na een hele tijd wenen vanaf twaalf a 1uur word hij rond zes zeven uur altijd kalm....(ik zit nu al te wachten tot hij van start gaat,erg he) kijk hoe lief...
de stemming van jurre deze week overdag alles ok,maar smorgens en snachts....(zo wisselen ze mekaar lekker af)
Goeiemiddag allemaal. Pooh, gelukkig is het geen mexicaanse griep. Ik hoop dat hij snel weer opknapt. Jij nog een fijne eerste werkdag vandaag! Lafo, veel plezier met je visite vandaag! Ben ook wel benieuwd naar of de tweede sneller komt of niet? Hier ook met 41w6d bevallen van Jasmijn... hoop dat deze eerder komt. Ben 7 februari uitgeteld en zelf de 14e jarig, vandaar... Pina, hier is de ks bij Jasmijn juist enorm meegevallen idd. Alleen achteraf het herstel viel wat tegen, maar we hadden een super kraamhulp. Het enige wat ik echt jammer vond was idd dat ik Jasmijn net na de bevalling maar heel even heb kunnen zien en daarna 1 uur op de uitslaapkamer lag... gelukkig was boniman wel bij haar. Had wel echt wat Me2 zegt, was blij dat ze er helemaal goed is uitgekomen, ze reageerde nl nogal heftig op de weeën en er is enorm snel doorgepakt. Tearke, ik hoop met je mee dat jullie vandaag terecht kunnen, dikke knuf! Leuke foto's trouwens! En wat is Jurre al een grote vent zo op die foto's! Me2, lekker dat alles zo goed gaat bij jullie! En tips voor kadootjes: hier gaan we voor Sinterklaas een driewieler kopen. Iets van Duplo is ook altijd leuk. Of een tafeltje met stoeltje om aan te spelen? Het idee van Sab is idd ook érg leuk.
morgen kwart na tien er was geen andere mogelijkheid,heel druk zeiden ze... voorlopig gaat alles ok,af en toe wat onrust bij bjarne maar nog geen geween
he me 2 dus jij wil er voor gaan over 5 maanden? leuk hoor meid super hoop dat ik je mag gaan volgen maar heb er steeds meer een hard hoofd in pff lief is zo anti 4e pina ik heb ook een pittige zoon en hoopte dat hij eroverheen zou groeiwn maar hij is inmiddels 7 en alleen maar pittiger gelukkig zijn mijn meisjes rustig en lief das zo fijn voor mama.... pooh gelukkig geem mex griep pfff even uitblazen. hoe was je eerste werkdag? hoop dat je het fijn hebt gehad en dat alles goed is gegaan thuis met je mannetjes!
Zo visite is weg pffff ben moe hoor...was vanmorgen 06.00 natuurlijk en begin nu een beetje in te kakken en heel me huis is een puinhoop haha. Amy ligt te tukken. Tearke vind dat ook zo schattig als ze met die kont omhoog liggen, je mannetjes lijken volgens mij wel veel op elkaar? Pooh hoe was je eerste werkdag en hoe gaat het met Sam?? Me2 ja dat is waar iedereen leeft nog haha, moet vast lukken.... Cadeautips ja alles van little people is leuk, driewieler is hier ook een hit, loopfiets.. Boni ik hoop dat deze eerder komt dan Jasmijn 41w6 is wel erg lang haha.
Tearke, fijn dat je in ieder geval morgen terecht kunt! Hier in Nl moet je soms echt langer wachten, dat valt in België dus enorm mee.
Lafo: mijn zoontje is nu 15 maanden. En ik moet bijna bevallen! Jeetje Me2; wil je zo snel ook weer voor de derde gaan? Nee dat heb ik nu niet! Ben straks heel blij met mijn twee kindjes,en zou heel graag als het kan over een x aantal jaar het laatste kindje willen.. Mijn man moet je nu helemaal niet spreken van een derde.. die denkt dat ie het straks wel welletjes vindt. Ik denk dat dit ook komt omdat we ze zo snel op elkaar hebben. Ik heb echt het gevoel dat ik al 2 jaar zwanger ben. Wil dolgraag mijn eigen lijf terug. Weet eigenlijk niet eens meer hoe dat voelt.. En ik ben de gemakkelijkste ook niet tijdens mijn zwangerschap hahaha! Dus het is voor hem wel genoeg. Maar ik heb altijd al gezegd drie kindjes en wil over een aantal jaar nog eens zien of het kriebelt.. Maar eerst nog niet hoor! Nee, ik ben even uitgeperst wat dat betreft!
Even snel dames, want ik ga nog even sporten....maar gelukkig ging het super vandaag! Vanaf vanochtend geen koorts meer en goed gegeten!! Jippie hij is eindelijk na 5 dagen 39-39,5 koorts aan de beterende hand! Wat een verschil! Super lief dat jullie het allemaal blijven vragen! Wat zou ik zonder jullie moeten Me2 idd wel lekker hoor zo'n dagje jezelf terug zijn...twas heel leuk op het werk! Goed bevallen dus en thuis ook alles goed gegaan! Toen ik thuis kwam stond het eten lekker op tafel! Fijne avond xxxxxxxx
hallo, hallo, hallo, hier even een berichtje van een vermoeide mama na haar eerste dag werken. Het was heerlijk om met iedereen bij te praten en weer lekker aan de slag te zijn maar wel wennen hoor. Ik heb toch 2 keer gekolft, wat ik helemaal niet van plan was, omdat afgekolfde melk een stuk beter gaat bij Suze en ik haar dus maar eerst goed laat wennen aan het drinken uit de fles met bv en daarna overstap op flesvoeding. Ze was net wel een klein beetje onrustig maar dat mag best na zo een allereerste dag van je leventje de hele dag niet bij je mama zijn. Andy is net ziek geworden dus die ligt ook op bed en ik ga even met de voeten omhoog waar ik onwijs veel behoefte aan heb ik hoop dat het met de andere die vandaag moesten beginnen ook goed is gegaan
Hé Zuurtje, fijn dat je weer medicijnen mag gebruiken. Zag wel op je FF-kaartje dat je temp mooi hoog blijft.. nog ff afwachten.. spannend! Pooh, super dat het zo goed ging vandaag! Petra, ook al een goede eerste werkdag.. lekker.
ik heb nu 2 maanden stiekem clomid genomen omdat ik geen zin had ik cyclussen van meer dan 2.5 maand ik wil verder, en nu ben ik alweer een stapje verder in de goede richting
Zuurtje succes Pina hier hetzelfde gevoel, ben er straks echt klaar mee. Mijn oude lijf heb ik al afscheid van genomen, die komt nooit meer terug en heb niet zoveel discipline als Pooh dat ik ga sporten en flink afvallen maar wil het wel. Ik weeg nu rond de 100 en wil terug naar 79, maar die striemen op mijn buik gaan niet meer weg.... Maar we hebben er weer wat moois voor terug en daar doen we het voor! Mijn dochter is nu 17 maanden dus straks ongeveer 18 maanden tussen, jij dus net wat minder verschil. Pooh wat fijn zeg om zulk goed nieuws te horen! En een leuke eerste werkdag wat wil je nog meer! Trusten!
Tearke lieve spam en heel veel succes morgen, hopelijk kunnen ze iets voor je manneke doen! Boni leuk een driewieler voor Jasmijn, hier ook een groot succes! Lammetje ik denk echt dat je jij je hubbie nog wel overhaald hoor gewoon effe volhouden Pina lang geleden! voor jou komt het idd heel dichtbij, heel veel succes straks! Pooh wat een opluchting dat Sam nu eindelijk opknapt! ik zou me ook echt zorgen maken als ze zo lang koorts hebben, hopelijk is Sam snel weer de oude! En heerlijk dat je 1e dagje werken zo meeviel! zal vast wel even raar zijn weer, maar als thuis met de kindjes alles goed gaat scheelt dat al enorm natuurlijk en eten wat klaarstaat is ook niet verkeerd Je hebt het vast al eens verteld, maar hoeveel dagen werk je ook alweer? Petra fijn dat bij jou alles goed en dat ook jou 1e dag werken goed is verlopen! en beterschap voor andy! zuurtje succes, ik hoop dat je snel zwanger bent want het is echt jou beurt! Boni hoe gaat het met jou? je gaat alweer een beetje richting de 30 weken, wow wat gaat dat hard! Lafo voor jou word het wel heel spannend nu he, alweer bijna 38 weken! HIer ook een hoop striemen maar het is het zo waard Ik ben zooo benieuwd naar je kleine meisje, hopelijk laat ze je niet te lang wachten. Daimy kwam met 42 weken en 1 dag en Jenna met precies 41 weken, wel iets eerder dus, hoop het voor jou ook Ik heb al lang niets van nikita gelezen, gaat alles goed daar nicky?? HIer verder weinig te melden, hier gaat alles nog steeds heel lekker Jenna eet drinkt slaapt goed en lacht ontzettend veel en Daimy is nog steeds een superlieve en trotse grote zus. Daimy heeft wel wat slechte nachten gehad maar gisteren kwam ik erachter dat ze heel erg bang is in het donker, zodra het licht uit gaat begint het. dus het licht aangelaten en ze heeft heerlijk geslapen, nu vanavond ook weer zonder protest. Gek dat ze daar van de 1 op de andere dag last van heeft, maar ik ben al blij dat ik weet wat het is nu dan maar even het licht aan!
Dames, dank voor de tips voor ene cadeau! een driewieler heeft hij al een tijd en is een grote hit! Ik denk dat het idd iets van Little People wordt! Hij heeft vorig jaar van mijn ouders de schoolbus gekregen van Fisher Price met Little People en daar speelt hij graag mee! Sab: dank voor de link! Is idd heel mooie prijs! Tearke: succes vandaag bij de kinderarts! Wat een schattige foto's! Ja met die komt omhoog is te cute! Lammetje: eerst maar eens kijken of manlief over 5 maanden ook al weer wil...hij vindt het nu al best druk hahahaha MAar we gebruiken aleen maar condomms en daar heeft mijn man een hekel aan dus.... Pina: bij ons ook 15 maanden verschil...ik ben al 2,5 jaar niet meer ongi geweest Borstvoeding is nu zo goed als afgebouwd dus zal binnenkort wel weer komen.....Over 5 maanden is Fee en jaar en als we er dan weer voor zouden gaan is Fee wrs rond 2 jaar als de baby komt. Dat vind ik net wat minder heftig dan tussen deze twee. Ik ben ook niet de gemakkelijkste tijdens mijn zwangerschap dus manlief wil denk ik nog wel iets langer wachten hahahaha Pooh: klinkt goed! Wat fijn dat Sam aan de beterende hand is!!! Petrar: jij ook dus een goede eerste dag! JA wennen he dat zo'n kleintje opeens niet de hele dag mama bij zich heeft! Ik kolfde ook 2x per dag op mijn werk, want bij Fee ging de afgekolfde melk er ook beter in dan bij JP! NU is ze deze week 7 maanden dus mama is gestopt met kolven en we zijn nu bijna helemaal over op fv. Zuurtje: fijn joh!! Moet nu toch echt gaan lukken!!! Sab: wat je zegt...dan maar het licht aanlaten!!! Fijn dat het allemaal lekker loopt! Lafo: tsja die striemen...bij JP kreeg ik ze opeens pas in week 37 ...toen natuurlijk vrij snel Fee er achter aan dus is bij mij ook echt niets emer aan te doen...Mijn lichaam ziet er niet uit en ben ook na 2,5 jaar zwangeren, borstvoeding ed 15-20 kilo te zwaar...ik ben nu al bezig met opletten met eten en beweging moet daar nog bijkomen! Ik wil ook weer wat meer mijn eigen lijf terug! (voordat we an een volgende beginnen hahahaha)
net terug van de kinderarts... we moeten vanaf vandaag stoppen met alle medicatie en hem nu enkel de novalac ac melk verder geven.dus geen zantac,geen druppels en geen siroop tegen krampen.ze wist ook dat dit wss zes zware dagen worden.maandag moet hij opgenomen worden in het ziekenhuis en moet hij een ph-metrie ondergaan.(pfff zit weer te janken nu...) ph-metrie is dat ze met een sonde via zijn neusje naar zijn maagje gaan,die sonde word vastgekleefd dat hij er geen last van heeft.zo word de zuurtegraad in zijn maagje en slokdarm gemeten en word er gemeten hoeveel keer zijn melk terug omhoog komt.het kan evengoed zijn zegt ze dat hij geen reflux heeft en dan moeten ze verdere onderzoeken doen.als er uitkomt dat hij idd reflux heeft,wss zware reflux gezien het vele wenen ondanks de zantac) mag hij dinsdagavond naar huis. de dosis zantac dat hij krijgt vind ze zelf teveel voor zijn gewicht en leeftijd maar de dokter schreef het zo voor en jurre kreeg het toen ook zo(twee keer een koffielepel per dag) ik hoop nu stiekem dat hij gewoon reageerde op de te grote hoeveelheid zantac....en dat hij nu minder weent.gisteren had hij allesinds een betere dag,hij weende maar een uurtje.als hij de komende dagen merkelijk minder gaat wenen laten we het onderzoek natuurlijk niet doorgaan.het is niet nodig hem te ambeteren met zo een onderzoek als hij zich beter voelt he. allemaal duimen dus,het worden zenuwslopende dagen voor me,melkmuil dat ik ben haha