ik me zo intens gelukkig wow hoop zo dat alles goed gaat en er nog een kleine beeb gezond geboren wordt....We wachten af Vrijdag 26 sept. eerste echooooo!

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Klopt Lammetje, het is hier idd een beetje stil.

Lusie: veel succes he.

Hier gaat het verder prima. Af en toe een vlaag van misselijkheid en ben erg moe. Gaaaaaaaap, kan al wel vroeg slapen.

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    NOU FEMMIGJE IK HEB DE MAMA S DEZE KANT OP GESTUURD HOOR!
    met alle hcg tjes van jou moet het goed komen als iemand zich geroepen voeld om daar even te strooien nog dan houd ik me aanbevolen!

lusi het gaat ook snel bij jou he jeetje wat vliegt de tijd met jullie zwangere dames

Deel Deze Pagina