Thanks meiden! Pooh wat fijn dat iedereen weer beter is! Hier net terugvan controle, alle klachten op tafel gegooid (benauwdheid etc) maar alles was goed (hart, longen, benen) Hij dacht misschien aan een bloedprop maar waarschijnlijk hoort het allemaal bij het zat worden syndroom zeg maar haha. Ben wel blij dat alles goed is ook met de beeb. Wel een verhoogde bloeddruk, voor het eerst van me leven maar nog niet ernstig. Mex griep ik heb dus een oproep gekregen en tegen alle verwachtingen in (ik ben en blijf een twijfelkont) ga ik 'm toch halen volgende week, volgens de gyn ook omdat ik de eerste keer natuurlijk heel veel bloed ben verloren en daardoor na de bevalling ook extra vatbaar ben dus ben ik dan toch maar overstag gegaan, je weet toch niet waar je goed aan doet...
even vlug!als alles zo voortgaat word de ph-metri maandag afgeblazen!!!wooohoooooooooow we hebben een hele nieuwe kleine zoon...supergelukkig nu vanavondmeer,ik word verwacht om te gaan shoppen
He dames, Ben ik ook weer eens. Lafo: sterkte met de laatste loodjes. Andere zwangeren: geniet nog maar lekker. Tearke: fijn dat het weer beter gaat. Pooh: bij jullie ook weer alles oke? Sorry, heb niet alles terugglezen. Was druk met werk en Ramiro was niet helemaal fit. Tandje 7 is inmiddels door bij hem, dus dat was waarschijnlijk de reden dat hij niet helemaal fit was. Afgelopen 2 nachten drama. Worden de jongens om de beurt wakker en Danio wilde eerst niet meer slapen. Ik heb liever dat ze tegelijk komen, maar ja. (nou ja, liever helemaal niet natuurlijk) Ben er drie keer uit geweest en m'n man ook nog 2 keer. Best vermoeiend om dan weer aan het werk te gaan de volgende dag. Gelukkig had ik vandaag groep 4 en ben dus alleen 's ochtends aan het werk geweest. Verder is hier alles oke. Ik zal zo weer spammen.
even een teken van leven van mijn kant. Het gaat hartstikke goed hierzo maar ik moet wel weer even wennen aan het werkende bestaan, zeker 's morgens is het toch wel een hele aktiviteit om de beide dametjes op tijd op de goede plek te hebben. Verder zijn we alleen maar aan het genieten van ze Roos word echt al een meisje en Suze is zo vreselijk zoet, we boffen maar
Leuke foto's Petra. Wij hebben trouwens iemand van het gastouderbureau bij ons thuis. We kenden haar al van de kerk, dus dat scheelt. Wel lekker dat wij 's morgens rustig aan kunnen doen. Tip voor andere mama's?
sorry sab dat van pb lukt niet meer sorry sorry......... staat vast volgens mij? even over de doeken want daar zit best prijsverschil in als je een girasol en didymos vergelijkt jij zegt er is geen verschil kwa dragen mar waar zit het hem in dan? ben blond en weet het echt even niet meer...... de lilia vind ik ook super en nu kwam ik gister de miami tegen en jou beco vind ik leuk als beco en mei tay wat dat betreft hebben we dezelfde kleur smaak! woonde je maar dichtbij kon ik even komen passen meten en kijken bij jou
Leuke foto's meiden! Net de brief binnen van de ha, dinsdag is de inenting. Toch wel een beetje spannend...
Sab, gave avatar en banner heb je! Hahaha. Kan wel weer zien van welke site mama fan is Lafo, gelukkig was alles goed bij de controle. Tearke, joepie wat een goed nieuws over Bjarne! Hoop dat jullie nu een rustige tijd met hem tegemoet gaan. Femmigje, leuke foto's. Hoop dat je vannacht een betere nacht hebt gehad. Petra, ook al zo'n leuke foto. Geweldig om te zien, die twee meisjes bij elkaar. Ga het hier vandaag rustig aan doen, drukke week achter de rug en dat merk ik wel vandaag. Dus tot later!
sab ben aangestoken met jou klik vinger virus heb geklikerdeklikt! carnival beco! ben zooooo waanzinnig blij kan niet wachten tot hij er is! boni doe maar lekker rustig aan beetje bijtanken dit weekend nog paar weekjes en dan heb je verlof heerlijk!
zo heb eindelijk weer even een beetje tijd! Pooh hoe is eerste weekje werken bevallen? zeker wel wennen? Lafo: Fijn dat alles goed was met de beeb! ennuh meldplicht! Lammetje, geeft niet hoor wat gaaf dat je toch voor de Beco bent gegaan! krijg je vast geen spijt van! wel spammen he als hij er is! Tearke wat super dat het zo goed gaat nu met Bjarne, dan had hij waarschijnlijk toch last van alles wat hij kreeg? zantac enzo? Femmigje, WOW 7 tanden al! wat bizar zeg, Jenna heeft nog een kaal mondje Zal hij idd wel last van hebben als ze zo achter elkaar doorkomen. Vervelend die gebroken nachten zeg, hopelijk slapen ze gauw weer door! En wat een lieve foto's allemaal van je jongens weer! Petra leuke foto's! Boni dank je hihi heb maar even wat sencuur erover gezet anders maak ik wel veel reclame he Doe maar lekker rustig aan, fijn weekend! hihi die lammetje het klikvirus ik zit tegenwoordig met vol gewicht op mijn klikvinger als het om doeken gaat, ik heb er nog 'maar' 3 nu Hier gaat alles goed, zo even lekker nog de stad in!
nou sab die girasol lilia staat nog op mijn verlanglijst maar denk dat die dik is he? heb alleen nog wel een plekje in de kast voor een dunne doek voor in de zomer las dat de hoppedis warm zit nog tips? heb jij toevallig een knoopboekje met instructies over? kan ik eerst een beetje oefenen met mijn slen en dan als het weer mag over een tijd in de zomer een zomerdoek aanschaffen! klikkerdeklik
ik heb eens zitten zoeken op beco en wat blijkt ik heb er al jaren een thuis zelfs zoontje van 4 ging er graag in tijdens zwangerschap van dochtertje ik zat in de rolstoel toen omdat ik niet mocht en kon lopen dus ging hij erin bij papa tegen de buik die zo de rolstoel voortduwde heel handig dat ding
Lammetje: ik vind Lilia niet heel dik, ze is vooral heerlijk zacht! er zijn wel speciale dunne zomerdoeken, maar als het echt warm is draag ik toch niet, want zon kindje tegen je lijf geplakt is al gauw warm , hoe dun of dik je doek ook is je kunt bij warm weer beter je beco gebruiken dan, dan heb je niet al die lagen stof om je heen. ik zou dus gewoon een doek kiezen die je het mooiste vind en niet omdat hij dik of dun is. ze zeggen vaak dat hoppediz wat dikker is maar miami vind ik niet heel dik hoor! ik zal eens kijken voor een knoopboekje maar ik ben bang dat ik ze allemaal heb weggegooid! je kunt wel op youtube hele handige filmpjes bekijken waar het 1 voor 1 voor word uitgelegd en voorgedaan
weet ik sab maar mijn computer staat boven en voor ik beneden ben ben ik alles al weer vergeten dom dom en het gaat soms ook te snel want ja een pop kun je lekker mee slingeren je kindje niet ha ha ja een doek staat nog op mijn lijstje maar eerst genieten van de beco! zuurtje ook al een draag mama waarom ni niet meer??? niet in de kast doen lekker gebruiken meid!