nee de huilbaby is gelukkig verdwenen.we voelen ons zo allemaal veel beter en de medicijnen,we vinden wel iets waar hij tegenkan als het nodig is he
oooooooooh, ik ben zo trots!!! Sam is druk aan het plassen en poepen op het potje en gaat echt super!!!!
hoi marloes, ik zag je hier al in dit topic voorbijkomen. En sja ik ben verslaafd aan dit forum hihi Hoe zit het met jullie, al enig idee wanneer jullie er weer voor gaan? x Deb
dank je wel, het lijkt mij ook super! En voor druk ben ik niet al te bang, ik kan er goed tegen tot nu toe en vind het heerlijk om met mijn meisje bezig te zijn!
@ Tearke leuke foto's van je mannetjes, en wat word Bjarne al groot zeg!! Gaat snel! @ Marloes wat goed van Sam dat hij daar zo druk mee bezig is en dat het zo goed gaat!! Leuke foto ook @ Deb Welkom!! @ Hier de tijd gaat echt snel 27 weken alweer... Waar blijft de tijd. Me dochter is druk aan het oefenen met lopen. Ze wil de hele tijd achter dr loopkar lopen, en aan je handen. Vanmiddag liep ze een stukje aan 1 hand... wat gaat het snel Zal me meisje ook nog even spammen
Tearke: moie foto's en fijn dat Bjarne zo lekker gaat!! Bebby: ik was na 6 mand weer in verwachting. echt super leuk die 2 zo snel op elkaar!@ Laatste keer heb ik een keizersnee gehad omdat Fee in een stuit lag. Ik ben aan het aftellen naar een jaar want dan mogen we weer hihihihi (ik moest echt een jaar wachten van de gyn....raar dat die adviezen zo anders zijn....) Marloes: ohhh wat spannend!! Jullie zijn dus al bezig! Wat stoer van Sam! JP vindt het potje nog niet fijn...hij zegt wel wanneer hij heeft gepoept, maar ja, dan is het al te laat.... Mama: wat een poppetje is je dochter toch!!
dames..bedankt voor de felicitaties! Hier alles okee. Emma snapt nog niet zo goed dat ze ons 's nachts met rust moet laten Overdag slaapt ze als een blok maar 's nachts houdt ze ons vaak de hele nacht wakker... Nou ja dat veranderd vast nog wel Hier een foto van onze nieuwe aanwinst! Liefs, Paula
ooh mama25 wsat een mooie meid blondie,hebben jullie mooi in elkaar geknutseld,nog zo een mooie dame....de jongens gaan het hier nog lastig krijgen haha
Lafo: van harte met jullie dochter Britt. Blondie: van harte met jullie dochter Emma. Mooie meid hoor. Dikke bos haar. Lekker genieten dames. Tearke: heerlijke foto's van je mannetjes. Marloes: ook mooie mannen, heerlijk. Mama25: mooie meid hoor. HIer alles oke. We zijn nog steeds aan het tobben over die griepprik. Maar we moeten morgen al, dus moet vandaag een keuze maken. Waarschijnlijk doen we het niet. Mannetje wil het niet. Nog iemand die het niet doet?
Ik moet ook morgen, maar neig ook meer naar niet. Ik vind het zo moeilijk. Ik heb hem ook niet gehaald. Lastig, hoor op het nieuws dat er een heleboel ouders twijfelen...