Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Tearke: he wat naar nu die opname.....ik hoop echt dat hij gewoon reageerde op de zantac of door de combinatie van alles...ik duim voor jullie!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai, goeienavond!

Sab, hier gaat alles goed. Van het weekend dus meer last van maagzuur, maar nu gaat het wel weer goed. Op werkdagen eet ik ook altijd mijn boterhammen wat meer verspreid over de dag, dat helpt wel. En idd, het schiet echt behoorlijk op.

Tearke, hoop dat Bjarne nu snel beter in zijn vel zit en dat ze iets voor hem kunnen doen in het ziekenhuis. Dikke knuf!

Verder hier lekkere werkdag gehad. Heb ondertussen ook nog even mijn telefoon-abo verlengd en krijg een nieuw toestel, de Samsung Jet (Booky, heb jij die ook niet). Leuk leuk, kan me er nu al op verheugen. En deze heeft ook nog eens een betere camera dan die ik nu heb. Maak nog regelmatig foto's met de mobiel dus dat vond ik wel belangrijk.
    Verder alles prima hier, merk dat Jasmijn nu echt weer steeds meer kan. Zo kan ze opeens heel goed puzzelen en gaat ze zelf op haar loopfiets zitten en "fietsen". Erg leuk om te zien!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Tearke ach jeetje naar het ziekenhuis, snap dat je daar bij die gedachte alleen al om moet huilen, ik hoop echt dat ze Bjarne kunnen helpen, tis voor een goed doel moet je maar denken *hug*

Me2 little people is ook echt hartstikke leuk en blijft ook goed, ik heb hier nog staan wat van me nichten geweest is van 8 jaar geleden en alles ziet er nog mooi uit!
    Onverwoestbaar!

Boni leuk dat Jasmijn met sprongen vooruit gaat, hier vind mevrouw puzzelen helemaal niets nog....ongeduldig he.
    Ze kan ook nog niet bij haar trappers van haar driewieler helaas.
    De nieuwe woordjes daarintegen vliegen hier om me oren de laatste tijd!

Sab fijn dat je weet waarom ze bang is, hier word Amy altijd wakker als ik het licht aandoe van de overloop dus dat doen we maar niet meer haha

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Eeeccccccccccccccchhhhhhhhhhoooooooooooo

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    wat zeg je lafo??

ik durf het bijna niet te zeggen(en dromen) maar bjarne heeft vandaag maar tien minuutjes geweend!!!
    maar we wachten nog gewoon af hoor,ik ben nog niet overenthousiast
    morgen een afspraak bij de dokter met jurre...nu heeft die te weede dag op rij smorgens al 39.5graden koorts.hij is niet ziek en speelt en eet goed....raar
    laten we maar direkt onderzoeken.geen zin om nog lang met zieke en koortserige kindjes te zitten.het mag gaan ophouden nu.we hebben het gehad voor de rest van het jaar haha

sab wat goed dat je hebt gevonden waarvoor daimy bang is.begint dat niet vroeg zo bij daimy?jurre heeft precies nog nergens bang van!haha

lafo hoe vordert het daar bij jou??

vanaf nu probeer ik terug meer mee te schrijven,nu heb ik weer wat meer energie en tijd(hopelijk heb ik er nu niet om gevraagd dat het opnieuw begint :) )

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Tearke..mijn zoon had eergister opeens 40 graden koorts..
    Ook niet heel lamlendig at goed, speelde goed.
    Nu de derde dag nog 37.4...toch een virusje denk ik.

Weet nog een kindje die dit net heeft gehad...

Beterschap daar!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Succes met de zieke kindjes!

Tearke: hoe gaat het vandaag met Bjarne?

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    zuurtje spannend meid ga voor je duimen!

me 2 heb hetzelfde met mannetje geen condoom fan en ja mama geen anticonceptie dus een ongeluk zit in een klein hoekje lol
    veel hete sex dan vergeet hij de rest! ha ha

pooh gelukkig beetje beterende hand thuis pff mocht ook wel he..

tearke dikke knuf

jeetje wat een zieke allemaal..

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    sab HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    beco of mei tai?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoihoi

Jeetje wat een zieke zeg!! Het heerst zeker. Hier ook een ziek meisje, en last van doorkomende tandjes. Ze heeft verhoging, is verkouden en heeft snot oogjes, echt zielig. Verder erg hangerig, maar ook weer heel vrolijk.
    De kleine man is weer erg bewegelijk. Gister is vk nog even geweest ivm roze afscheiding en buikpijn, maar gelukkig was alles goed.
    Hoe is het verder met iedereen?

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0

absoluut een beco:) die is heel erg fijn in gebruik en ze kunnen er tot 25 kilo in, dus je kunt Romy er dan ook nog goed in dragen als je wilt.
    groot voordeel is dat je je kindje eerst op je buik erin kunt zetten en hem dan net als een rugzak door kunt schuiven naar je rug zegmaar doordat ze er 'vast' inzitten, bij een mei tai of doek leg je je kindje eerst 'los' op je rug en dat is toch wat lastiger. en je kunt hem ook makkelijk met kind en al aan je man bijvoorbeeld doorgeven als je even wilt wisselen.
    nog een voordeel is dat hij erg manvriendelijk is:D het is een soort 'draagzak' maar dan ergonomisch!:)

en nee, ik heb geen aandelen:D welke beco vind je leuk? ik heb de carnival!

ik ga nu even eten en ik kom zo weer verder lezen;)

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ja dezelfde als jij natuurlijk!
    kleur is zoooo leuk maar zag wel op de site van .... weet niet meer dat heel veel mensen die hebben blozekriekske geloof ik???
    heb je nog een tip voor een goedkope site?

vind jou girasol lila ook helemaaaaaal geweldig ohw ohw ohw wil ze allebei!!!!!!!!
    verslaafd aan jou toppic
    heb inmiddels alle jaha alle blz gelezen die jullie geschreven hebben (2 middagen mee zoet geweest lol)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Alle zieke kinderen beterschap!

Mama25 hier ook doorkomende kiezen (laatste 4) en vieze luiers en luieruitslag....
    Ze heeft ook lekker rode konen...

Wat wel handig is dat ze tegenwoordig poeppoep zegt als ze een poepluier heeft, misschien een stapje naar zindelijkheid als ik d'r zover kan krijgen dat ze het ervoor zegt haha.

Morgen weer naar de gyn, zal nu wel iedere week moeten.
    Heb ook een oproep voor de mex griep prik, maar ga het voor mezelf toch niet doen denk ik, maar heb wel wat vraagjes aan de gyn.

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    wat is dan het voordeel van de beco of nadeel van de mei tay sab?
    vind de mei tai er iets liever uitzien (lees minder rugzakkerig)
    heb ook last van mijn rug dus wil ook graag weten wat makkelijker dragen is minder zwaar dus..
    sorry kan niet kiezen jammer dat er niet een winkel is waar je kan proef draaien!

thanks voor je hulp!!!!!

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Even een teken van leven hier....alles gelezen geen puf om te reageren!
    Morgen ben ik er meer!

Iedereen beter hier!;)

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen , ga een film kijken met sabman:)
    maar lammetje ik heb zelf geen mei tai , dan zou ik eerder voor een geweven doek gaan, daar kun je dan weer net iets meer mee zegmaar. En Lilia was mijn 1e en favoriete doek:D

als je je kindje in een mei tai op je rug wil doen, moet je haar dus eerst 'los' op je rug leggen(zelfde met een doek) , en dan de mei tai eromheen knopen. Kan op zich prima, vergt wel wat oefening en sabman begint er niet aan, die vind dat eng;) bij de beco kun je je kindje van tevoren in de drager vastzetten, en hem daarna dan omdoen;) is gewoon net wat sneller en simpeler, maar het draagt allebei heel fijn .(doek en beco) Daimy zit echt heerlijk in de beco:) (maar in een doek ook:D)

moeilijk he kiezen? ik twijfelde ook zo , maarja nu heb ik van alles wat:D

mijn beco komt idd van blozekriekske, beco heeft een 'regel' dat ze niet mogen verzenden naar een ander land waar een eigen verkooppunt zit . in engeland zijn ze wel iets goedkoper maar die mogen dus officieel niet naar nederland verzenden om dat hier blozekriekske ze verkoopt.
    en met garantie enzo vond ik het toch wel fijn om hem uit nederland te hebben, hij is tenslotte niet heel goedkoop;)
    succes en ik ben benieuwd wat je kiest!

morgen meer, sorry dames:) ik zie dat je buik nog gevuld is Lafo , spannend!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja helaas wel Sab, begin nu wel lichtelijk ongeduldig te worden, pffffffffffffffffffffff
    Morgen naar de gyn, ik ga maar alvast zeuren dat ik het erg zat ben haha.

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    thanks sab!
    kom je overal tegen met verschillende namen bij den v meisjesmama en bij lily balou enz enz leuk hoor
    van je heeeeeele voorraad wat gebruik je het meeste?
    vind de miami mooi van eeeh weet ik niet en girasol lila
    maar ik kijk alleen naar kleur heb geen idee alle verschillen als er nu eens een lijst was verschil voors en tegens als beginnende draagmam zie je door de doeken het bos niet meer
    dan moet je gewoon alles kopen en proberen...

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    lafo koppie op meid we willen snel muisjes hoor!!!!
    ga voor je duimen dat je snel je knuffeltje hebt!

pooh meid wat fijn iedereen weer beter hoeraaaaaaaaaaaa!

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    je hebt pb lammetje ;)

als je voor een doek gaat, daar zit niet zo heel veel verschil in, girasols, didymos en hoppediz zijn allemaal fijne doeken, wat dat betreft moet je gewoon kiezen welke je het mooiste vind!

en een beco is natuurlijk weer heel anders, eigenlijk niet te vergelijken ;) het meeste gebruik ik mijn buidelsling voor korte stukjes en even snel, en een dagje weg gaat er altijd een doek en beco mee, dus aan mij heb je niet veel :D

Lafo ik hoop dat zusje zich snel laat zien!!

Deel Deze Pagina