@ Me2 thnx! Nee voor Jaylinn had geen jongensnaam omdat ik wist dat het een meisje was. En de naam die ik nu voor mijn ventje heb, heb ik al vanaf het begin dat ik zwanger ben in mijn hoofd. Had al voorgevoel dat het een jongetje zou zijn.
debbie ga voor je duimen dat het snel raak is! zuurtje meid hoe is ie bij jou? marloes weet je al meer meid heb je al een roze wolk gevoel? jaha dames die charmes van mij schrok gewoon toen hij ineens ja zei Nu nog even een jaartje kriebelen en lekker genieten van de kids! Heb best een moeilijk zoontje en ben in therapie met hem ik hoop dat het eind volgend jaar beter met hem gaat want als het zo door gaat als nu weet ik niet of ik een 4e wel aankan. Ik ga dus maar duimen op een wonder bij thijs en dan ga ik weer dromen voor nog een meis!!!!! dames fijne week!
hier alles ok nog steeds op zoek naar ei verder is zoontje ziek nu dus die mag lekker eventjes thuisblijven van school
hoi meiden, ik laat weer even een teken van leven horen, is eigenlijk alweer veel te lang geleden. Met ons gaat het hartstikke goed. Ik heb Suze van de week voor het eerst laten huilen 's nachts (met een maximum van 10 min) viel ze na 7 minuten in slaap en sindsdien slaapt ze een soort van door. Ze krijgt nu haar eerste voeding tussen 6 en 7 uur. Roos is echt abnormaal lief voor haar zusje. Het eerste wat ze zegt als ze wakker wordt is: Suuuuuuuse, dat valt me zo mee allemaal. Het enige wat ik nog lastig vind is het werken. Ik keek er onwijs naar uit en als ik er eenmaal ben vind ik het heerlijk, maar 's morgens de meisjes wakker maken en wegbrengen vind ik dus nog even helemaal niks. Ik hoop dat ik binnenkort wat beter in mn ritme kom. Voor de kriebelmama's, wat spannend allemaal. Ik kan me er even niks bij voorstellen. Ik ben even uitgezwangerd en weet niet zeker of er wel of niet een derde komt.
Petra, leuk dat je even langskwam. Super dat het zo goed gaat met Roos en Suze. En denk idd dat het ritme een kwestie van tijd is, ook voor je meisjes.
petrabr, kan het me wel voorstellen, dat je in je ritme moet komen. Ik denk dat ik deze keer ook wat meer tijd nodig zal hebben om te wennen.... voor mij komt dat over een half jaar; dan is nummer 2 ('maartje') 3 maanden oud en ga ik weer terug aan het werk. Na Deane had ik overigens ook niet meteen de kriebels; al was ik er wel 'klaar' voor toen hij 6 maanden oud was. Maar Briman had nog wat langer nodig. Bij ons blijft het overigens ook bij 2 kindjes; kriebels of niet, nog een keer zwanger ga ik niet meemaken. Ik heb 2 altijd het ideale aantal gevonden en vind dat (voor ons!) nog steeds zo. Bovendien vind ik mezelf 'oud genoeg' - volgende week word ik 38, en hoewel het me nu allemaal nog wel goed afgaat, word ik toch wat bezorgder over complicaties. Lief zeg, dat suuuuuuuuse aan het begin van de dag! smelt...
Hoi meiden even een teken van leven. Met mij gaat alles goed, lijkt wel of ikniet ben bevallen (behalve die buik dan die er nog zit haha. Bevalling ging helemaal top, had mijn verhaal bij de mei mama's al neergezet, zal 'm hier straks ook even plaatsen. Heb nog niks teruggelezen dus zal ik ook eens doen. Britt doet het goed alleen heeft ze veel last van krampjes en poept ze heel veel. Heb nu cinababy gehaald kijken of dat werkt. Ze wil ook alleen maar bij mama liggen, heel lief maar 's nachts wat minder, dus heb last van slaaptekort haha. Amy is wel wat van slag, vind het moeilijk om een ritme te vinden en Amy ook genoeg aandacht te geven. Ze vraagt ook enorm veel aandacht, maar is superlief voor haar zusje, ze wil alleen maar knuffelen en kusjes geven, alleen gaat dat soms wel een beetje ruw.... Ze is nu even bij oma en opa, bijtanken! Hoe is het hier met de zwangere dames en prille moeders??
Heb even snel bijgelezen. Sab mooie foto's weer! Tearke leuke foto's ook en je doet jezelf tekort hoor meid! Lammetje yessss hoe heb je dat voor elkaar gekregen haha Boni mmmm wat een lekkere taart zag ik! Femmigje heb je ze nu wel of niet laten inenten? Hier is Amy wel ingeent en papa ook, ze werden ook allebei ziek ervan. Amy had koorts en papa is nog steeds snot en snot verkouden... Mama wat een buikje alweer zeg! Debbie en Stefanie welkom hier!!
Mijn bevallingsverhaal ook even, hartstikke positief verhaal dus geeft moed voor de meiden die nog moeten!! Ik was natuurlijk heel bang voor de bevalling vanwege mijn eerste bevalling die maar 4,5 uur duurde maar waar ik wel 3 liter bloed was verloren... Vrijdag op zaterdagnacht heel beroerd geslapen, erg onrustig, veel op de wc gezeten. Rond een uurtje of 06.00 eruit gegaan en toch maar een beetje dingen gaan doen (was opvouwen) etc om maar bezig te blijven en toen dacht ik wel ineens van dit zouden toch weleens weeën kunnen zijn. Om 08.00 toch maar mijn zwager gebeld om te vragen of hij Amy kon ophalen zodat mijn ouders op hun gemakje konden komen. De hond werd ook opgehaald, Ikazia gebeld had toen om de 5 minuten weeën, maar ook de een heviger dan de ander. We waren daar om 09.00 en werd gelijk een verloskamer geregeld en checkte de ontsluiting. Ze dachten nog dat ik misschien wel terug naar huis moest, omdat ik uiterlijk heel rustig bleef en niemand goed kon zien dat ik weeën had maar toen had ik dus al 6 cm!! Aan de ctg gelijk, infuus aangelegd en toen ik daar dus helemaal vast op het bed lag sloegde paniek toe. Ineens dacht ik heel erg aan de vorige keer (deja vu, lag daar toen ook na de bevalling van Amy) Heel mijn lichaam begon te trillen, klappertanden en was gewoon even de weg kwijt, moest mezelf erg herpakken. Gelukkig waren er lieve zusters en gyn die me probeerde gerust te stellen. Ik stelde voor of ik even mocht douchen (bij Amy hielp dat ook) want mijn weeën waren even weg dus moest me weer op me gemak voelen en dat lukte gelukkig onder de douche. De laatste centimeters heb ik daar weggepuft al vielen de weeën heeeeeeeeel erg mee. Zeker onder de douche is het goed te doen. Toen moest ik weer terug naar de verloskamer en had ik dus 9 cm, daarvoor zelfs nog naar het toilet geweest voor een grote boodschap (achteraf best riskant) En laatste cm was zo weg, Ramon heeft om 12.00 nog gegeten voor mijn neus, zei wel dat die moest opschieten en toen dacht ik volgens mij zijn dit persweeën, Ramon de gyn gehaald en na 8 minuutjes persen kwam Britt ter wereld. 4160 gram, centimeters weet ik niet, ze meten daar niet. Wederom zonder knip of scheur! En meiden ik was zooooooooooooooooooooooo blij zeker toen de placenta eruit kwam na 5 minuten en ik maar 100cc bloed was verloren. Heb de gyn wel 1000x bedankt. Ik heb dus een wereldbevalling gehad, alleen dat stukje paniek was wat minder, maar uiteindelijk is het goed gekomen. Ik schijn er natuurtalent voor te hebben, maar het blijft echt bij twee haha. Na een nachtje ziekenhuis zijn we lekker naar huis gegaan
@ Lafo, wat heerlijk om je bevallngsverhaal te lezen en dat het allemaal prettig is verlopen. Mijn tweede bevalling ging ook 1000 maal beter dan de eerste even pronken met de meisjes:
Even kort een berichtje van mij. Nieuwelingen: welkom hier. Ik zag weer erg mooie foto's voorbij komen. Lafo: mooi bevallingsverhaal. Wij hebben de jongens trouwens niet meer laten inenten. Hopelijk is de keus goed geweest. Verder druk met werk. Sint e.d. Hier nog een foto van mijn kleine mannetjes. Heerlijk toch?
Lafo, wat een goed verhaal! Wat super voor je dat het zo goed ging. Daar teken ik voor Mijn eerste bevalling was horror, tweede rot, maar al wat beter, en hoop dat de derde een mooie afsluiting is Femmigje wat een leuke foto Daar kun je trots op zijn. Hier gisteren de termijnecho. Onze eigen berekening klopte precies (temperatuur en ovutesten), dus de banner kan zo blijven staan. Een mooi bewegend moppie gezien Over twee weken de combinatietest. Vorige zwangerschappen niet gedaan, maar nu wel voor gekozen. We weten nog niet wat we met een evt. slechte uitslag/hoog risico doen. dikke X Sophie
Femmigje wat een schatjes! Sophie gefeli met je mooie echo! Hoop dat je derde bevalling een mooie afsluiting word dan! Petra wat is Suze alweer groot zeg!!!! Kijk haar zitten dan hahaha Hier alles ok alleen Britt heeft erge last van krampjes, zielig hoor. Cinababy slaat ook niet echt aan, ze wil alleen maar bij me liggen. Wel lekker dat knuffelen hihi. Morgen komt cb langs, ben benieuwd weer. Fijne avond meiden!