Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    De Mexicaanse griep kan als complicatie weeen opwekken, was gisteren op tv bij Netwerk hoorde ik.

Nou mijn BMI is ook vrij hoog, dat ze dat bij mij dan niet gedaan hebben.....maar het zal wel goed zijn.

Ben net thuis van de bios, ben naar de Storm geweest, erg indrukwekkend dus ook zeer triest :(

2. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    #4022 sab85, Oct 29, 2009
    Last edited: Oct 29, 2009
    mam25 wat heb je al een mooie buik en een heel mooi meisje! ik heb echt respect dat je het helemaal alleen doet, heeft Jaylinn ook geen contact meer met haar vader of dat wel?
    Hele fijn dag zondag, die 1e verjaardag is zooo bijzonder!:)
    heb je een beetje hulp van familie en vrienden?

pooh klopt idd dat er dan nog 1 rijtje kiezen bijkomt. daimy krijgt nu 3 hoektanden en was vannacht ieder kwartier wakker:( ze had er echt last van. ben benieuwd hoe het deze nacht zal gaan.
    wat zielig dat je mannen zo hoesten, hopelijk gaat het snel wat beter!
    en goed bezig zeg met afvallen!:$~
    wat een lieve spam van Sam zeg , hij straalt helemaal:)
    lees net dat sam koorts heeft, hoe gaat het nu ?

me2 wat een heerlijke kindjes heb je!:) volgens mij lijken ze wel op elkaar he? zie een beetje dezelfde gezichtsuitdrukking, zo lief!
    Fee dus ook al lekker aan de bijvoeding, wat gaat het hard he!

Femmigje hihi idd een pagina vol gelijk:) moest ook zoveel bijlezen;) zal wel even wat laatste creaties spammen zo:)
    zijn jij en hubbie er al uit wat een mooie tijd is voor een 3e?
    spannend weer he:)

Tearke jeetje ik had op een leuker bericht van jou gehoopt, wat rot dat bjarne er nu nog eens een luchtweginfectie bij heeft:( arm mannetje . hopelijk voelt hij zich snel beter, red je allemaal nog een beetje?

Lafo logisch dat het soms even teveel word, het is ook niet niets allemaal!ik hoop dat zusje zich snel laat zien, ik ben zo benieuwd! het is echt tijd voor een verse baby:D
    iedere dag meldplicht nu he;) heb je al een buddy?

Tijgertje welkom hier en wat super dat je nu spontaan zwanger bent geraakt, wat een wonder!bijzonder zeg , 2 kindjes zo kort op elkaar is zooo leuk!:) geniet van je zwangerschap!

Lafo ik zal je zo even toevoegen op hyves, leuk!

Femmigje balen van de nachten, breekt je wel op he? gelukkig staat het je kriebels niet in de weg:D heb je nog spam van je mooie mannen?

Boni ik zat er idd flink naast met mijn voorgevoel:D maar ik moet zeggen dat ik stiekem toch wel een beetje een voorkeur had voor een 2e meisje hoor, ik vind mezelf gewoon echt een meisjesmama en voor daimy leek het me ook zo leuk. ik was ook echt helemaal gelukkig na de echo. en nog steeds;)

Marloes loopt je webshopje nog goed? maak je nog nieuwe dingetjes?

Balen van je strepen lafo, zo op het laatst!
    ik heb aan Daimy een flinke zebraprint overgehouden;) bij Jenna geen nieuwe striemen gekregen maar dat was ook bijna onmogelijk:D
    ze worden nu wel lichter gelukkig.

Lafo wat leuk dat je vriendinnetjes hebt gemaakt via dit forum,
    ik heb er ook echt wat leuke vriendinnetjes aan overgehouden!
    :) hoe was de kraamvisite?

Zoals ik er nu over denk worden de meisjes hier niet geent tegen de mex. griep.
    ik heb begrepen dat er in december uitslagen komen van testen op het vaccin, die wil ik sowieso even afwachten. ik krijg wel een oproep omdat ik astma heb, maar ik neem hem ook niet.
    Er is gewoon nog te weinig over bekend, maar het blijft moeilijk, je weet gewoon niet wat het beste is, gewoon een beetje je gevoel volgen denk ik maar.

Marloes wat rot dat je rooster opeens niet doorgaat, hopelijk valt er maandag toch nog het eea te regelen.

mama25 en boni fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Nou hier gaat het nog steeds lekker, ondanks de erg korte nacht vannacht;) zit op mijn knalroze wolkje hier:D
    Jenna word ook met de dag wijzer en ik geniet er zo van allemaal.

hier nog een filmpje van mijn kleine zonnestraaltje
    YouTube - Jenna heeft de slappe lach 2

en 1 van mijn kleine talentje
    YouTube - Daimy's got talent!

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    de voetenzak van Jenna

4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    zussenkusjes:)

5. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  6. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  7. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    gehaakt mutsje van Jenna

8. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    en van grote zus

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    de zusjes vermaken elkaar wel

10. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    mijn grote prinses

11. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    en de kleine prinses

best wel weer veel geworden, en ik dacht nog wel ik hou me een keertje in:D

12. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen allemaal!

Sab mijn buddy van dit topic is Zuurtje maar heb er door de jaren heen velen verzameld haha.
    Ja leuk he, we hebben best een leuk groepje forumvriendinnetjes hier uit de regio, erg gezellig!
    Sommige zie ik zelfs 2x per maand andere ietsjes minder maar altijd weer leuk om elkaar eens in de zoveel tijd te zien!
    Het zijn echt fotomodelletjes jouw meiden!
    Ze blijven ook zo netjes zitten met die leuke kleurtjes aan, net alsof ze profs zijn haha.
    Ik zie op 1 van jouw foto's een groot rose kleed, hoe kom je daar aan?
    Is dat afwasbaar?

Het is KDV dag vandaag dus mama heeft lekker een dagje voor haar zelf!
    Deze keer ook geen afspraken gemaakt dus lekker luieren in huis!
    Ga wel enveloppen schrijven!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Marloes dat soort roostergedoe is zooooooooooooooo vervelend...is hier op school ook vaak zo. dan maak je afspraken, maar dan wordt er weer niet gecommuniceerd...grrr ik hoop dat je er uitkomt en dat het veranderd wordt!;)

@ Mama en boni wat fijn dat alles weer goed was bij de vk:)

@ Lafo lang geleden dat ik nog eens naar de film ben gegaan. maar toevallig volgende week gaan we naar this is it van michael jacksons:)

@ Sab wat ene super fotootjes en die gekaate muts is ook super! heb je die ook zelf gemaakt? Wat ben jij toch handig!! Ik zit hier ook echt op een blauwe wolk...alles gaat zo makkelijk en vanzelf...echt fijn (ik besef me ook dat het heel anders kan gaan en geniet er daardoor dubbel van)

Hier heeft Sam voor de derde dag sochtend 38,5 en gisteravond 39,5. Huisarts is gisteren vergeten te bellen. Ik zal dadelijk bellen of hij wel mee mag naar de praktijk, aangezien mannetje en bob een afspraak hebben vanmiddag bij de huisarts. maar mannetje voor longfunctie en bob bij huisarts, dus ik moet wel mee...
    Verder is sam wel vrolijk gelukkig en heeft hij vannacht wel goed geslapen!;)

14. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh Pooh ik dacht dat je gister langs was gegaan, succes vandaag met je mannen bij de ha!

15. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Lafo ik denk dat mn meisjes inmiddels wel gewend zijn aan de mamarazzi:D ze gaan er idd lief voor zitten altijd haha.
    Het kleed is idd heeel groot en het is van nylon, je kunt het gewoon met een doekje afdoen.Het is van kidzimpulz en dan de grootste. daimy heeft er al zo lang plezier van en tegenwoordig 'spelen' ze er samen:) zal wel ff het hele kleed spammen.

Pooh de mutsen en sjaals heeft iemand anders voor ze gehaakt hoor;) ik heb er echt het geduld niet voor:D hou het wel bij naaien;)
    Rot dat sam niet echt op lijkt te knappen, misschien een oorontsteking ofzo? gelukkig lijkt hij er geen last van te hebben? hopelijk valt het allemaal mee met de ziekenboeg, beterschap daar!

16. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    daimy vorig jaar:D

(in het echt glimt hij helemaal niet maar dat lijkt zo door de flits)

17. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    wat was ze hier nog mini he:$

18. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    zo ziet het speelparadijs er tegenwoordig uit:)

19. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Handig zeg die hekjes ook, hoe kom je daar aan?? haha wil alles weten hahaha.
    Willen ze ook binnen de hekjes blijven dan?

20. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    de deurtjes staan eigenlijk altijd open ;) maar als ik bijvoorbeeld even haar zusje in bad doe of boven de bedden verschoon of noem maar op, is het wel fijn dat ze niets overhoop kan halen en 'veilig' zit.
    als ze gaat spelen trekt ze hem vaak zelf achter zich dicht :D het is geloof ik niet echt een 'straf' om daar te zitten ;)
    En tegenwoordig speelt Jenna ook veel op het kleed, daar kan ze tenminste niet afrollen en als ik dan even in de keuken ben ofzo doe ik hem ook dicht zodat ik zeker weet dat daimy niet op haar zusje gaat zitten ofzo :D (ze is heel voorzichtig met haar maar gewoon voor de zekerheid)
    het is een systeem van babydan, je kunt het in alle vormen zetten , zomers ook buiten ;) erg handig.

Share This Page