Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hallo kippies, wat is het rustig hier!

Hoe gaat het met iedereen? en met de buikjes?

ik lees een naar bericht van pooh, over je vader :cry: helaas heb ik zon broer, ik ken jou verhaal natuurlijk niet, maar het klinkt bekend. En met mijn ouders heb ik ook geen contact verder.
    Heel vervelend dat het nou op zon manier weer in je leven komt , hoop dat het eenmalig is en dat je het weer lekker kunt laten rusten!
    Hoe voel je je verder, kwa zwangerschap?

Nog iets van 17 dagen tot mijn echo! (tel niet af hoor :) )
    hier niet echt een voorkeur, wilde altijd wel graag een meid, maar die heb ik al natuurlijk ;) en lijkt me ook wel leuk om van allebei 1 te hebben , lijkt me toch wel heel anders namelijk.
    Maar wel heeeeeel erg benieuwd wat het nou is!

Hier gaat het zijn gangetje, voel ukkie al af en toe :D heerlijk gevoel weer. tijd gaat best snel, ben helemaal niet meer misselijk, alleen in de auto nog af en toe. Verder nog wel veel moe, maarja dat zal wel blijven voorlopig.

er moet wel wat meer gekletst worden hoor! we hebben zon leuk clubje meiden bij elkaar!

Zal eens even mijn kleine grote meid spammen :D

ikke staan mama

2. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    boevenkopje

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    pret in de auto

4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    op papa's stoel

5. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  6. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    kerst prinses

7. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  8. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    klaar voor de kou

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    zo dat was het, een beetje veel weer, maar ben zo apetrots op mn lieve meisje, kan er niets aan doen :D

zou het ook leuk vinden om foto's van jullie kindjes te zien trouwens!

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Bedankt lieve meiden!

Ik heb gisteren ene afdelingsuitje gehad en datd deed goed om het even van me af te zetten. Ik hoop dat het hier bij blijft! Maar het is zooooooooooo vervelend dat hij maar 400 m van mij vandaan woont :cry:

@ Sab wat rot dat je ook zo'n broer hebt en idd ook een rotsituatie in jou leven! Knuffel!
    Wat een super fotootjes! Succes met de echo! Spannend he! Hier lijkt het me ook leuk om van allebei wat te krijgen, maar ik denk dat we twee jongens zullen krijgen...ach maakt idd ook ni uit als het maar gezond is! ;)

Hier slaapt sam de laatste tijd goed uit. Ik hoor hem nu pas net en ga zo de fles geven.

Met Sam gaat alles super. Hij is niet de snelste. Zit nog maar even zelfstandig en rolt de hele kamer door. Maar kruipen of op zijn beentjes staan als je hem vasthoudt ho maar :) Hij denkt dan jaaaaaaaaaa mama het is goed hoor daar word ik moe van :)
    Maar geeft ook niks, want ik heb daarvoor in de plaats een heel makkelijk tevreden mannetje dat bijna nooit huilt, heel goed eet en heel veel slaapt.

Verder voel ik me goed, alleen nog moe en ik begin ook zenuwachtig te worden voor de echo van volgende week vrijdag!

@ Lammetje we kunnen samen aftellen! :D

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Pooh, echt naar hoor. Fijn dat je wat afleiding had gisteren.

En Sab ook al narigheid. Vind t echt rot voor jullie.
    Geweldig die foto's. Wat een schatje zeg. Zoooo lief.
    Ik twijfel er een beetje over om foto's te plaatsen op het forum. Misschien binnenkort wel wat in mijn album.

Tja en over geslacht....bij ons kan het bijna niet missen weer een meisje. De gyn. zei het maandag ook weer :p :D Wij vonden het ook zo spannend en mijn voorgevoel klopte. Ben heel benieuwd wat het bij jullie wordt!

Veel liefs,
    Sophie

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    pooh, hoop dat je vader niet meer langs komt meid... pfff wat moet jij geschrokken zijn, dikke knuffel hoor!

Sophie; ik durf ook niet zo goed foto's te plaatsen van onze kleine man... maar om in een album te kijken, moet je volgens mij een account hebben toch.. dat is misschien nog wel een optie idd...

en trouwens Pooh... jij krijgt een mooie TAS! want Sammetje gaat winnen en wordt Baby van de maand...

Lammetje of Sab, als nou 1 van jullie voor de maand december gaat kunnen 'we' weer winnen! Moet lukken als iedereen mee doet toch.
    Sam mag helaas niet meer... die is al te oud.

Leuke foto's van je meisje trouwens!

13. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Sophie: een extra echo, super leuk. :D

Pooh: nogmaals dikke knuf. En idd Sam gaat winnen. :D Spreek je het ook uit als Sam of als Sem? (ben niet nieuwsgierig hoor ;) )

Sab: leuke foto's.

Vervelend lijkt me dat zeg familieproblemen.

De dames met een week erbij gefeliciteerd. Het gaat toch alweer hard he?

HIer alles prima. Niet veel nieuws. Ja, donderdag de echo. Superrrrrrr veel zin in. :D

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    jaaaaaaa super hoor! Jullie ook onwijs bedankt voor het stemmen! :D

@ Femmigje je spreekt het uit als Sam! :D

Lieverds bedankt voor jullie lieve woordjes! ;)

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Super die sneeuw! :D

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    wil best voor december gaan met een foro maar ben bang dat ik even moet zoeken voor de perfecte foto
    zwart wit doet het altijd goed hier maar weet niet hoe ik het moet doen?
    beetje blond helaas

dames wat een boel echo deze week veel plezier allemaal

me 2 al op de helft goed hoor

sab lol jo meisje super hoor!
    ben niet zo slim met foto en puter zou heel graag spammen maar weet niet hoe

17. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hallo meiden,

Zou ik gezellig met jullie mee mogen kletsen?
    Ik ben nu 27wk in verwachting van ons 2e kindje. Mijn dochter is vorige week 1 jr geworden.
    Ook ik kreeg in eerste instantie erg veel reacties van mensen die het erg snel vonden, en zich afvroegen of het wel gepland was. Heel vervelend!

Ik ga nog maar even proberen te slapen... het is nu pas 5 uur. Over 1,5 uur moet ik mijn bed echt uit om aan het werk te gaan.......

Groetjes, Mayke

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo Mayke, welkom :p :D Jij bent er vroeg bij. Lig je vaak wakker 's nachts?

Kom maar op allemaal met die foto's :D (tja, als ik dat zeg moet ik ook meedoen eigenlijk ;) )

Marloes, ja idd dan moet je ingelogd zijn. Scheelt weer.

Ik bedacht nog dat iemand hier denkt dat ik de 31e ingeleid word. Sorry ben even kwijt wie daar iets over schreef. De 31e heb ik vooralsnog alleen een gesprek over een evt. inleiding. Maar verwacht dat, als ik nog niet bevallen ben, die inleiding dan in jan. plaatsvindt. Heb 31e trouwens afspraak met andere gyn., nl. de gyn. die Sophie uiteindelijk 'gered' heeft (toen hij haar na drie keer mislukte vacuum er uitgetrokken heeft met zn handen heb ik volgens mij iets dergelijks gezegd als 'u bent mijn held' ;) )

x Sophie

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Pfoeh he, die banner 'klinkt' nu wel steeds serieuzer ;) Vrijdag 35 weken :p

Ik zal zo even spieken wie precies wanneer echo heeft. Succes in elk geval!

x Sophie

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben t even kwijt :oops: We hebben geen overzichtje met echo's toch?

xx Sophie

Share This Page