nou ga geloof ik alleen een pagina vol kletsen hierow saai hoor dames kom op klets gezellig met me mee!
Jaaaaaaaaaaaaaaa lammetje we hebben je super gemist! Leuk dat je er weer bent! We hebben vorige week een vakantie geboekt voor eind april naar gran canaria...ik heb er ook zoooooooooooo veel zin in. Hier verder alles goed alleen begint de vermoeidheid nu toe te slaan
Ha Lammetje, Je bent er weer Lekker zeg zo'n week zon! Voor ons gezellig dat je er weer bent En je vult de pagina's hahahaha Morgen post ik weer wat uitgebreider. Pooh op de valreep lees ik over jouw vakantieplannen. Wat een heerlijk vooruitzicht. xx Sophie
Dank je! Ik hoop wel dat het met mijn 29 weken buik dan gaat lukken, maar ik heb er super zin in! De voorpret is ook altijd heerlijk! Hoe istie bij jou! Nog maar een paar weekjes! Was sophie te vroeg/laat of op tijd? Succes met de laatste loodjes!
pooh leuk gran canaria waar ga je naar toe? ik ben er vorig jaar geweest heerlijk zonnetje en reuze gezellig 26 weken buik moet lukken neem wel een pet mee is wel verstandig met dikke buik in zonnetje kan snel teveel worden sophie ha ha klets ik zoveel dan dat jullie me zo gemist hebben ga er wel een beetje van blozen hoor....
He, Ben ik ff kort. Morgen wel ff wat langer. Lammetje: welcome back meid, gezellig. Je hebt vast een super vakantie gehad en dan nu weer in het koude kikkerlandje, brr. Danio was vandaag niet helemaal fit en ik was aan het werk. Gelukkig woon ik 2 min van m'n werk en paste m'n moeder op. Het gaat nu gelukkig weer iets beter. Marloes: gefeliciteerd met je 12 weken, mooi dat die mijlpaal ook weer gehaald is. Morgen ga ik op de rest reageren hoor, ben nu zo onwijs moe. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Lekker slapen en oant moarn.
@ Femmigje al een beetje kunnen rusten? Veel drukker met al een kleintje he @ Lammetje we gaan naar playa del ingles. We hebben een bungalowtje aan het zwembad Vanmorgen voor het eerst flink misselijk geweest...pfffffff mja we weten waar we het voor doen he
Pooh: ik ben echt onwijs moe, maar het is voor een goed doel he. Jij sterkte met de misselijkheid. Sophie: het duurt echt niet lang meer he, wauw. Me2: hoe gaat het nu met jou? Sab: en met jou? Nikita: en met jou?
Pooh, ja de 6 weken grens is gepasseerd en de kwaaltjes komen! Hier vwb kwaaltje ok. Ben alleen weer.... ziek, heftig verkouden, pijn in mijn hoofd....ik lijkt wel constant ziek terwijl ik tijdens de zwangerschap van JP NUL dagen ziek ben geweest.....
femmigje meid succes met je moeheid hopelijk is het snel over 2e trimester zou je je super moeten voelen! pooh misselijkheid bah he koppie op veel kleine beetjes eten en duimen dat de eerste 12 weken omvliegen! me 2 balen dat je zoveel ziek bent kun je er nu niet zo goed bij hebben met al een kleintje en een beeb in je buik veel beterschap meid!
Zegt mijn man ook steeds, ook omdat ik heel erg misselijk ben geweest de eerste 13 weken en bij ons zoontje niet....we zullen het over 2 weken weten
Spannend! Zou wel leuk zijn! Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht! Tweee jongens is leuk, maar een meisje en een jongen ook! Misschien is het wel een tweeling @ Femmigje ik vind dat zo knap dat je dat kunt volhouden met wachten tot na de bevalling voor het geslacht @ lammetje ik kijk zo uit naar de 28e! Jij hebt dan ook je echo toch he? Samen aftellen! Hier lekker moe. Verder alleen wel wat stress door mijn manisch depressieve vader waar ik al 5 jaar geen contact mee heb...hij is echt vervelend aan het doen Kan ik eigenlijk niet gebruiken nu mja...
Hallo allemaal, Sterkte met de kwaaltjes allemaal en dikke knuffels. Hier blijft het ook een komen en gaan. Ook flink verkouden, Sophie weer ziek geweest. De pijn in met name been en voet is soms niet te ****** maar goed. Hopelijk direct na bevalling over. Zo dat was mijn geklaag haha. Ongelooflijk heh hoe hard de tijd gaat! Pooh wat rot zeg die situatie met je vader sterkte ermee! En spannend/leuk de naderende echo's. Afgelopen maandag was ik bij gyn. vervolggesprek over bevalling. 31 december heb ik (als dan nog niet bevallen) een gesprek over evt. inleiding. Heb ook mijn bevallingsverslag van vorige bevalling opgevraagd. Een hoop bevestiging gekregen door verslag te lezen (met name niet functionerende klinisch vk lees je zo tussen de regels door naar mijn idee), voel me daar goed bij. Ze heeft ook nog snel een echo gemaakt, had ik niet verwacht dus erg leuk. Kleine doet het goed. Genoeg vruchtwater, gemiddelde groei en hoofdje naar beneden. Veel liefs, Sophie
pooh balen van die negatieve sfeer probeer je te concentreren op je beeb dan ga je vast stralen! me 2 ik was ook reuze misselijk bij mijn dochter en bij mijn zoon geen dag dus je weet het ga maar roze verf kopen ha ha sophie gaaf nog zon extra echo bofkont geniet ervan! hier hebben we definitief besloten dat het ons laatste kindje word is ook beter het is best druk zo en ik heb al zulke lieve kids dus het kan niet meer stuk!
JA Pooh, 2 jongens is leuk, maar ook een jongenen een meisje! Als het maar gezond is! Bij jou kan het idd nog een tweeling zijn! hahaha Ben je meteen klaar! Wat vreselijk naar van je vader zeg...kan je erinderdaad niet bijhebben dat soort dingen. gek he, dat als je zwanger bent kan je gewoon veel minder hebben volgens mij.... Sophie: fijn dat het gesprek weer goed was! leuke datum 31 december voor een inleiding echt vuurwerk en knallen! Jij dus ook steeds ziekjes.....Beterschap! Lammetje: spannend hoor weer de volgende echo! Nou wellicht is het dus ook een meid bij mij....we zullen zien, zoals ik al zei, dat het gezond is is voor ons het allerbelangrijkste! Jullie hebben van allebei 1 dus dit is extra spannend wat de laatste wordt he!
Sorry hier ook even een ego verhaal: Vanmorgen stond mijn vader in een manische bui aan de deur ( na 5 jaar geen contact)en stond maar te dreigen en agressief te zijn en mannetje heeft hem nog vast gehad (gelukkig geen klap uitgedeeld)...politie moeten bellen enz. Kzal er even wat minder zijn... Alles van vroeger komt weer boven..
vind het ook wel reuze spannend wat het word hoop op een meisje maar begin ook steeds meer vrede te krijgen met een jongetje word gewoon romy mijn verwen meid!