Tearke: sterkte met Bjarne...wat een ellende...die AB zal ook niet echt helpen bij krampjes...ik heb altijd heel erge last van mijn darmen/maag van Augmentin....dikke knuffel voor jullie....!!
Vanmiddag als ik weer wat meer tijd hebt dan kom ik volop reageren, wilde alleen even melden dat Amy weer beter is en mama gisteren van 19.30 tot 06.45 heeft kunnen slapen, meiden ik was echt helemaal kapot, kon niks meer zeggen, doen, alleen maar huilen en huilen, voelde me zo ellendig. Maar mijn batterij is weer opgeladen, dus vanmiddag wel weer even forumtijd! Alweer 37 weken!!! Ben het ook echt zat dus baby kom maar op!!
@ Lafo wat fijn dat je je even hebt kunnen opladen en dat Amy beter is!! Hier is Sam ziek. Vanmorgen 38,2, dus weet niet waar het vanmiddag naar toe zal gaan...hij hoest al wel een tijd en bob ook. Vrijdag hebben we een afspraak staan bij de huisarts..even kijken hoe het dan is...
Hey meiden Ik kom mij ook melden 12 Juli ben ik bevallen van Thijmen onze zoon via ivf-behandeling 20 sept laatste ongi gehad en had 5 dagen geleden ongi krampen maar ikwas ook errug benieuwd of dat ook niet me ei weer kon zijn Dik positief dus heb huilend me buurvrouw gebeld en die is voor mij ff naar de kv gegaan Heb 2 v 5 euro getest en 2 streepjes dus volgend eind juni misschien begin juli komt onze 2de Maar had idd niet het idee dat het zo snel ging maar nu dus een spontane zwangerschap en we zijn heel heel erg blij Liefs Tijgertje23
Femmigje hoe is het met Danio? Me2 wat een leuke kids heb jij Tearke haha jij dus echt geen kriebels meer, snap het wel. En je man ook niet? Jeetje wat zielig zeg voor Bjarne, wat een hoop medicijnen Echt zo sneu als die kleintjes ziek zijn... Beterschap en hoop dat Bjarne net als Jurre snel weer opknapt! Sophie ik ben in mijn leven al zoooo vaak verhuist, bah heb er echt een hekel aan, succes ermee! Moet je veel doen in je nieuwe huis? Boni daarom heb ik ook rolluiken genomen, lekker donker, zeker overdag scheelt het Maar vanmorgen was ze om 06.45 wakker en de dag ervoor om 06.00 dus we gaan alweer de goede kant op, het uurtje tijdsverschil gaan we wel weer inhalen! Het irritante nu is dat ze 's ochtends heel moe is en dat ze eerder naar bed wil... Sab ja ik mag nu officieel bevallen, word nu wel steeds spannender en de tijd begint nu wel te kruipen nu ik er helemaal klaar voor ben. Zo te lezen gaat het met jullie erg goed, brave kids, lekker druk bezig, heerlijk hoor, fijn dat alles zo goed gaat met jullie En een foutvoorgevoel heb ik ook 2xgehad Mama mooie buik hoor en succes met de voorbereidingen van je dochters eerste verjaardag Zoooo leuk Wat een schatje is Jaylinn, zo lief die 2 tandjes!! Pooh wat ga je goed meid, wat is je streefgewicht? Leuke foto weer van Sam Beterschap voor Sam, 1 voor 1 worden ze allemaal ziek geloof ik Tijgertje welkom hier en een superfelicitatie van mij, wat gaaf zeg dat je spontaan zwanger bent geworden
Hier terug naar oude gewicht van 57 37 weekjes lekker hoor dat je vanaf nu echt mag bevallen! @ Teigetje wat fijn een spontane zwangerschap! We zaten samen ook bij de julimama's! gefeliciteerd!
dacht misschien is het leuk om mijn hyvesadres hier neer te zetten, voor diegene die mijn vriendinnetje willen zijn! Judith Profile - hyves.nl
Lafo: heb je een uitnodiging via Hyves gestuurd om vrienden te worden Lekker dat je ene goed nachtje hebt gepakt! Kan me voorstellen dat je er klaar voor bent! Teigertje: van harte!! heerlijk zo'n verrassing! PooH: sterkte met Sam...inderdaad worden ze allemaal 1 voor 1 ziek volgens mij.... Zooo da's weinig 57 kilo! Heel veel succes!!
He he, Lafo: ik heb je toegevoegd op hyves. En al 37 weken, dat gaat snel ineens. Fijn dat Amy weer beter is. Pooh: knuf voor je mannetjes. Tijgertje: welkom hier. Heerlijk een spontane zwangerschap. Voel je je goed? Me2: en kriebelt het ook alweer bij jou? Danio is ook alweer helemaal opgeknapt. Heb afgelopen nacht helaas weer een nacht gehad als altijd. Gaaaaaaaaaaaaaap. Ondanks het slaapgebrek, zijn de kriebels toch sterk aanwezig. M'n zus komt straks ff langs, gezellig. Fijne dag allemaal.
Op verzoek! Bekijk bijlage 24392 En Sab, moest wel lachen om jouw voorgevoel van destijds, zat je toch echt helemaal fout! Mama25, mooie buikfoto en foto van je meisje! Geweldig die tandjes! Jeetje Pooh, wat ga je goed met afvallen! Knap hoor. En leuke foto's! Beterschap voor Sam. Me2, ook al zulke mooie foto's. Tearke, ik hoop dat Bjarne nu snel opknapt! Lafo, fijn dat Amy weer beter is! En heb je toegevoegd op hyves. Tijgertje, welkom hier! Geweldig dat het deze keer spontaan mocht lukken! Femmigje, jammer dat de goede nachten niet doorzetten...
jaaaaaaaaaa tijgertje, leuk dat je hier mee komt kletsen.. haha zit je weer met mij opgescheept mooie buik Boni!!!
tijgertje, gefeliciteerd! mooie buik, boni. die van mij is nog niet zo ver - maar ik ben ook nog niet zo ver als jij, ik haal je misschien nog wel in.
Boni: mooie buik! Heerlijk! Bri: jouw buik komt nog wel Jorntenfemmigje: balen van die gebroken nachten... Ja hier al veel kriebels maar ik moet sowieso van de gyn wachten totdat Fee 1 jaar i ivm keizersnee (anders mag ik niet eens normaal meer bevallen en dat was nu toch echt wle weer de bedoeling de volgende keer; ze zijn hier nogal streng in Zwitserland)....ook is het gewoon weg nog echt even goed nadenken hoe het dan allemaal moet als we een derde krijgen. Ik werk full time, welliswaar vanuit huis, maar moet ook nog wel eens reizen en wil pas minder gaan werken als de kids naar school gaan. Mijn man werkt ook full time. Hij doet wel heel erg veel hoor met de kids, maar ik denk dat we met een derde een extra paar handen nodig hebben dus moeten we zien hoe we dat gaan invullen......
Hey meiden, leuk zoveel nieuwe vriendinnetjes erbij! Femmigje knap hoor na zulke nachten nog steeds kriebels haha. Boni nice belly! Ik heb voor het eerst striae....ineens zitten die strepen d'r... Me2, Zwitserland?? Ik dacht jij woont in Nederland, of begrijp ik het nu helemaal verkeerd haha.
LAfo: nee woon in Zwitserland met mijn man en kids maar werk in NL (hier dus van thuis uit achter de compu) en in NL is mijn kantoor en moet daar dus wel eens zijn. Mijn kinderen zijn dus zeer ervaren reizigers Ik kan mijn werk niet doen in Zwitserland vandaar en wil toch niet apart van mijn man wonen Hij heeft hier een baan gekregen dus ik ging mee8) Anders waren die 2 smurfen ook nooit zo dicht op elkaar gekomen hahahahaa Ik kreeg bij JP ook opeens pas in week 38 striae...balen, is nog steeds niet helemaal goed gekomen....
Ok Me2 duidelijk verhaal, wist ik niet! Weten we dat ook weer haha. Wel mooi land Zwitserland! Maar ook duur!
zo zo dames wat een boel gekletst! effe kijken ja het is nu wel druk met 3 kids maar heb ook een verbouwing eropzitten sinds 1 dag klaar!weet niet meer wie het vroeg sorry enne femmigje gaan we samen eind 2010 goed oktober november zo ongeveer is wel leuk weer ongeveer tegelijk lopen! gaan er nog meer dames mee? sab leuk een buidelsling wil hem zo graag jammer dat je niet in de buurt woont had je hem voor mij kunnen naaien! wat een leuke fotos weer! sophie jij nog spam?