Lafo misschien toch een teken dat het dit keer echt gaat beginnen. Ik hoop het voor je. Lijkt mij wel wat om mijn naam weer eer aan te doen Ik heb het nog net gehaald voor 5 uur. Ik heb die test met indicator gekocht. Werkt het best in de ochtend dus tot morgen wachten. Mijn man begint ongeduldig te worden. Die heb ik pas vanochtend op de hoogte van mijn vermoedens gebracht maar ik heb maar 1 test gekocht dus we wachte tot morgen. Fijne avond allemaal!
Lafo & Boni, dank jullie wel. ja echt super. we zijn er blij. wie had dat gedacht. de vorige keer na mijn mk moest ik een jaar wachten tot ik weer zwanger werd. Deze maand er totaal niet mee bezig geweest door alles rond de kleine en volgens amper sex gehad maar ja je weet 1 maal is genoeg haha. Grappig dat als je het eenmaal weet dat je gelijk kwaaltjes voelt. Lafo hoe voel je je vandaag? Ik zie nu pas dat de kleine op 18 november is uitgerekend, onze oudst was dat ook en die kwam de 21ste. Hmm maar ikweet niet of je nog zo lang wilt wachten maar het is wel een mooi exemplaar geworden haha. Fijne zondag!
Lijkt me echt super voor je als je weer zwanger bent ga voor je duimen hoor! Vind het wel gezellig dat jullie er weer zijn heb jullie wel gemist dames van het eerste uur! WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWat lees ik nu je bent zwanger ha ha (volgende bladzijde gelezen lol) Van harte gefeliciteerd meid oh ik ben zoooo reuze blij voor je echt kei leuk ben je weer samen met sophie zwanger! Zou het wel leuk vinden om mee te doen hoor steek me maar aan een ongelukje is bij mij zeeeer gewenst! volgens de telling moet ik eigenlijk zwanger worden als jullie in de laatste maanden zitten ,maaaar eerder is ook goed hoor! Geniet ervan meid ohwwwwwwwwwww ik krijg zoveel kriebels van jullie niet normaal zeg mijn hele buik stuiterd van binnen en heb zon sterk verlangen in mijn lijf voor weer een baby meot eigenlijk nog wel even wachten voor mijn lijf om te herstellen en de kids even te kunnen verwennen en weer in een goed ritme te komen (en overtuiging van pap) maar ik kan niet wachten zeg pfff
Nou Lammetje ik zou zeggen bedwelm je vent haha. Pregnant ja hier alles ok, paar glazen bitter lemon op maar niks uitgehaald. Dacht nog aan wonderolie maar denk dat ik dat maar laat aangezien je er enorme diarree van krijgt en ik daar geen zin in heb hihi. De 21, ik teken ervoor, alles wat eerder is dan de 25e is mooi meegenomen!
haha lammetje... dank je wel. van mij mag je weer meedoen hoor. lijkt mij wel gezellig! idd bij mijn jongste en jou jongste zit 5,5 maandjes. Dus je hebt nog even de tijd Lafo, ja die wonderolie lijkt mij ook niets. Dan maar sex om het op te wekken ... als het nog lukt haha. Eh ananashart schijnt ook te 'helpen' maar je hebt toch al genoeg tekens met die harde buiken. Ik duim voor je dat het snel gaan beginnen... en snel over is natuurlijk.
Pregnantlady, WHOEHOE GEWELDIG MEID VAN HARTE GEFELICITEERD!! Lafo, ook al schrijf ik hier niet (meer) zoveel ik duim wel iedere dag voor je hoor dat de kleine HEEL snel komt. En wat heftig ook met je schoonmoeder zeg, heel veel sterkte!!
oooh, wat een mooi nieuws weer. Pregnantlady, zoooo van harte gefeliciteerd meid!!! deze keer gaat het goed, samen met Sophie een zomerbaby'tje!!!
Pregnantlady: wat heerlijk!! Nu gaat het gewoon goed!!!!!! Ik wil ook!! (nog 5 maanden en dan is Fee 1 en mogen we er weer over nadenken (ivm keizersnee bij Fee))....manlief is alleen nog niet zeker of hij dan meteen weer wil. We hebben zo''n perfect rutme nu en Fee is mega makkelijk dus ik ben benieuwd....
nou marloes hij was eerst echt heel erg anti 4e maar na veel praten erover en de boel "warm houden" af en toe even een klein tekentje dat het zooo leuk is en dat ik het zoooo graag wil denk ik toch dat het gaat lukken Ik had het echt nooit gedacht hoor dat het zou lukken en het is natuurlijk wel onzeker nog maar hij staat er wel iets meer voor open Ik vroeg laatst al dat ALS het zou gebeuren wat dan de beste tijd was ivm met zijn werk en drukte toen zei hij ja vanaf september een baby ongeveer Nou toen dacht ik heey er komt schot in de zaak yes yes yes Een andere keer als het weer eens mega druk is in de keet met alle stuiterbal kids en veel gehuil en gedoe dan heeft hij weer een pfff noooooit meer momentje maar dat heb ik ook hoor Van de week hadden we een beetje ruzie (om iets anders) en toen zei hij "ja jij krijgt toch altijd wat je hebben wil 2 honden , 4 kinderen......" en ja hoor ik weer yes yes yes (ondanks de ruzie ) Dus ja marloes ik denk dat er wel een gaatje zit mar als hij het doet is het alleen voor mij Hij weet ook wel dat het een soort oerinstinct is wat je niet uit kan zetten dat het heel bewust is voor een vrouw "ik wil een kind" Ja hij wil alles doen om mij gelukkig te maken en ik denk dat hij dit ook gaat doen hij is er zelf ook wel bang voor ha ha Ik besef wel dat ik dan ook nooit moet klagen over het is te druk of te veel want het is mijn keus heel bewust en ik moet hem dan ook een beetje ontlasten en hem niet met 4 kids alleen laten want dan word hij denk ik gek hoe dan ook het is fifty fifty en we zien wel volgend jaar november zien we wel dat is dan de tijd dat we ongeveer zouden moeten gaan klussen en wie weet we hebben geen anti conceptie alleen voor het zingen de kerk uit en volledige borstvoeding maar ja echt veilig is dat ook niet... eigenlijk wel een beetje gemeen van mezelf vind ik dus denk dat ik toch maar de pil of condooms ga halen want als het gebeurd wil ik wel dat we het allebei willen sorry heel verhaal geworden maar wel lekker om het er even uit te gooien thanks
Wat een gekriebel meiden!! Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren als ik straks eenmaal bevallen ben en de jongste een aantal maanden oud is. Kriebel of niet hier komt geen derde, mijn man wil echt niet meer hihi en zwanger zijn is ook niet echt mijn hobby haha. Booky wat lief!! Gaat alles goed met jullie??
Gefeliciteerd, weer een paar zwangeren erbij lees ik! Lafo, alles goed bij jou? Je zit nu bijna op je uitgerekende datum, wat spannend....
Hey Bri ja alles hier z'n gangetje nog 2 dagen idd, maar 5% bevalt op de uitgerekende datum he haha. Met jullie ook alles goed? Tijdje niet gezien!
Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe wat een super nieuws Pregnantlady, gefeliciteerd!!!! (wil bericht groter maken, maar even geen muis en lukt me zo niet op de laptop) Ben zo blij voor jullie! Echt te gek. En ook weer samen zwanger. Super! Lammetje, ben heel benieuwd Mijn man zegt trouwens precies hetzelfde haha. Dat ik altijd krijg wat ik wil. Geen problemen mee Lafo, ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt. Heel veel succes en ik houd het in de gaten. We willen babynieuws! Liefs, Sophie
Nog even een reactie op waarom vroege echo: Die mocht ik omdat ik voor tweede dochter een miskraam heb gehad met 7,5 week. En op basis van hun berekening zou ik al veel verder zijn. Maar weet wanneer mijn eisprong was (had veel langere cyclus dan normaal). Toen ik dat vertelde zei ze dat ik toch zo vroeg mocht komen (6,5 ipv 8,5 week volgens hun berekening) en dan gewoon snel nog een keer. Dus nu over twee weken weer een echo x Sophie