dat is idd nog heel lang maar n u is het eerst de hoogste tijd dat ik aan de beurt kom zuurtjesyentebeeb waar blijf je, ik verlang zo naar je
helemaal mee eens!!! een mooi zuurtjesbaby'tje voor de zomer van 2010 is zeeeeeeeeeeeeeer gewenst!!!!!
Zuurtje: Hopelijk heel snel een dikke buik voor jou! Emma en Britt: Welkom op deze wereld, meiden! En mama's: Van harte gefeliciteerd!
Lafo en Blondie, van harte gefeliciteerd met de geboortes van Britt en Emma! En jeetje, zie dat ik nu bovenaan sta hahaha..
Nikita: wat grappig dat onze zoon op dezelfde dag jarig is als jij bent! En zie dat jouw kindjes op de 11de dag van de maand geboren zijn! Bijzonder hoor! Ja precies, met 2 kleintjes ben je wel echt veel mobieler en 3/4 kinderen breng je niet zo heel makkelijke onder.... Pfff je zal idd nog op de valreep een tweeling krijgen! Zei altijd dat me dat heel leuk leek een tweeling,maar als je er al 2 hebt is dat wel wat anders bovendien hebben in onze omgeving de mensen met tweelingen allemaal ellende gehad tijdens de zwangerschap waar ik graag voor bedank... Sab: ja grappig zeg dat er zoveel op 21 geboren zijn! Nou Boni zet hem op! hahahaha Zuurtje: jaaaaaaaaaaaa jij nu eerst!!!!! Blondi: VAN HARTE MET EMMA Lafo: VAN HARTE MET BRITT Hopelijk kunnen jullie allebei lekker genieten van jullie nieuwe aanwinst!!! Foto's zijn zeer welkom! Ohhh ik wil ook weer *zwijmel*....
Lieve Lafo & Blondie, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dochters. Mooie namen allebei. Britt is op mijn oudste zijn verjaardag geboren. Die is gisteren 2 jaar geworden. Was een gezellig feestje. We zijn vandaag een beetje aan het bijkomen met zijn allen (pyama's nog aan haha). Dus nieuwe mama's genietze! Ik denk dat ik deze week de VK maar eens ga bellen. Ik ben nu 6 weken en een paar daagjes. Dus dat is wel een mooie tijd. In dit dorp ben ik nog niet geweest (na de jongste verhuisd). Ik hoop dat ze een beetje leuk is. Altijd afwachten. Fijne zondag! Ik ga nu lekker even met mijn man bankhangen. De kids liggen nu op bed. Liefs, G
wat leuk 2 nieuwe meiden erbij van harte gefeliciteerd dames !!!! en wat een leuke gezellige namen helemaal mijn smaak geniet ervan meiden want oh het gaat zo snel ik zwijmel ook weer hoor me 2 gaan we samen zwijmelen lol gaby lekker bellen meid voeld altijd zo heerlijk de 1e afspraak dan is het ineens echt dan heb ik altijd zoiets van jeeeh ik ben zwanger tell the world!
o-ow,moet ik me schamen??ben zo lang niet geweest..... eerst en vooral,lafo gecondoleerd...tegelijk ook gefeliciteerd...tis wss heel dubbel allemaal maar hoop dat je wel kan genieten nu? allesinds heel veel stgerkte blondie,jij ook een hele dikke proficiat met je dochter!benieuwd naar fototjes! voor de rest ga ik maar niet proberen reageren haha....niet flink,ik weet het hier is onze bjarne een heel ander kindje...altijd vrolijk,weent enkel als hij honger heeft en heel af en toe voelt hij nog wel eens een krampje,maar daar kan je niet vanuit he... nu heeft hij wel een verkoudheid en een zware hoest.ik had eucalyptussuppos gekregen maar dar kan hij niet tegen(weer drie uur gekrijs...)dus gelijk gestopt.blijkbaar kan bjarne echt niet tegen medicatie...maar dat word wel een beetje moeilijk als hij zo blijft hoesten he jurre is ook verkouden die krijgt ook die suppos en hoestsiroop.die heeft nergens last van haha een ijzeren maag jurre gaat echt met sprongen vooruit.hij begint met twee drie woordjes te spreken,nog niet duidelijk maar ik versta hem wel goed gezien ik er veel bij ben haha hij veranderd vlug hier ist echt drukdruk,we zijn aan het verbouwen,dus supervuil(een drama voor een kuisfreak als mij haha) maar ze denken dat ze dinsdag gedaan zullen hebben.mag wel na twee weken he.dan komt de electricien nog en dan kan ik aan de slag.behangen verven.....
ow trouwens HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blaas ik even naar zuurtje haha trouwens hier nog steeds geen kriebels,mis nog steeds mijn buik niet....ben voldaan haha
hoi meiden, ik kom me alvast aanmelden hier zodat ik een beetje kan meelezen als jullie het goed vinden. Mijn dochter Emma is nu 5 maanden en vanaf volgende maand gaan we er weer voor. Moest 6 maanden wachten ivm keizersnee. Ik heb wel een aparte cyclus de laatste tijd. Mijn eerste cyclus was 34 dagen en zit nu al op dag 36. Ik hoop dat ik snel ongesteld mag worden en dan nog 1 cyclus en dan kunnen we er voor gaan!
ik lees net een beetje terug. Blondie en Lafo gefeliciteerd... en Blondie wat een goede keus qua naam
hey welkom debby ik had ook zo een rare cyclus...maar bij bjarne(onze jongste)was ik ronde twee al zwanger jurre was toen zeven maand. en ik vertel je alvast,het is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk zo twee kort op mekaar.druk maar lekker
Hé Tearke! Wat super dat Bjarne zich nu zoveel beter voelt! Gelukkig geen huilbaby meer als ik het zo lees. Blijkbaar idd gevoelig voor medicijnen.. maar goed, daar kun je dan rekening mee houden. Debby, welkom hier! Ik hoop dat je cyclus snel weer een beetje in orde komt. Hier trouwens ook na de keizersnee de eerste paar keer wat in de war, maar kwam vanzelf weer goed.