lammetje ik kan dat niet lang dragen met mijn afwijking in de rug (en kindjes worden voor mij nu zo te zwaar. mannetje kan het altijd nog en doet het soms ook nog) zowel doek , beco als andere draagzakken niet beco ligt ook in de auto trouwens samen met de quinny zapp andere buggy's staan thuis , zo hebben we er overal wel eentje en is altijd wel handig
Hi meiden, Ten eerste Sophie gefeliciteerd! We waren dus saampjes weer zwanger geweest als ik geen vmk had gehad. Jammer 3 keer saampjes is wel heel speciaal haha. Lammetje ook weer kriebels zag ik haha. Je man er een beetje intuinen... succes ermee Wat een hoop berichten en zieke kindjes. Onze kleine is na zijn zware operatie vorige week ook opgenomen in het ziekenhuis (boven de 40.5 - en was apatisch). Na een week medicijnen lijkt hij er weer boven op. Dubbele oorontstekking waar hij aan geopereerd is. Vandaag weer naar de KNO - arts om te kijken of alles ok is en de aansluiting van zijn implantaten volgende week door mag gaan. Ik hoop het wel. Ik zit te wachten op mijn cycles dus geen banner. Niets meer gebeurd naar de zwangerschap die niet door heeft gezet. Ben er ook niet zo mee bezig ... eerst alle aandacht maar naar onze kleine vent. Zag zoveel mooie foto's van jullie kleintjes. Ik mag niet achterblijven en hierbij een foto van mijn kanjers. http://3.bp.blogspot.com/_s6jj7Ihp1a8/StBtCojGWuI/AAAAAAAAB00/kQktDZPiPws/s400/bro%27s.jpg Zal vanaf nu weer vaker langskomen. Was te druk met de kleine voor, tijdens en na de operatie. Er komen zulke spannende tijden aan voor hem. Ga zo even verder doorlezen. Zag dat er elk moment weer een baby geboren kan worden. kan niet wachten om de foto's te zien. Liefs, Gaby
Pregnant jeetje wat heftig allemaal zeg die operaties etc, nu alles weer wat beter? Logisch dat je even geen tijd hebt om te reageren! Sterkte ermee, toch geen blijvende schade? Elk moment, nou zo voelt het niet helaas, pfffff weinig gerommel hier en als ik wat voel dan heel even en dan ebt dat gevoel weer weg. Woensdag nog max 2 weken, we tellen af....
Pregnantlady: begrijpelijk datje nu niet zo bezig ben tmet zwanger worden ed. heftig die operatie voor je kleintje...hopelijk gaat het nu la beter! Hoop dat het ook goed was bij KNO arts vandaag! wate en schattige foto! waarom krijgt hij eigenlijk (nu al) implantaten? Lafo: kan zomaar zo gebeurd zijn! Bij mijn zoon ook NUL gerommel vooraf en opeens begon het en binnen een uur een weeenstorm.....Wat je zegt in eider geval nu nog bijna max 2 weken...Gek idee he dat je over iets meer dan 2 weken zeker weer mama bent...
Lafo... ben je het echt zat? Ik vind juist die laatste dagen met de beeb in de buik zo speciaal omdat alles dan af is en je geen zorgen meer hoeft te maken qua dingen regelen... behalve de bevalling natuurlijk. als je het zat bent hoop ik voor je dat het snel begint en dat je een mooie, snelle bevalling krijgt en dan je snel je kleintje in je armen mag houden. Me2, mijn zoontje is doof geboren en implantaten (ci's) zijn de enige manier om hem zodirect te laten leren horen en spreken na een periode met veel hoor/spreektrainingen. Ze opereren zo jong zodat ze niet teveel achterstand oplopen met horende kinderen. Er zijn veel succesverhalen met ci's. Google het maar eens. Het is heel interessant. En knap wat ze allemaal uitvinden. Op de foto lijken de jongens best een beetje op elkaar maar in het echt niet. De kleine is echt een latino qua huid. Lekker kleurtje en die jonste is een bleekscheet Fijne dag
heey gaby leuk dat je er weer bent meid! Dikke knuf voor je kleine vent! Ha ha mijn hubbie erin laten tuinen lol zou wel een bak zijn ben ik ineens zwanger sorry schat maaruh je was er zelf bij Nee dat kan echt niet hoor stiekem doen maaar mocht het per ongeluk gebeuren is het mooi meegenomen toch
Zo daar was ik weer even. Vorige week een drukke week gehad dus heb het dit weekend lekker rustig aan gedaan. Maar dat heeft wel geholpen, ben weer veel beter te pas. En daarbij goed nieuws: de babykamer is geschilderd! Zal straks nog ff spammen. Lammetje, het schiet inderdaad op, nog 7 weken en een beetje werken.. heerlijk! Heb er ook wel zin in. En Sab, zaterdag nog wat gekocht in de stad Gaby, gelukkig is je ventje er weer bovenop. Hoop dat alles bij de kNO arts oke is. Lafo, ik hoop dat je snel mag bevallen nu, het wordt tijd...
pregnantlady: jaaaa, dat wist ik eigenljik ook wel van die implantaten, kon me alleen niet emer herinneren dat dat jouw zoontje was! Heel knap inderdaad wat ze allemaal kunnen tegenwoordig! Ontzettend veel succes en sterkte voor jullie! Boni : lekker dat de babykamer af is! ben beneiuwd naar foto's!
Nou, daar komen ze dan.. Bekijk bijlage 27180 Het ledikantje. De wiegsluier hadden we nog van Jasmijn en past ook mooi bij deze meubeltjes.
De geschilderde muren. Bekijk bijlage 27181 Achter de commode komt nog een muursticker en er komt nog een andere lamp, ga ik donderdag halen.
En nog eentje van de kast. Bekijk bijlage 27182 Alle accessoires, lakentjes, dekentjes, aankleedkussenhoes enzovoort ga ik in het limegroen halen. Lekker fris!
En gisteren in het bos.. Bekijk bijlage 27186 Als ik dat zeg heb ik de hele tijd dat kabouter plop liedje in mijn hoofd... in het bos.. in het bos.. in het bos.. lalalala.
Mooie kamer Boni.. en mooie dochter Lammetje.. probeer je in te houden haha. Ach een man is zo makkelijk te verleiden. Hoe bevalt het met 3 kids? Aan te raden Me2, yip was mijn kleintje. Was trouwens allemaal ok net in het ziekenhuis. De activering gaat volgende week door. Super spannend! ohh gaat hij ons misschien die week wel voor het eerst horen. Hoe stoer is dat? Dat wordt emotioneel... Fijne avond alvast
ik kom net terug uit het ziekenhuis we waren buiten aan het wandelen, daimy liep aan de hand en ze zag opeens een blaadje oid wat ze wilde pakken en liet zich met haar volle gewicht op haar knieen vallen, maar ik had haar handje nog vast. ging helemaal niet hard, maar ik voelde haar armpje meteen knakken dikke tranen en ze kon haar armpje niet meer bewegen hij stond ook helemaal raar, ik dacht dat haar schouder uit de kom lag of dat het gebroken was zo krom hing het erbij dus meteen naar het ziekenhuis , konden gelukkig meteen doorlopen. Ze was vrij rustig, ze hield zelf haar armpje zo stil dat ze het het minste voelde, maar zodra je iets bewoog schoten de tranen in haar ogen ik vond het zo zielig, zo eng. Dokter 1 durfde er niet aan te zitten, die zei alleen maar het ziet er niet best uit. Dokter 2 zei dat het haar schouder was die uit de kom lag en dat ze onder narcose moest toch nog even dokter 3 laten kijken of hij het zo terug kon zetten. Bleek dat daimy zelf haar schouder zo raar hield, omdat het haar elleboogje was die uit de kom lag. ze hield haar schouder wel heel raar gewoon omdat ze zo het minste pijn voelde even hard brullen natuurlijk toen hij het goed ging zetten, maar daarna was het gelijk goed! De arts pakte haar popje en ik hield haar linkerarm vast, ze graaide zo met rechts haar pop uit zijn handen ze is echt zo'n bikkel ik heb daarna nog even een flinkje potje staan janken, ben zo blij dat ze geen pijn meer had en dat ze niets had gebroken het is een beetje een warrig verhaal geworden maar ik zit nog helemaal te trillen.
Jeetje sab meid wat een verhaal zeg....pffff gelukkig geen gebroken arm maar jeetje dit zal ook nog wel even gevoelig zijn voor je kleine meis. geef haar maar een hele dikke knuffel sssssssssssssssmak! (heb weeeeer geklikt op mei tay ja 2 kindjes he) gaby vet joh hoop zo dat hij volgende week mama kan horen zeggen ik hou van je kleine vent (word helemaal emo ineens (hormonen???)) Ga zo voor jullie duimen!!! Jaha ik heb hubbie bijna overtuigd van nr 4 maar dan wel met instructie ik doe iets voor hem en hij dan weer voor mij wat errug zeg dreigbrief voor een baby maaar als de baby eenmaal zit...... doe ik gewoon mijn eigen ding weer lol (foei lammetje) boni gaaf kamertje meid! Baby kom maar gauw je kamertje is klaar en super mooi! Trouwens hebben we al weer baby nieuws ???????? Nog steeds geen verse baby?
He he, Sab: wat een verdrietig verhaal zeg, de kleine schat. Gelukkig is het allemaal weer goed. Dikke knuffel voor stoere Daimy. Pregnantlady: wat een super foto van jullie schatten, heerlijk. Boni: mooie foto's ook. En wat zit Jasmijn daar heerlijk. Lammetje: ah, nummer 4 komt dus toch wel. Ha ha. Wij hebben de bevallingen opgenomen en toen ik afgelopen weekend die van Ramiro weer zag (met zuurstofmasker etc.) dacht ik toch nog ff te willen wachten. Maar ja, die kriebeles he.
Pff Sab, had het al op hyves gelezen maar wat een verhaal inderdaad. Dikke knuf voor jullie en Daimy! Maar wat een bikkel is ze.. Geweldig Gaby, dat lijkt me idd emotioneel als hij jullie volgende week voor het eerst gaat horen. Hij moet natuurlijk wel wennen dan... Jeetje, femmigje, bevalling met zuurstofmasker klinkt wel heel erg pff. Maar goed, die kriebels hè...
Pregnant jeetje techniek staat voor alles, wat goed zeg dat je zoon dmv die implantaten kan horen! Schattige foto van je boefjes! Ja ben het echt zat, tot week 35 alles leuk en aardig maar nu kruipen de weken voorbij, ben ook wel een beetje afscheid aan het nemen van mijn buik en het gekriebel. Natuurlijk ga ik dat missen, maar nu denk ik daar even anders over haha. Me2 dat had ik ook bij Amy maar pas met 41 weken helaas haha. Sab wat een verhaal zeg en wat zielig voor Daimy, oh ik zou net zo hard meehuilen, kan daar echt niet tegen.... Gelukkig viel de diagnose mee en kan je haar nu lekker vertroetelen en verwennen. Geef d'r maar heel veel kusjes, arme meid! Boni leuke meubels! Lammetje hier in ieder geval nog steeds bib...misschien bij Blondie???