Lafo, laat nu de kleine maar even lekker zitten waar hij/zij zit concentreer je nu eerst om je man en jullie verdriet voordat jullie de mooiste gevoel van de wereld krijgen, een net geboren baby in je armen houden.... Sterkte
Lafo, hoop dat beeb nog even blijft zitten zodat jullie allemaal afscheid kunnen nemen. Hier is Jasmijn sinds gisteren alweer koortsvrij. Ze heeft de afgelopen 2 nachten ook weer goed geslapen.. gelukkig.
Dank je wel meiden. Fijn Boni dat Jasmijn weer beter is, is niks die zieke kindjes! Hier nog steeds rustig. xxx
dames het is rustig hier! Iedereen druk met sint en pieten voor de deur de vallende blaadjes en de donkere dagen... Gelukkig is het overdag heerlijk weer het is net voorjaar lekker van genieten! Zo gaaf jou banner gaby hij staat je goed!!!!!!!! Kan niet wachten tot ik hem ook weer aan mag maken voor de laatste keer hier gaat alles zijn gangetje het blijft druk (en ik blijf hopen dat het rustiger word ha ha ) en is bere gezellig! iK GENIET ELKE DAG VAN MIJN KIDS ! Het is zon rijkdom een gezin ben zo jaloers op vrouwen met een man die veeeel kinderen wil als je mij mijn gang liet gaan ging ik helemaal los ha ha fleur begint een echt mensje te worden met lachen en brabbelen romy heeft ikke ikke ontdekt en alles is van MIJ en thijs zit vol spanning voor de sint zelf vind ik het ook wel spannend en houd mijn schoen in de gaten helaas tot nu toe zonder resultaat ssssssssssssssssint ik ben ook lief geweest hoor!
Het is hier idd rustig! Nou net als vorige keer bij onze zoon 2 weken na stoppen met borstvoeding ongi geworden! Gek he dat je die ene keer zo blij kan zijn met je ongi hahahaha...de cyclus gaat zich hopelijk weer herstellen (ik was de vorige keer nu al weer zwanger...maar goed, even wachten deze keer lijkt me sowieso beter). Min banner loopt niet goed bij onze zoon! Hij pakt de maand december niet meer.....vreemd hoor JP wordt 11 dec. al weer 2! Lafo: hoe gaat het? Hoop emotie zo deze week... Ja Lammetje...die schoen van mij blijft helaas ook nog steeds leeg...dat is het lot van een mama ben ik bang Ja moet mijn man ook wel een beetje overhalen voor een derde....hij wil nog wel, maar is ook wel bang voor de drukte. Hij is verder helemaal gek van en met onze kids dus daar ligt het niet aan! Een vierde wil hij zeker niet (als de 3de geen 2ling is ), dat komt omdat hij het gewoon echt wel druk vindt en ook moeilijk tegen troep kan. Ik ben wat flexibeler. Maar goed...net als mijn man werk ik ook full time en wil niet stoppen met werken, wellicht wel wat minder werken als de kindjes naar school gaan, dus 4 kinderen is gewoon ook echt niet verantwoord, aandacht technisch en voor de rust in het gezin. Een derde komt er hopelijk nog wel als het ons gegund is maar daarmna is het denk ik wel klaar. Ik zou er ook nog wel meer willen, maar dan had ik een ander leven moeten hebben en ik hou gewoon ook teveel van mijn werk. Moet wel zeggen dat ik echt giga van mijn kinderen geniet en dat ik een goede balans heb tussen werk en kids. Voordeel is ook dat onze kids gewoon goed slapen dus ook papa en mama komen aan hun nachtrust! De kidneren zijn deze week de hele week thuis omdat de dochter van de oppasmama mex. griep heeft. Ik werk voornamelijk vanuit huis dus wel erg lekker om nu met ze te kunnen lunchen en te knuffelen wanneer ik dat wil! Ons buurmeisje komt overdag oppassen/ de kids bezig houden als ik aan de telefoon ben, zodat ik iets aan mijn werk kan doen, maar is wel lekker genieten zo hoor!
Me2: Haha ja, je zal op de valreep nog even een tweeling krijgen! Toen mijn man dat tussen neus en lippen door zei merkte ik aan mijzelf dat ik nu eigenlijk wel klaar ben. Ik weet niet of ik tegen meer kinderen bestand ben. Vind het wel heeeel prettig dat ik alle tijd voor die twee (en mijn stiefzoontje er nog bij in het weekend) en ik weet niet of ik mijn aandacht kan verdelen met meer kinderen (dan hebben we er in het weekend vier!). Dus hier eigenlijk vrij definitief een nee. Jouw zoontje is op dezelfde dag jarig als ik. Een echte boogschutter haha. Lammetje: Whaha ik moet altijd zo lachen om jouw posts over een volgende. Heerlijk. Hopelijk heb je je man snel om! (Die van mij zegt heel duidelijk dat het van hem niet zo hoeft maar dat ie me een enorm goeie moeder vind en als ik echt nog zou willen hij er wel achter zou staan. Vond ik heel lief dat ie dat zei. Maar ik ben eigenlijk wel klaar nu. Ben blij dat ik straks nog een beetje mobiel ben op de fiets enz. met die twee kleintjes.) Lafo: Hoe gaat het nu met je? Truste meiden.
heey nikita ik ben ook heel mobiel hoor heb gewoon een bakfiets gekocht kan een bak vol kinderen in ha ha ha Ik moet ook wel om mezelf lachen hoor krijg nu zelfs mijn zoontje al zover dat hij papa aan het bewerken is OOOOOOOOOhw papa ik wil nog heel graag een baby ik wil een broertje! Vanmorgen zei hij nog mama ik wil ook een keer een ooievaar in de tuin (hebben altijd iets anders gehad) Ja zei hij als jij nou naar de wc gaat en niks tegen papa zegt dan heb je weer een baby in de buik en krijg ik een ooievaar ha ha een baby uit de wc lol
ooh ik schrok..dacht dat de baby van je was overleden Lafo. Dat is gelukkig niet zo! Maar evenmin triest nieuws voor jullie! Heel veel sterkte! Ik wilde even blij nieuws vertellen. Donderdag ben ik trotse mama van mijn dochter Emma! Een thuisbevalling, ging hartstikke goed en binnen 6 uurtjes naat de vliezen braken was ze er. Foto en meer volgen snel! Liefs, Paula
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 5 mama's zwanger : 1 jongetje -5 onbekend -Boni001 - 2e kindje - uitgerekend op 7 februari 2010 - geslacht: verrassing - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Sophie - 3e kindje - uitgerekend op 2 juli 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Pregantlady- 3e kindje - uitgerekend op 14 juli 2010 - geslacht: ? - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! Wel kriebels, maar toekomstklus -Marloes - voor een 3e kindje - (2010) -Me2 - voor een 3e kindje (april 2010) -Lammetje - voor een 4e kindje -Jorntenfemmigje- - voor een 3e kindje - (jan 2011, maar of ze dat gaan volhouden ) KINDJES Er zijn 20 kindjes geboren : 10 jongetjes & 10 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 -Aylin - Joshua - 21 september 2009 -Neus - IJfke - 21 september -Booky- Nils - 22 september 2009 -Blondie- Emma -19 november 2009 -Lafo- Britt- 21 november 2009 Buddylijst Booky - Sab, Boni001, Nikita Boni001 - Booky zuurtje - Lafo
*BUDDYNIEUWS* Lafo is deze middag bevallen van een dochter. Ze luisterd naar de naam Britt Charlotte. Ze weegt 4,160 kg en alles gaat super. Morgen mogen ze naar huis. *EINDE BUDDYNIEUWS*
@ blondie gefeliciteerd met jullie dochter Emma!! @ Lafo gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Britt!!
wow ik kijk even 1 middagje niet en er is dubbel babynieuws !!! Blondie gefeliciteerd met jullie dochter Emma! Fijn dat alles zo goed is gegaan en dat je lekker thuis bent bevallen! Lafo gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Britt! een flinke dame, ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! eindelijk iemand die de 21e traditie voortzet ( he femmigje? ) en ik had al zo'n voorgevoel dat het de 21e zou worden voor jou! Jenna is vandaag precies een half jaar! leuke namen ook meiden!
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 5 mama's zwanger : 1 jongetje 0 meisje 4 onbekend -Boni001 - 2e kindje - uitgerekend op 7 februari 2010 - geslacht: verrassing - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: een jongetje! - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Sophie - 3e kindje - uitgerekend op 2 juli 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Pregantlady- 3e kindje - uitgerekend op 14 juli 2010 - geslacht: ? - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! Wel kriebels, maar toekomstklus -Marloes - voor een 3e kindje - (2010) -Me2 - voor een 3e kindje (april 2010) -Jorntenfemmigje- - voor een 3e kindje - (jan 2011, maar of ze dat gaan volhouden ) KINDJES Er zijn 20 kindjes geboren : 10 jongetjes & 10 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 -Petra-Suze- 22 augustus 2009 -Tearke-Bjarne- 24 augustus 2009 -Vlinder-Mika- 3 september 2009 -Aylin - Joshua - 21 september 2009 -Neus - IJfke - 21 september -Booky- Nils - 22 september 2009 -Blondie- Emma -19 november 2009 -Lafo- Britt - 21 november 2009 Buddylijst Booky - Sab, Boni001, Nikita Boni001 - Booky zuurtje - Lafo ik zie dat dit al het 5e kriebelbeebje is wat op de 21e is geboren