welkom mayke en veel plezier hier klets maar gezellig mee het is hier reuze gezellig! jeetje sophie 5 weken pfff even genieten nog even uitslapen bijtanken enz enz ik heb vrijdag de 2e echo en pooh ook femmigje heeft er deze week ook 1 geloof ik ha ha er waren er veel en kan me vergissen maar ik denk dat het zo was ha ha fijne sneeuw dag vandaag!
Welkom Mayke! Lammetje en Pooh: veel succes deze week met de echo! Jorntenfemmigje: heb jij deze week al de 20 weken echo? Spannend! Ik heb over 1,5 week de 20 weken echo! Beging best wel nerveus te worden. Hoop echt dat alles goed is!
He dames, Mayke: welkom hier. Alweer 27 weken, wauw. Ik heb komende donderdag idd de 20 weken echo. Al super zin in. Pooh en Lammetje ook veel plezier natuurlijk. Sophie: jij gaat echt super snel ineens. Iedereen met een weekie erbij, van harte.
Het wordt wel een echo weekje! Ook ik heb deze week weer een echo. Vrijdag mogen we weer. Ik ben zo benieuwd hoe ons kleine manneke eruit ziet! Hoe gaan de zwangerschappen bij jullie tot nu toe? Kun je ze vergelijken met de eerdere zwangerschap? Ik totaal niet, mijn eerste zwangerschap was echt een ramp. Dit ging een stuk beter. Al begin ik nu te merken dat het laatste gedeelte toch al zwaar begint te worden. (klinkt zo zeurderig...) fijne avond allemaal! Ik kruip heerlijk voor greys anatomy, heerlijk. Mijn man is weg dus ik geniet er even van! Groetjes, Mayke
MAyke: hele andere zwangerschap dit keer. Bij mijn zoontje ben ik bijna niet misselijk geweest, hooguit behoorlijk weeeig tot een week of 16, verder geen dag ziek, kiplekker. Nu ben ik kotsmisselijk geweest de eerste 13 weken, en pas pijn in mijn borsten na week 13 terwijl dat bij de vorige juist vanaf nod tot een week of 11 was. Ben ook continue ziek. Dan weer verkouden, dan weer buikgriep etc.....Ben ook moe, moe, en nog eens moe, maar dat komt denk ik doordat ik al een kleintje heb tondlopen.....Ik ben dus heel benieuwd wat het geslacht is ditmaal Maar natuurlijk is het allerbelangrijkste dat het gezond is!
@ Lammetje, Mayke en femmigje jullie ook succes met de echo's deze week! @ Mayke welkom hier! Deze zwangerschap is tot nu toe zoooooooooo anders als bij Sam. Idd ook geen pijnlijke borsten...nog veel minder misselijk en minder moe...mja kan allemaal nog komen Vandaag 7 weekjes...weer een kleine mijlpaal Hoop zo dat het hartje vrijdag klopt!
Mayke, welkom hier! leuk hoor eerst een meid en nu een ventje!~ iedereen deze week veel plezier bij de echo's! ik moet nog 13 dagen wachten, ik tel niet af ofzo hoor we zijn hier een beetje ziekjes dus vandaar dat ik even nietzoveel aanwezig ben, hoop dat het goed gaat met iedereen!
sab van harte beterschap meid! ik voel me ook niet kiplekker mijn hele hoofd zit vol met sn.t en het wil maar niet loskomen. ben ook echt zooo vreselijk moe zo erg is het nog nooit geweest word ook niet uitgeslapen wakker dus das minder ben niet vooruit te branden. jeetje pooh jij bent echt aan het aftellen he ha ha ik probeer me rustig te houden en er nog niet aan te denken want dan word ik altijd bere jagi ik hoop ook zo dat het hartje klopt dan ben ik gelijk 10 kilo lichter! alle dames met echo veel plezier deze week enne fijne dag vandaag!
Hoi hoi, Hoe gaat het hier met iedereen? Sab: voelen jullie je al wat beter? Echt een druk weekje met echo's idd, gezellig. Wij hebben hem morgen, zo spannend. Over deze zwangerschap: ik voel mij precies hetzelfde als bij Danio, dus heeeeeeeeel erg moe. Maar ja, zegt niks over het geslacht natuurlijk. Stiekem zou een jongen wel handig zijn, i.v.m. al die kleertjes die hij heeft. Maar NATUURLIJK maakt het niet uit. ben wel benieuwd, nog 5 maandjes en dan weten we het. Vanmorgen naar het cb geweest met Danio. Hij is nu 71,5 cm en 9955 gram. Gaat goed dus. De hechtingsfase is aangebroken en dat betekent dat we de afgelopen drie nachten wakker zijn gemaakt door onze knul. Hij wilde ff checken of wij er nog waren. Beetje ego bericht, sorry. Verder alles goed met jullie? Beterschap aan de zieken!
Mama van Danio: veel succes morgen! Jullie willen dus niet het geslacht weten? wij wilden dat de vorige keer ook echt absoluut niet weten , maar dit keer willen we het wel weten gek genoeg....Wij zijj nu aan het aftellen, vandaag over een week is het voor ons zover!
femmigje veel plezier met je echo vandaag! jeetje dames wat gaan jullie snel allemaal op de helft jeetje. enne sophie voel je al iets heb bij jou echt een sinterklaas gevoel ze komt ze komt die lieve kleine meid tra la la la ta la la la tra la la la la la
Goedemorgen allemaal! Femmigje, ik ben erg benieuwd hoe het gaat vandaag! Spannend weer zo'n echo. Wij morgen morgen, joepie! Gisteren ben ik met Lynn ook op het CB geweest, ze is 71cm en weegt 8.2. Ze waren tevreden, ze zit eindelijk binnen de lijn. Wel-eens-waar nét, maar toch binnen de lijn. Gelukkig ontwikkelt ze zich boven verwachting. Dat geeft toch een fijn gevoel terwijl ik er niet echt over twijfelde. Gisteren is mijn nichtje bevallen van haar zoon, wel 4 weken te vroeg, maar alles gaat goed. Ik ben erg benieuwd. Vanavond even langs. Fijne dag allemaal! Groetjes, Mayke
Hahahahaha Lammetje, ik word altijd zo vrolijk van jou Zou wel heel snel zijn met Sinterklaas. Af en toe denk ik dat ze er ook echt al uit wil. Krijg nu ook van die porren en zie/voel (auw ) de hele tijd uitstulpingen in mijn buik. Dan weer een voetje, dan weer een knietje, dan weer de billetjes. Ik duim hier voor allemaal mooie echo's! Gisteren ook bij cb geweest. Sophie is 76,5 cm en 10,4 kg. Ze was nu iets boven de gemiddelde lijn met gewicht en wilden haar bijna opnieuw nameten omdat het volgens hun niet helemaal goed was gegaan. En normaal op de lijn. Dan zou ze volgens de arts in verhouding wel veel aangekomen zijn. Wat een onzin, ze is gewoon gezond en slank. Ze kreeg ook prikken en moest huilen. Heb dus geweigerd haar daarna nog een keer te laten meten. Ze zijn altijd wel vriendelijk daar, maar dit vond ik zo'n gezeur...Gelukkig was de assistente het gelijk met me eens. xx Sophie
Hier trouwens ook nog steeds snotter de snot. Had vorig jaar paar keer antibioticumkuur ivm fikse voorhoofd- en bijholteontstekingen. Ben nu als een gek aan het sprayen met neusspray waar zeezout en kamille in zit e.d. Die mag je als je zwanger bent. Lammetje, misschien ook iets voor jou? Die gewone zoutsprays helpen mij nooit zo goed, maar deze wel... xx Sophie
Meiden, ik duim voor prachtige echo's! Femmigje: Hier is het hechtingsproces al een tijdje bezig, maar dat resulteert gelukkig niet in nachtelijke escapades! jari lijkt wat dat betreft op zijn vader: 's nachts moet je slapen Sophie: wat vervelend zeg, dat je zo verkouden bent! bah! Mayke: van harte gefeliciteerd met je nicht! Pooh en Lammetje: Wat gaan we toch hard he, ineens! Sab: Spannend! Pooh: Hier behalve moe en soms wat misselijk ook geen symptomen, en bij Jari wel. lijkt wel of mijn lichaam het nu een beetje gewend is ofzo..
Al een beetje laat, haha. Tussen mijn 2 jongens zit 13 maanden. (Had 16 maanden moeten zijn, maar hij besloot dat hij er na 6 maanden in mijn buik genoeg van had, haha). Je rolt er wel makkelijk in hoor. Soms is het wel zwaar, maar ja, aan de andere kant, ze hebben wel veel aan elkaar. Zelfde interesses enzo. Qua leeftijd dan. Hoe gaat het nou?