Klopt ja. Zo lastig. Je wilt natuurlijk het beste voor je kindjes, logisch. Maar aan de ene kant maak ik me zorgen over het vaccin, wat zit erin, het is niet uitgebreid getest, wat doet het over een paar jaar? Aan de andere kant wanneer ze ziek worden en het wordt ernstig, kan ik mezelf wel voor de kop slaan dat ik niet heb laten enten. Zucht... echt lastig. Debby: welkom nog trouwens.
Begrijp je helemaal. Je wilt het beste maar weet niet of vac. wel het beste is op dit moment. Daar is veel onduidelijkheid over, en zeker langer termijn is niet eens getest, dus hoe kunnen ze dan zeggen dat het veilig is, en eigenlijk elke ouder die wil voorkomen dat zijn/haar kind ziek word, hun kind moet laten enten. Lastig... Mijn vk raad me ook aan hem te nemen, en zegt dat ze geen rare dingen gehoord heb van de zwangere die al geent zijn. Maar ja... ook is het niet getest op zwangere vrouwen. Eerst moest het beschikbaar zijn voor zwangere en nu moeten alles zwangere hem maar nemen... ik weet het niet meer!!
Tearke: bravo voor Bjarne dat hij heeft gerold!! Leuke foto hoor met mama!! Blondi: lekker wijffie! Tsja....snel uitleggen dat de nacht om te slapen is en de dag om te spelen hihihihi Mijn man was ook heel gefrusteerd toen Fee dat na de eerste paar nachten nog niet uit zichzelf wist...was hij al weer helemaal vergeten hahahahaha. Geluykkgi ging dat hij haar heel snel goed! Hopelijk heeft Emma het ook snel door! Jorntenfemmigje: wij gaan de kids ook niet inenten. Niet alleen omdat ze het hier niet doen in Zwitserland alleen bij risicogroepen maar onze kinderarts in Nederland zei ook aleen doen als het een risicogroep is.
Hoeraaaa ik las babynieuws Lafo, gefeliciteerd met Britt! Paula, gefeliciteerd met Emma. Heel veel geluk, xx Sophie
He Sophie: hoe voel jij je? Tearke: leuke foto's weer. Ik kreeg net weer een mailtje van een bekende om de vaccinatie niet te nemen. Zucht... ik denk dan toch maar niet de prik te laten zetten bij de jongens.
M'n moeder belde net dat we wel moeten laten vaccineren. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp, ik weet het nu echt niet meer. Ga nog maar ff de ha bellen voor vragen.
zo al omgerold snelle boy hoor! leuke fotos allemaal zeg gezellige boel hierow! marloes spannend hoor hoop dat je snel zwnager bent en met sophie en gaby weer op de lijst staat me 2 en femmigje en mischien ik volgen je dan wel! Sab wil je echt niet voor nog een roze griet gaan????? vind je wel een typ voor een echte k 3 club!
Onze meisjes worden woensdag ingeent. Hier gelukkig geen twijfels meer, kan me voorstellen dat het lastig is als jij en je man het niet helemaal eens zijn femmigje. Moet nog even teruglezen maar las al wel dat marloes alweer stiekempjes een de klus is spannend!! En lammetje haar kriebels zijn ook nog niet weg geloof ik k3 hahaha nee helaas , het zal hier bij k2 blijven Net even een jurkje genaaid weer, bijpassend bij de beco actiefoto's volgen nog want het model ligt te slapen
Ik heb de knoop doorgehakt. Morgen laat ik Jaylinn inenten en ook ik bel morgen mijn ha voor vaccinatie, op advies van mijn vk
tearke marloes en mama25 wat een superfoto's en wat een mooie kindjes allemaal! Daimy heeft haar jurk gepast en ze voelt zich een echte prinses