Ik ben al een tijdje niet meer geweest, dus allereerst: Lafo, gefeliciteerd met Britt. Paula, gefeliciteerd met Emma. Heb mooie foto's voorbij zien komen . Geweldig die broertjes/zusjes spam . Sophie wat fijn dat je een goede echo had. Lekker genieten nu van die wondertje . Lafo, mooi bevallingsverhaal. Fijn dat jouw 2e bevalling ook zoveel beter ging. En ik ben benieuwd naar Britt, hebt alleen je hyves niet .
Hi Meiden, Kwam toevallig jullie site tegen! Ik ben eergisteren erachter gekomen dat ik weer zwanger ben. IK ben in april bevallen van een dochtertje en ben nu ongepland weer zwanger. Moet allemaal nog wel aan het idee wennen, maar het is natuurlijk ook wel heel bijzonder dat ons dit gegund is. Ben heeel erg benieuwd hoe jullie het hebben ervaren, twee kindjes zo kort op elkaar. Ik ben 10 aug. uitgerekend en dan schelen ze bijna 1 jaar en 4 maanden *slik*
Wat een heerlijk foto's van broertjes en zusjes!! Sophie: wat super dat je een goede echo hebt gehad!! Lafo: mooi bevallingsverhaal...word er jaloers van. Heb hele geode bevalling gehad van de eerste en moest bij nr2 een keizersnee vanwege stuit...ik voel me dus net alsof die mooie ervaring me die 2de keer werd afgenomen...ik denk dat dat mede de reden is dat ik nog zo ontzettend verlang naar een derde..... Mooi poppetje hoor die Britt!! Is Amy een beetje ok met haar? Loeka: welkom en van harte! ik schreef het hier al eerder hier. Bij ons schelen ze 15 maanden (was na 6/7 maanden weer onverwacht zwanger van de 2de) Ik vind het niet druk, maar heb ook als 2de een heel lief klein meisje gekregen die heel makkelijk is. Beide kinderen slapen erg goed snachts en ik werk ook nog full time, dus ik ben echt helemaal geen graadmeter hahahahahahahaha. Mijn man vond de overgang van 1 naar 2 echter wel mega groot en zwaar en een derde gaat er nu niet zo snel als de 2de komen. Iets meer tijd er tussen.
Me2 ja nouop zich is Amy wel lief voor Britt, ze wil met alles helpen (flesje geven, speentje in d'r mond doen, kusjes geven, aaien, knuffelen) Maar gister gaf ze dus een tik aan Britt....vond dat zo erg..heb haar wel gestraft maar ben ook bang als ik teveel heisa maak dat ze jaloers word...lastig he?! Deze bevalling was een goede afsluiter! Hoop dat dat voor jou ook gaat gelden tzt. Respect voor jou hoor, fulltime baan, 2 kids en er nog eentje willen! Mijn hart zou er ook groot genoeg voor zijn maar verstand zegt nee en mijn man ook en hij heeft ook gelijk!
lafo mischien een pop kopen voor de kleine die een flesje kan geven en pamper verschonen zon babyborn dan kan de kleine ook mama spelen doet hier wonderen voor romy! De eerste dag moest annabel de hele dag mee eten slapen wandelen enz ik dacht mijn god dat word wat maar nu gaat het super goed! loeka van harte meid met je zwangerschap! je hebt 9 maanden om te wennen aan het idee en geloof me het is zooo leuk echt een rijkdom hoor een gezin! sab waar zit je joehoe????? sophie super meid dat alles goed gaat ben jaloehoers!!!!! gaby hoe is het met jou en je kleine man?
heel even ego: daimy heeft nu al 3 nachten helemaal niet geslapen. ze is snachts ontzettend in paniek en wij weten niet wat er aan de hand is, we hebben alles al geprobeerd. ben ondertussen echt gesloopt, vanmiddag om 5 uur kunnen we bij de ha terecht. zal later proberen wat terug te lezen maar kom er nu echt niet aan toe.
Bij mij zit er 13 maanden tussen en na de eerste schrik is het tot nu toe alleen maar genieten geweest. Ik heb een goede zwangerschap gehad en tijdens mijn verlof is de oudste gewoon nog 3 dagen naar de opvang gegaan zodat ik goed kon uitrusten en nu loopt het ook prima
Heeft ze zwarte piet of sinterklaas gezien? Sam slaaptr hier ook slechter door? Hoop dat het snel wat beter zal gaan en dat jullie snel vinden waar het aan ligt! Knuffel
Sab hoe was het bij de huisarts? Lammetje, Amy heeft idd poppen en poppenwagens en de hele reutemeteut. Ze oefent er ook lustig op los en heel hardhandig haha
we zijn bij de ha geweest en Daimy huilde idd niet voor niets ze heeft een dubbele middenooronsteking De ha zei dat dat vreselijk pijn doet en dan vooral als je plat ligt, vandaar de bed drama's , ze ging ook meteen weer staan als je haar in bed legde..ook luier verschonen was een ramp en eten en drinken ging ook haast niet. arm meisje ze heeft nu ab en we zouden morgen wel verschil moeten merken gelukkig, ben wel heel blij dat we naar de ha zijn gegaan!
Geen verschil bijna Sab!!!! Jeetje middenoorontsteking, heftig zeg! Heb je een kuurtje gekregen? Beterschap!!!!
Lafo, fijn dat het zo goed gaat! Hoop dat de krampjes snel minder worden.. dat is toch altijd een vervelende periode. Petra, alweer zulke mooie foto's van je meisjes, schattig hoor! Femmigje, lekkere mannetjes ook! En ik zie "muis" liggen bij Ramiro, die heeft Jasmijn ook! Sophie, fijn een goede echo. En nu hopen dat de combinatietest ook een goed resultaat heeft. Loeka, welkom hier! Er zijn wel meer mensen met ervaring met 2 kindjes hier (ben zelf nog zwanger van de 2de dus kan er nog niet over meepraten haha). Sab, ben blij dat jullie nu weten waar het van komt, hopelijk werkt de ab heel snel en kan Daimy (en jullie) weer lekker slapen! Geweldige foto's trouwens van Daimy en Jenna. Vooral die eerste, zoek de verschillen haha.