Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    nou hier vanmiddag de echo gehad
    was nog niet veel op te zien alleen verdikt slijmvlies
    dus dat kan 2 dingen inhouden

1 ongeveer 4 weken zwanger
    2 donderdag heb ik bloedverlies gehad (dacht ongi) en dat het toen mis is gegaan

dus ja weet nog niet echt veel
    woendag morgen moet ik naar de gyn en dan zullen we wel verder horen van hoe en wat

2. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi dames..

ik kom me hier ook even aansluiten..
    hier ook iemand die snel weer zwanger is geworden..
    me dochter is 13 maanden als de 2de komt.
    heb er heel veel zin in..maar lijkt me ook wel heel erg zwaar.
    vooral in het begin..nieuw ritme..een baby die snachts wakker is..
    slaaploze nachten :p

3. Bri

Bri Niet meer actief

syboena, ik hoop dat het goed komt! lijkt me wel even schrikken (eerst al die posi-testen waar je niet op had gerekend en nu een echo waarop nog zo weinig te zien is...). sterkte!

parel: welkom! gefeliciteerd met je zwangerschap. hoe ver ben je nu?

4. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    @ parel gefli

@ bri ja idd snap er nu totaal niks meer van
    en ga nu ook maar even niks met mijn gevoel doen
    is zo dubbel he aan de ene kant denk ik van ja een miskraam jeetje moet mij weer over komen is de 5de keer dan
    en aan de andere kant denk ik pfffffff een baby wat moeten we daar nu weer mee zo raar allemaal

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    ik sluit me hier ook maar bij aan ;)
    mijn dochter is bijna 6 maanden en ben nu bijna 5 weken zwanger..Het was niet gepland maar zeer gewenst! :D
    Als ik beval dan is mijn dochter 14 maanden..;)

6. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Chamaro en Parel, welkom en gefeliciteerd! Leuk dat jullie mee komen kletsen...

Syboena, ik hoop dat je woensdag meer te weten komt bij de gyn.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    nieuwe meiden welkom

ik kom hier af en toe illegaal binnenwaaien
    we zijn voor onze 4de beeb begonnen toen dochtertje 4 maanden was maar helaas tot nu toe nog niet gelukt
    dochter is nu 20 maanden

8. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Zuur, jij bent helemaal niet illegaal hier hoor!
    Hoe gaat het, zie dat je een ei hebt gevonden? Spannend!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    ja ei is gevonden
    ben nu weer progesteron aan het opstrkrn om lf te verlengen
    over 8 à 10 dagen weet ik misschien meer

ik hoop dat ik nog een extra mooi kerstcadeautje mag krijgen

10. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    nieuwe meiden welkom!

zuurtje!duimen draaien hier gek voor jou
    syboena,dubbel allemaal he....hoop dat er voor jou iets positiefs uit de bus komt..

verder vroeg er iemand hoe het met jurres potjesverhaal gaat,tamelijk goed.alleen gaat hij af en toe lopen als hij voelt dat hij moet plassen.ik zette hem gisterenavond voor het slapengaan nog eens op het potje en ineens rent hij weg om hem tegen de keukentafelpoot te gaan stellen plassen hahaha

ik reageer daar niet heel hard op,ik zeg enkel dat hij niet pipi op de grond moet doen maar wel in tpotje.hij is nog klein ook he om het allemaal te begrijpen en perfect te doen?en ik denk dat als ik daarover te streng doe hij helemaal niet meer zal willen....

gezien dit vroege uur,bjarne heeft geen zin meer om te slapen pfffffff,weet ik niet alles meer en mss vergeet ik wel mensen,sorry daarvoor

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Zo heb net de verloskundige opgebeld en kan 22 december daar weer heen..:D Ik vind het nu al spannend haha..echt erg.

12. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    nou dames hier minder leuk nieuws
    vanacht een miskraam gehad
    aan de ene kant ben ik er best wel weer van geschrokken
    en aan de andere kant had ik het verwacht omdat ik me al niet helemaal goed voelde bij het idee
    maar ja heb vanmorgen de huisarts gebelt en die zecht dat mijn lichaam het kindje/vruchtje hoe je het wilt noemen heeft afgestoten door de factinatie van de mex.griep
    pfffffffffffff moet ik weer hebben

ik kom zo af en toe nog wel is spieken bij jullie en kijkken hoe het gaat
    maar voorlopig klets ik dus niet mee

13. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ach meid,wat jammer nu....
    veel sterkte!xxx en weet dat je hier altijd welkom bent he..

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @syboena: Aah meid wat naar zeg!! Sterkte! :(
    Ik heb ook de vaccinatie gehad van de griep..Dus heb de dokter opgebeld en volgens hem kan het niet kwaad..:(
    Nou we zien wel wat er bij mij gebeurt.
    Hoelang was je al zwanger?

15. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Goedeavond meiden,

Allemaal Sinterklaas overleeft? Ik las dat Lammetje misschien naar Spanje moest... oh ik zou zo mee willen. Lekker even zon, zee en strand dat heb ik wel nodig. Lang niet op vakantie geweest. Alle vrije dagen gaan op aan alle ziekenhuisbezoeken van de kleine. Maar het gaat goed met hem. Het is wel allemaal heel intensief.

Ik zag weer nieuwe mama's voorbij komen. Welkom! Kan alleen erkennen dat het erg leuk is 2 kids dicht bij elkaar. Hier zelfs nummer 3 op komst binnen 2,5 jr.

Vorige week intake gehad bij de VK (woon nu in een ander dorp dus was lekker uitgebreid - tja 5de zwangerschap). En volgende week de echo. Ik mocht eerder ivm mk vorige ronde maar ik vind het wel fijn om met 10 weken te gaan dan is er echt iets te zien (als alles ok is).

Ik zag dat Sophie een mooie echo had. Super meis. Zo grappig dat we weer gelijk oplopen.

Ik ga nu koken. De kids hebben al gegeten maar ik wil vanavond lekker even saampjes eten met mijn man wanneer de kids in bed liggen.

Lief van mij,
    Gaby

16. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Syboena, sterkte met het verlies.
    Hoe weten ze nu al dat het door de mex.griep prik komt. Het is nog niet bewezen dat het schade kan toedoen aan het vruchtje. Of is het gelijk begonnen na de prik?
    Nogmaals sterkte.

17. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    Syboena: sterkte meid..lijkt me echt vreslijk een miskraam..

ik heb me niet laten inenten..
    iemand vroeg hoever ik nu was
    ik ben deze zaterdag 35 weken,,dus kan dan aftellen hahaa
    vind het echt super spannend weer.
    me dochtertje heeft pas haar eerste tandje door gekregen,, ze is behoorlijk aanhankelijk..en heeft er veel last van..

nou spreek jullie snel weer..
    hoop dat ik vaak op de pc kom..

18. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik kom hier ook nog even aanwaaien.

Syboena o wat erg zeg meid een miskraam en dat door die mexicaanse griepprik! Wat erg voor je meid!

Ik lees allemaal verhalen hoe leuk het is 2 dicht op elkaar, ik hoop dat het voor ons ook weggelegd is!

Vorige week ben ik na 44 dagen eindelijk ongesteld geworden. Maar heel licht dus ik denk dat ik geen eisprong heb gehad die maand. Deze maand nog even rustig aan (we doen aan periodieke onthouding of hoe je dat ook noemt) en dan volgende maand gaan we er echt voor. Ben echt benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren...

19. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Syboena: Sterkte! Naar die mk ookal stond je niet helemaal posi tegenover de zwangerschap...knuf!

DebbY; kan me niet emer herinneren maar heeft hetd e vorige eker lang geduurd? Hoop dat je snel weer mag!

Pregnantlady: blij te lezen dat alles goed gaat met jullie ventje! Nou bijna de echo succes! Spannend hoor!!

Aan alle anderen *zwaai zwaai*!!

20. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey meiden,

Heb het erg druk zo met 2 kleintjes, Britt is een lieve meid maar wil veelal bij mama slapen en als ze 's nachts huilt dan word Amy dus ook wakker met hysterische taferelen helaas....soms vind ik het echt heel zwaar hoor, vooral omdat Amy en Britt elkaar 's nachts wakker houden en wij dus ook.
    Overdag is het goed te doen.
    Probeer hier wel een beetje bij te blijven maar is lastig zo met veeleisende kleintjes haha.
    xxxxxxxxxxxx

Share This Page